5. Bölüm Aşk ve Güç

54 31 0
                                    

Öncelikle selamm. Keyifli okumalar oy verip yorumlarsanız sevinirim. Bölüm sonunda görüşmek üzere. 🤍

Geçmiş

Henry kapının kilidini açıp içeri girdi. Girdikten bir on saniye sonra yanına Anna geldi. Saçları dağılmış göz altları şişmiş ve mordu. Muhtemelen Henry gittikten sonra hiç uyumamış ve ağlamıştı. Onun için bırakmıştı bebeğini, orada iyi bir hayatı olacağını düşünüyordu.

"Senden nefret ediyorum." Dedi Anna. Koşup kocasının yakasına yapıştı.

"O senin de bebeğindi, o seninde yavrundu. Onu korumak yerine korkaklık yaptın , Sen korkak herifin tekisin!" Diye bağırdı ve adamı sarsmaya başladı.

Henry karşı koyabilirdi ama koymadı. Anna da haklıydı ,  bebeği yüz üstü bıraktığını biliyordu ama aile için fedakarlık yapması gerekiyordu.

"Cevap versene aptal herif , ne yaptın bebeğimi. Daha bir aylıktı , minicikti. Nasıl hayatta kalacak o? Pislik herif. Bitti ama senden boşanıyorum bir daha ne beni ne Hector'u görürsün sen , canavar herif." Diye bağırdı Anna. Bir yandan kocasını sarsıyordu. Henry'nin gözleri dolmuştu. Tüm ailesini korkusundan mahvetmişti.

"Anna lütfen , Hector için bir daha düşün." Dedi Henry. Anna onu duymuyor gibiydi sadece göğsüne vuruyordu.

Bütün bu olanların köşede korkudan sinmiş şekilde izleyen Hector , kardeşine ne olduğunu asla öğrenemedi.

Günümüz

Kaçırılmıştım, yani kaçırılıyordum. Her yer karanlıktı ve elimde sihir engelleyici bir kelepçe vardı. Bütün bunlar çıktığında hepsini paramparça edecektim.

Victor'un sesini kullanarak kaçırmışlardı beni en çokta ona sinir oluyordum.

"Sizi parçalara ayıracağım. Parçalarınızı değişik mutant avlama üstlerine dağıtacağım ve onları patlatacağım. " dedim.

Yanımdaki tanımadığım ses ," Fantazilerin güzelmiş ama bunları gerçekleştiremezsin , gerçekleştirecek güce ulaş diye götürüyorum seni." Dedi. Kahretsin bir kaçırılmadığım kalmıştı.

"Şu aptal kelepçeyi çıkar bak bakıyım gerçekleşiyor mu?" Dedim.

Sadece güldü ve konuşmayı bıraktı.

"Salak herif! Susmanın zamanı mı sence şuan? Beni bırakın! O aptal patronunuz Victor'a söyleyin onu öldüreceğim!" Diye bağırdım. Drew salak herif dediğimi görse gurur duyardı.

Tanıdık gelen ama tam çıkaramadığım başka bir ses ,"Alexa sakin olabilirsin, seni kaçırmıyoruz. Sadece henüz gizli üssümüzü öğrenmemelisin. O yüzden böyle yolculuk yapıyorsun . Tek amacımız senin güçlerini test etmek." Dedi.

Bu ses çok tanıdıktı, anılarımda bir yeri vardı. Düşünürken beynimde bir anda çaktı : Victoria VanBearle.

"Önce benden izin almalıydınız ,bana söylemeliydiniz Victoria!" Diye bağırdım.

Ama iyi tarafından bakarsak sorularıma yanıt alabilirdim. Sakin olmayı denedim ve soru sormaya başladım.

"Öncelikle , Hector VanBearle ile aranızdaki akrabalık ne?" Diye sordum , sesimi elimden geldiğince buyurgan çıkardım.

Yeryüzündeki CanavarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin