18. Bölüm Salvatore

18 8 3
                                    

Bölüme hoşgeldiniz. Size kendimi açacağım biricik kızım Victoria'nın iç dünyasını göstereceğim için çok heyecanlıyım. Evet fotoğraftaki Victoria. Victoria'nın modelini Lana Del Rey olarak seçtim. Detaylarını bölüm sonunda konuşuruz. İyi okumalar .

Bir zehrin kurbanı olan tüm Victoria'larıma, sizler çok güçlüsünüz kızlarım.

Victoria VanBearle

Hope is a dangerous thing for woman like me to have.
(Umuda sahip olmak benim gibi bir kadın için tehlikeli bir şeydir*Lana Del Rey - Hope is a dangerous thing for woman like me to have but i have)

İki bin yıllık bir hayat. Aslında tam olarak bir hayat olarak görmedim hiçbir zaman. Hayatım ve tüm zamanlarım bölündü. Parçalara ayrıldı.

Önce babam parçaladı beni , sonra akrabalarım. Hatta annem. Sonra bir adam geldi , tek tek yapıştırdı parçalarımı daha şiddetli kırmak için...

Ardından abim. Herkes parçaladı ve savurdu beni. Her seferinde kendimi topladım. Zorlukla birleştirdiklerimi tekrar parçaladılar.

Bütün o zamanı , iki bin yılı daha şiddetli parçaladılar.

Kendimi ve hayatımı asla bir bütün gibi hissetmedim. Herkes benim bir parçamı alıp dönüştürmeyi denedi. Sadece o pişman oldu. Onda kalan son parçam yaşasın diye yıllarca çabaladı.

O parça yaşadı , diğerleri ellerindeki parçaları öldürdüler.

O gece dizimde yatarken özür dilemişti benden. Beni parçalara ayırmasaydı, parçalarım ölmezdi o da biliyordu. Ben ona kızamamıştım ama , her zamanki gibi.

O gece sessiz kalmıştım , tıpkı diğer geceler gibi.

Babam beni barış için sattığında sessiz kalmıştım.

Abim , Victor'u öldürmesin diye kendimi öne attığımda sessizdim.

Ben sadece bir kere konuşmuştum. Onda da her şeyi kaybetmiştim zaten.

Kazanışlar ve kaybedişler, her şey ona çıkıyordu.

Salvatore

Saatlerdir yatağımda oturmuş duvarı izliyordum. Kimse gelmiyordu , kimse dinlemiyordu , anlatmazdım zaten.

Victor , onun yanındaydı muhtemelen. Önce savaşmış sonra birlikte dertleşmişlerdir.

Hector benden nefret etmekle meşgüldür.

Regina'yı bilmiyordum. Ona karşı hislerim çok tuhaftı. Yanıma gelmemişti ama kızamamıştım, onu tanımıyordum ki.

Gerçekten kızmamış mıydım? Aslında kırılmıştım.

Yaşadıklarını görmüştüm , acısını anlamıştım. O hariç kimse bilmiyordu ama yaşamıştım da.

Yeryüzündeki CanavarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin