32. לב בוער ותשוקה מטורפת.

85 4 0
                                    

הוא התקרב אלי בצעדים קטנים ועיניו לא עזבו את שלי.
גופי עלה בלהבות, ליבי השתגע בחזי ונישמותי הלכו ונהיו כבדות יותר ויותר.
הוא לא אמר מילה, רק התקדם אלי עד שחזו פגשה בחזי.
שפתינו היו קרובות אחת לשניה ונשמותיו הורגשו על עורי.
הוא העלה את ידו אל לחיי וליטף, "אתה מרגיש את זה? את המתח הזה?" שאל הלחש ואני רק הנהנתי.
הוא ליטף בידו השניה את כף ידי ובמהירות קירב אותה אל איברי.
השתנקתי והתנשמתי יותר בכבדות. הוא לחץ על איברי ופלטתי גניחה חלושה. "רפ..פאל" גנחתי כשהכניס את ידו למכנסי.
באופן אוטומטי ידי לחצה על כתפו בחוזקה מטורפת מרוב עונג אך זה לא נראה כאילו זה הזיז לו.
הוא הכניס שתי אצבעות לפי ודרש במבטו הסקסי שאמצוץ.
התחלתי למצוץ ולהעביר את לשוני ורוקי על אצבעותיו.
הוא דחף אותן עמוק יותר לגרוני וריתק את ראשי לקיר בזמן שידו השניה צמודה לחורי ההדוק.
גנחתי בהמהום וידי הימינית ירדה לחזהו ותפסה בחוזקה מטורפת את חולצתו, מצמידה אותו אלי באגרסיביות.
פעולה זו גרמה לאצבעותיו להידחף לתוכי עמוקות ולי לגנוח בפראות "פאק אתה כלכך הדוק" גנח והזיז את אצבעותיו בתוכי, גורם לי לגנוח חזק יותר.
"הגניחות שלך פאקינג מחרמנות אותי, הן גורמות לי לרצון לדחוף את איברי עמוק אל תוכך ולזיין אותך עד אובדן חושים על הקיר המזדיין הזה, גורמות לי לרצות שתגנח ותצרח את שמי כשאתה גומר בחוזקה מהזין שלי ושתאבד את יכולתך ללכת" גנח אל אוזני בתשוקה וזיין אותי באצבעותיו, קובר אותן בתוכי בתוכי, מוציא ומכניס בחוזקה"האאא חז..זק יו...יותר~" צרחתי וגנחתי ללא הפסקה, מרגיש באופוריה ועונג מטורף.
וכמו שביקשתי הוא הגביר את המהירות, מוציא ומכניס את אצבעותיו חזק יותר, מהר יותר, דואג לגעת בעורמונית ומשגע אותי.
הוא הוציא את אצבעותיו מפי ואחז בישבני בחוזקה, מוחץ אותו וסוטר לו בזמן שידו השנייה מזדיינת אותי ללא רחמים.
הרגשתי את התחושה המדהימה מתקרבת, קורעת את בטני ומשפריצה בחוזקה לעבר בטני וחזהו.
באותה שניה הוא טרף את שפתיי.
מוצץ ויונק אותן, מעביר את לשונו על לשוני.
מטריף את חושיי.
העלתי את ידיי ועטפתי את צווארו, והוא אחז בחוזקה וברכושניות במותניי הדקים.
שמעתי את ראותיי זועקים לאוויר אז התנתקתי ממנו, מתנשם כמו משוגע.
"Così bello, così mio!" (תרגום: כלכך יפה, כלכך שלי!)
לחש וליטף את לחיי בעדינות ורכות "מה?" שאלתי בבילבול "לא משנה מאל" לחש ונישק את לחי הימינית "אסור..לנו, רפאל" לחשתי בעצבות "זה אסור רק כשיודעים" הוא נשך את אוזני והצמיד אותי אליו. "מה אם הוא יגלה?" חששתי "הכל יהיה בסדר יפיוף" הרגיע אותי.
"אני..או..הב אותך..." גמגמתי בביישנות "גם אני אוהב אותך בייבי" הודה בפני וחיבק אותי.
כאן.
במחסן בית הספר.

קטעים שעולים לי לראש✨Where stories live. Discover now