Aşk insanoğluna sadece acı verir. Aşk denilen şey sadece üç harfli bir kelime aşk yenilgiden başka bir şey değil, ben bunu 11 yıl önce babamın şehit haberi gelince annemde gördüm annem babam öldüğünden beri kendi için değil bizim için yaşadı
babam annemi aşka küstürdü, babam annemi hayata küstürdü, babam annemi yaşamaya küstürdü, babam annemi kendisine küstürdü.
Aşk denilen şey insanoğluna verilen büyük bir lanet, peki aşık olana kızabilir misin? Ben anneme hiçbir zaman babama olan aşkı yüzünden kızmadım,kızamadım annemin suçu değildi,peki ya suçlu kim babam mı? Onunda suçlayamam oda böyle olmasını istemezdi. Tek suçlu kalpleri,aşka boyun eğen kalpleri.
Aşk denilen şey doğru olanı bulunca güzel, aşk doğru kişiyi bulunca güzel olur,onun dışında aşk sadece mutsuzluk verir insana. Peki ya insan neden her zaman imkansıza aşık olur neden insanoğlu onu mutsuz edene aşık olur insan her zaman kalbini kırana aşık olur bu yüzden korkuyorum ben park jimin ölmekten korkmayan park jimin aşık olmaktan korkuyorum kalbimin 11 yıl önceki gibi üşümesinden korkuyorum.
Ve sanırım park jimin ilk defa aşka yenilmeyi seçecek. Park jimin sanırım ilk defa kalbinin sesini dinleyecek. Park jinlmin jeon jungkoo'a aşık olmayı seçecek.
.
.
.Saat şu anda 3 ve biz binbaşıyı toplanma alanında bekliyorduk binbaşı seri adımlarla karşımızda dikilirken biz onu dinlemeye başladık.
"RAHAT" binbaşı herkese sesini duyurmak için bağırdığında hepimiz onun komutuyla rahata geçtik binbaşı tekrardan bağırdı"HAZIR OL" yine hepimiz hazır ola geçtik bu sesi seviyordum bana herzaman hep beraber olacağımızın kanıtıymış gibi geliyordu.
"HEPİNİZ BİLİYORSUNUZ Kİ 1 HAFTA SONRA BİR OPERASYONA GİDECEZ VE BU HİÇBİR ZAMAN SON OLMIYACAK HER ZAMAN TETİKTE KALMANIZ GEREK NE OLURSA OLSUN ASKERLİKTE VERDİĞİNİZ KARARLARDAN PİŞMAN OLMAYIN, EĞER PİŞMAN OLURSANIZ O ZAMAN ÖLEN SİZ OLURSUNUZ BU SÖZLERİMİ SAKIN UNUTMAYIN UNUTMAYIN Kİ BU DÜZERGAHA BİR ŞEHİT HABERİ DAHA GELMESİN UNUTMAYIN Kİ AİLENİZ SİZE SARILMAYI BEKLERKEN TABUTLARINIZA SARILMASIN "
bu sözler hepimizin kalbine bir ok misali saplanmıştı,binbaşı doğru söylüyordu kararlarımızdan pişman olursak kaybeden herzaman biz oluruz. önümüzde iki seçenek olacak her zaman ya kararlarından pişman olma ya da o kararı verme çünkü pişman olduğunda iş işten geçmiş olacak ve siz kaybedersiniz.
"TAMAM YETER BU KADAR AKIL VERMEK, ŞİMDİ HEPİNİZ TEK EL ÜSTÜNDE ŞINAV POZİSYONU ALIN"
Hepimiz binbaşının emriyle tek el üstünde şınav pozisyonu alırken binbaşı tekrardan konuştu
"BAŞLA ASKER SAĞ EL 100 SOL EL 100 ŞINAV... HEMEN ŞİMDİ MARŞLA BİRLİKTE ŞINAVI ÇEK" marşla birlikte şınav çekmeye başladık."BAEKDU DAĞI AŞINANA VE DOĞU DENİZİ'NİN DALGALARI KURUYANA KADAR TANRI, TOPRAKLARIMIZI KORUSUN VE GÖZETSİN " hem şınav çekerken hemde marşı düz bir sesle söylüyorduk.
"MUGUNGHWA VE MUHTEŞEM DAĞLAR VE NEHİRLERLE DOLU ÜÇ BİN Rİ, YÜCE KORELİLER YÜCE KORE'NİN YOLUNDA, HER ZAMAN DOĞRU KALIRLAR ""SOL ELE GEÇ ASKER" binbaşının emriyle hızlı bir şekilde hepimiz sağ elden sol ele geçtik.
"TIPKI RÜZGARDA VE DONDA, NAMSAN DAĞI'NIN TEPESİNDE ZIHRA SARILMIŞÇASINA SAĞLAM DURAN ÇAM GİBİ, DAYANILKI RUHUMUZDA ÖYLE OLSUN" şınav çekmeye devam ederken diğer sözlere geçmiştik.
"SONBAHARDA GÖKYÜZÜ BOŞ VE UÇSUZ BUCAKSIZ, YÜKSEK VE BULUTSUZ PARLAK AY KALBİMİZ GİBİDİR
BÖLÜNMEMİŞ VE GERÇEKTİR" marş devam etti kimse susmadı çekmemiz gereken şınavı çekmemize rağmen kimse ne durmuş ne de susmuştu.
"BÖYLE BİR RUH VE AKIL İLE TÜM SADAKATİMİZİ GÖSTERMEMİZE İZİN VER ACIDA DA SEVİNÇDE DE ULUSUMUZU SEVMEYE " marş bittiğinde hepimiz ayağa kalktık ve binbaşının emrini bekledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my major // jikook
Fanfiction"park jimin busan emredin komutanım" yüksek ve kararlılıkla çıkan sesimle kendimi tanıttım üstümdeki yeşil asker üniformam ile cesur ve kararlı bir duruş sergilemek lazım ve aynen öyle yapacam üstümdeki üniformaya layık olacam "Kısa bölümler"