10. אני מתגעגע

118 4 0
                                    

"עוד אחד" אמרתי לברמן "אתה בטוח? זאת הכוס השביעית שלך" "כן אני בטוח!" אמרתי בטון עצבני, לא אכפת לי כמה כוסות שתיתי, אני רק רוצה לשתות, להשתכר, לא להרגיש כלום, אבל לעזאזל החרא הזה לא עוזר, זה רק מגביר לי את הגעגוע "אני מתגעגע אליך~" מלמלתי לעצמי, אני רוצה להרגיש אותו, את החיבוק שלו, את השפתיים היפות שלו, הגוף הקדוש שלו, את עיניו שמסתכלות עלי בתמימות, את ידיו ורגליו, אני מתגעגע לכל חלק בגופו. שתיתי עוד כוס ועוד כוס. כבר לא אכפת לי מכלום. אני רק רוצה לחבק אותו, לנשום את ריחו הנעים והממכר, אני רק רוצה אותו קרוב אלי.

נקודת מבט ג'ין-קיונג
"הלו?" שאלתי לאחר שעניתי למי שהתקשר אלי, זה היה לי מין. "כן אממ היי, אני לא ממש מכיר אותך אבל אממ חבר שלך די שיכור פה ואני רוצה לסגור וללכת ואתה היחיד באנשי הקשר שלו חוץ מאמו, אז התקשרתי אליך. תוכל בבקשה לבוא לקחת אותו? אנחנו בבר, קוראים לו צ'אם." 'אמר למה הוא עדיין שומר אותי?' 'חשבתי שהבהרתי לו שלא אוכל להיות איתו' 'אני לא רוצה לפגוש אותו' 'אוף לעזאזל ג'ין אתה חייב, בגללך הבחור ההוא לא יחזור לביתו' מלא מחשבות רצו בראשי ושתי מילים יצאו מפי "אני בא" אמרתי מנתק את השיחה "שיבאל" קיללתי באנחה והזמנתי מונית.

הגעתי לבר וראיתי את לי מין ישן ואדם לא מוכר לידו, שיארתי שהוא זה שהתקשר אלי.. "היי, אתה ג'ין?" אמר בקול נחמד "כן..אממ כמה הוא שתה?" שאלתי באי נוחות "יותר מידי" אמר ונאנח. התקדמתי לעבר לי מין והרמתי אותו עלי, כך שידיו סביב צווארי וגופו צמוד אלי "מצטער שהוא גרם לך לעול" אמר מכניס את הטלפון שלו לכיסוי ומתקדם לעבר היציאה "הכל בסדר. ו...אמ..אני חושב שחבר שלך קצת מצוברך...הוא הדחיק את כל מי שבא אליו ולא הפסיק לשתות." אמר והרגשתי כאב חד בלב 'אני מעולם לא רציתי לפגוע בך' אמרתי בראשי "אוקיי...ביי" אמרתי יוצא מהבר ומזמין מונית.

בזמן שחיכינו למונית לי מין השתחרר מידי והקיא על הריצפה 'אייש' רטנתי בראשי, נכנסתי בחזרה לבר כדי לבקש נייר ויצאתי בחזרה ללי מין מנגב את פי וזורק לפח. עלינו על המונית ואמרתי את הכתובת. אמרתי לו את הכתובה של ביתי...מעולם לא ידעתי איפה לי מין גר, הוא מעולם לא סיפר לי ותמיד באנו אלי. אני מקווה מאוד שהלילה הזה יעבור בשלווה. הרגשתי רטט בכיסי והזזתי את לי מין טיפה כדי שאוכל להוציא את הטלפון שלי, אך הצילצול לא היה מהטלפון שלי, אלא משל לי מין
אמא
איפה אתה?!?!?!
למה ברחת?
את ילד חצוף!
אתה חרא!
כלום אתה לא מסוגל לעשות עבורי!
ככה אתה מתנהג אליו!
תתבייש!!!
תענה לי חצוף!!!!
אם לא תענה לי אני אבוא לביתך ולא יהיה טוב כשזה יקרה.
אתה מוכן לענות??????
*סוף שיחה*

חשבתי שהוריו של לי מין מתו בתאונת דרכים. כיביתי את הטלפון והחזרתי אותו לכיסי. מלא שאלות רצו בראשי, שאלות שלא הצלחתי לפענח. כמו למשל למה לי מין שיקר לי? למה הוא השתכר בצורה כזאת? למה הוא לא מחק את מספר שלי? ועוד מלא שאלות שפשוט לא מצאתי להן תשובה אז החלטתי לשכוח מהן ולהסתכל על לי מין. הוא יפיפה ואני שונא את זה. כן אני מקנא, מאוד! הסיבה שנפרדתי מלי מין הייתה בגלל שהוא נישק מישהו! הוא התעלם ממני כמעט שבועיים! הרגשתי כמו אידיוט אז נפרדתי ממנו, אני אוהב אותו בכל ליבי ואבל זה כאב מידי. לא אני ראיתי אותו, אלא בריין, בריין הוא החבר הכי טוב שלי. כבר 6 שנים! הוא מעולם לא היה משקר לי. לכן האמנתי לו.

הגענו לבית ושילמתי לנהג. סחבתי את לי מין עלי כמו וקודם בבר הוצאתי מכיסי את המפתחות. פתחתי את הדלת. הלכתי לכיוון הספה והנחתי את לי מין. אחר כך נעלתי את הדלת ושמתי את המפתחות על השידה שלידי דלת ביתי. לי מין מלמל מלא דברים ולא הצלחתי להבין אותו אז התקרבתי אליו והתקופפתי כדי לשמוע "מה אמרת?" שאלתי לא מבין "אעדחגני רםכלככוצה אותךחככ!" אמר ולא הבנתי כלל "מה?" שאלתי "אני רוצהה אותך!" אמר בבירור ובדרישה. התעלמתי ממה שאמר וקמתי חזר כדי ללכת להביא לו מים אך הוא תפס בידי ולא שיחרר "לעזאזל! לי מין תשחרר!" דרשתי בכעס אבל הוא לא הקשיב, באתי ללכת בכוח אך הוא החזיק אותי חזק ומשך אותי אליו, כך שנפלתי עליו. הוא חיבק אותי חזק ולא עזב "לי מין אל תעשה את זה קשה יותר. אני לא מעוניין בקשר איתך." אמרתי "לא אכפת לי" אמר. ניסיתי לקום ממנו אך לא הצלחתי אז נכנעתי. היה לו ריח חזק של אלכוהול "כמה שתית?" שאלתי "לא יודע" אמר בשקט "ג'יני אני מתגעגע אליך, אני שונא להיות רחוק ממך!" אמר. השתתקתי, 'אני גם מאוד רוצה אותך ואני שונא להיות רחוק ממך! אבל אני לא מוכן לכאב הזה כשאני איתך. לדעת שנישקת מישהו אחר שהוא לא אני, זה כואב!' כמובן את כל זה אמרתי בראשי. שמתי לב שהוא נרדם אז נרדמתי גם אני. תכננתי לקום ולישון במיטה ולהשאיר אותו על הספה אבל היום הזה היה מתיש מידי ועיני נעצמו בעצמן ונסחפתי לעולם החלומות.

קטעים שעולים לי לראש✨Where stories live. Discover now