18.bölüm

213 15 3
                                    

Jimin

"3 gün önce arama kurtarma ekipleri sayesinde yaralı bulunan binbaşı jeon jungkook ve ekip timinden olan park jimin kurtarıldı. Aldığımız bilgilere göre durumları stabi-"

Bıkkınlıkla elimdeki kumandarla izlediğim şeyi kapattım. 3 gündür buradayım ve 3 gündür bütün haber sitelerinde aynı şey vardı; kurtulan askerlerin durumları stabil bla bla bla

"Off"

Nefesimi sesli bir şekilde dışarıya verdiğimde bu yanımdaki koltukta oturup kitap okuyan jungkook'un dikkatini çekmiş olacak ki kitaptan başını kaldırıp bana baktı.

"Bir sorun mu var"

Başımı aşağıya ve yukarıya salladım.

"Evet"

Elindeki kitabı hemen yanındaki sehpaya bırakıp bana döndü.

"Nedir,benim halledebileceğim bir şey mi?"

"Evet,senin halledebileceğin bir durum"

"Nedir söyle hemen yapayım"

"Şimdi sen doktorun yanına gidip"

"Eee"

"Benim çıkış işlemlerimi yaptıracaksın anladın mı?"

"Hayır anlamadım"

Onun sözü ile kaşlarımı çatıp konuştum.

"Ne demek anlamadım?"

"Şu demek, hala yaraların iyleşmedi o yüzden burda kalmaya devam edeceksin"

"Ne demek burda kalmaya devam edeceksin, ben bir askerim jungkook iki kurşun bana etki etmez "

Bu sözlerimden sonra kolumdaki serumu dikkatli bir şekilde çıkarıp ayağa kalktığımda jungkook'ta benimle birlikte ayağa kalkıp karşımda dikildi.

"Nereye gidiyorsunuz bay park acaba öğrenebilir miyim?"

"Tabi, şimdi bu kapıdan çıkıp doktorumu bulup çıkış işlemlerimi yaptıracağım"

"Hm peki bundan benim haberim var mı?"

"Oldu ya şimdi"

Jungkook bu dediğimle kaşlarını çatıp bana bir adım daha yaklaştı.

"Otur oturduğun yere jimin, hem daha ne istiyorsun antrenmanlarda kurtuldun işte."

"Hayır ya ben mutluyum antreman yapmaktan, oturup 70 yaşındaki dedeler gibi televizyon izlemek istemiyorum"

"Ah gerçekten mi, rütbeni yükseltmekle alakalı fikirlerimi biraz daha düşünmeliyim sanırım"

Jungkook bıkmış bir sesle kendi kendine konuştuğunda ben ise duyduklarımın heycanı ile mutlulukla konuştum.

"Rütbemi mi yükselticeksin?"

"Hayır"

Az önce dedi rütbeni yükseltecem diye, sanırım kurşunlardan biri beynime girmiş olup olmadık sesler duyuyorum.

"Jungkook jungkook doktoru çâğır iyi değilim"

Sağ elimin tersini anlıma koyarken söylendim. Jungkook ise ellerini omzuma koyup bana destek olmaya çalıştı.

"Jimin iyi misin? Neyin var"

Jungkook'un cümlesinden sonra sanki acı çeker bir sesle söylendim.

"Hayır hayır iyi değilim olup olmadık sesler duyuyorum sanırım kurşunlardan biri beynime girmiş"

my major // jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin