"אריאל" הוא אמר בקול חלש שכמעט לא שמעו, אבל אריאל שמע, אריאל תמיד ישמע אותו, אריאל אהב איך שמו מתגלגל בגרונו של אהובו "כן בייבי" עניתי "אני רעב~" אמר תוך כדי שהוא מסמיק מהכינוי שנתתי לו צחקקתי ואמרתי לו "אז תאכל אותי" "א-אריאל ל-לא לזה התכוונתי~" הוא אמר בחמידות בזמן שהכה את חזי בידו, חטפתי את ידו ומשכתי איתו אלי, הסתכלתי עמוק אל תוך עיניו הכחולות והתהפנטתי ואמרתי לעצמי 'לעזאל אני כלכך אוהב אותו' היינו כלכך קרובים ששפתינו כמעט נפגשו "אתה יפיפה" אמרתי וליטפתי את לחיו הבטתי בשפתיו, הן כלכך נפוחות ובשרניות, אני כלכך רוצה לטעום מהן " אני יכול לנשק אותך?" שאלתי והוא נשך את שפתיו ולא הוציא מילה "פאק אני לא יכול להתאפק יותר" אמרתי וריסקתי את שפתי על שפתיו מתחיל לנוע, טאי קפא ולא הבין למה הלב שלו דופק כלכך מהר, הרי הוא ואריאל בסך הכל חברים טובים, אריאל המשיך לנוע על שפתיו של טאי, מצמיד את גופו אליו ומוריד את ידיו למותניו, אריאל ראה שטאי לא הגיב וחשב שאולי הוא לא רוצה בזה אז הוא בא לעצור, פתאום טאי אמר כנגד הנשיקה " בבקשה אל תפסיק~" אריאל חייך וזרק אותו אל המיטה "כרצונך" אריאל אמר וקרץ, עולה על גופו, מנשק ומוצץ את צווארו, אריאל חזר לנשק את שפתיו בעדינות ובצורה מגרה ולאט לאט הנשיקה הפכה לאגרסיבית, "אהה~" טאי גנח כאשר אריאל תפס ומחץ בישבנו, לאריאל עמד, כלכך חזק, הוא רצה את טאי, לא! הוא היה צריך את טאי, לא! הוא היה זקוק לו, כלכך זקוק שהוא עומד להתפוצץ, אבל טאי רק בן 14, הוא קטן וטוהר מידי לדברים האלה, והכי חשוב זה שהוא לא מוכן, עצרתי את עצמי, הבעיה הקטנה שיש לי שם למטה אצטרך לפתור במקלחת, אבל אני לא יכול לסכן ולהפחיד אותו, הפסקתי את הנשיקה ואמרתי לו "בייבי בוא נלך לאכול" הוא נאנח וקם, והלכנו לעבר המטבח.
YOU ARE READING
קטעים שעולים לי לראש✨
Romanceספר וואנשוטים. אני מעלה קטעי כתיבה שעולים לי לראש, יהיו קטעים של 18+ ורוב הספר הוא על גייז