25. אתה רכושי!

92 7 2
                                    

מאט רתח מזעם, יודע בוודאות יש לו את הזכות הזאת.

אומנם לא היו זוג אבל אבל הוא קנה אותו, תומאס היה שייך לו.

תומאס השיכור ששייך למאט נישק אדם אחר.

_______________________________________

תומאס פחד מאוד.

מאט היה מפחיד בעיניו, יותר מידי מפחיד, וכרגע כשמאט רותח מזעם תומאס פחד על חייו, אפילו לא יודע מה הוא עשה.

הוא יודע שמאט מסוגל לרצוח מרוב עצבים וכעס,

והוא ממש לא רוצה למות.

תומאס פוחד לנשום, רוצה לברוח מכאן, לברוח מזעמו של מאט, לברוח ממאט.

דמעות בוגדניות איימו לצאת מעיניו וליבו פעם בחוזקה, בטוח שמזה לא יצא בטוב.

_______________________________________

למאט היה אש בעיניים.

לא שם לב שתומאס פוחד ממנו, מאוד.

"אני..אממ..בבקשה א-אל תכעס עלי....." תומאס אמר בפחד.

"לא לכעוס תומאס?" שאלתי בציחקוק מריר "לא לכעוס עליך? שאלתי שוב בציחקוק "איך אתה מסוגל בכלל להגיד לי לא לכעוס!?" שאלתי בעצבים

_______________________________________

מאט לא ידע שתומאס בכלל לא יודע מה עשה.

תומאס לא זוכר בכלל.

הוא פחד לספר כי מאט עלול לכעוס יותר.

_______________________________________

"א-אני...מצטער..באמת סליחה...." לחש "אתה חושב שהסליחה שלה עוזרת לי?" שאלתי בעצבים "אתה מודע בכלל למי אתה שייך? הא תומאס? אתה מודע לכך שכולך שלי!? אני קניתי אותך! אתה רכושי! כל כולך אך ורק שלי! שלי שלי ורק שלי!! אפילו לבך לא שייך לך! פניך, גופך, כל כולך אך ורק שלי! אין לך זכות לעשות דבר בלי מילה שלי! בעיקר לנשק אדם אחר! שפתייך שייכות לי! רק לי מותר לנשק אותך! אין לך שום זכות ומעולם לא הייתה לך!!!!" צרחתי עליו ברכושניות וכעס והוא רק הינהן בפחד לדברי "דבר תומאס!" דרשתי "א-אני יודע את זה...." אמר בלחש "מ-מעולם לא הייתי שייך לעצמי" שוב אמר בלחש "יפה מאוד! אחר כך אחשוב מה לעשות איך, עכשיו תלך, אני צריך לעבוד." אמרתי "מה צריך לעשות איתי?" שאל בבילבול "תומאס את נישקת אדם אחר! עברת על החוקים! אתה צריך להיענש." אמרתי "אהה" אמר בעצב ויצא מחדר עבודתי.

ישבתי על הכיסא והתחלתי לעבוד.

קטעים שעולים לי לראש✨Where stories live. Discover now