21. Bölüm Karadelik

19 3 19
                                    

Bölüme hoşgeldinizzzzzz. Bölüm Regina'nın anlatımından. Bölüm sonunda görüşmek üzereeee.

Regina...

Üç gün olmuştu. Koskoca üç gün. Yetmiş iki saat. Onsuz geçen her bir saniye nefes almamı zorlaştırıyordu. İki gündür onu arıyorduk. Yarım saat önce Victoria onun yerini tespit etmişti. Rei merkezindeydi ve her şeyi unutmuştu , beni bile.

Bahçenin ortasındaki betonda içki içiyordum. Tonla sorunumuz vardı ama sanki hayat benim için ilerlemiyormuş gibiydi. İkinci şişenin sonunda hafif sarhoş olmuştum. Kimi kandırıyorum zil zurna sarhoştum. Buradaki kırk kişinin idaresi ve sorumluluğu bendeydi ama ben kendimde değildim.

Beni unutmuştu. Her şeyin başladığı o merkezde olmasına rağmen unutmuştu. Belki de asla hatırlayamayacaktı. Sihri kime yaptırdıklarını bilmiyorduk , güçlü bir mutantsa geri dönüşü olmayabilirdi. Victor gibi kendini kapatmış bir adam bana tekrar aşık olmazdı.

Bir yudum daha aldım , içki boğazımı yakarak geçti. Boğazımda bir yumru vardı , başım ağrıyordu. Birisi başımı iki eliyle sıkıyormuş gibi acıyordu. Ağlayamıyordum bile. Kahretsin ki ben hâlâ ağlamamıştım.

O gün Adam bizi kandırıp onu kaçırdığında da ağlamamıştım. Kendini benim önüme attığında ben yine ağlamamıştım.

Onu istiyordum , onu çok istiyordum. Çok seviyordum. Rei merkezi bir savaşa hazırlanıyordu. Victor olmadığı için gölgelerimiz yoktu. Açık bir hedef hâlindeydik. Bize karşı hazırlanan savaşta o da görevliydi. Elimden hiçbir şey gelmiyordu. Hepsini patlatmak istiyordum ama hem o hem altın haç varken yapamazdım.

Hava soğuktu , yaz ayındaydık ona rağmen buz gibiydi. Hava çoktan kararmıştı. Yıldızlar vardı. Bu gece yıldızlar çok parlaktı ama ben karanlığın içindeydim. Yanımda değildi. Yanımda değildi. Yanımda değildi. Yanımda değildi. Yanımda değildi. Victor benden uzakta ve düşmanın elindeydi.

"Bir fikrimiz var ama onaylaman gerekiyor. Bu fikir takıma iki kişinin katılmasını içeriyor çünkü." Victoria ve çözüm önerileri. Ne ara gelmişti , fark etmemiştim bile.

Yanıma oturdu. Şişeyi elimden alıp benden uzaklaştırdı.

"Şu hâline bak , böyle kurtaramazsın Victor'u." Şuan kendimi düşünecek durumda değildim. Şuan tek derdim ve tek amacım oydu.

"Planını anlat Victoria." Sıkıntıyla iç çekti.

"Thomas Luther VanBearle ve Felix Luther VanBearle. Kuzenlerimiz yani. Felix'in mutant gücü insanları etkileyip istediğini yaptırmak. Ayrıca ikisinin de mutant güçleri hariç ikna becerileri çok yüksek. Victor muhtemelen onların bizim tarafımızda olduğunu düşünmez ve onlarla görüşür. Tek sıkıntı ikisi özellikle Thomas zor insanlar. İkisini de ikna etmeliyiz , birbirleri olmadan hiçbir şey yapmazlar."

VanBearle ailesine asla şaşırmıyordum. Çok fazla VanBearle vardı , hepsi birbirinden daha tuhaftı.

"Ne bekliyoruz o zaman? Onları çağıralım."

"Dediğim gibi zor insanlardır. Felix katlanılamayacak derecede ciddiyken Thomas çok fena eşek şakaları yapar. Ayrıca ikna etmesi zor. Planda asıl itiraz edeceğin noktaya gelmedim bile. Victor ile buluştuklarında ona altın kelepçe takacaklar. Aslında normal bir kelepçe ama yapılırken metalin içine biraz babamın gözlüğünün demirinden koyduk, Victor'a zarar vermeden güçlerini tutabiliyor. Şirket kasasında saklıyordum yıllardır."

Yeryüzündeki CanavarlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin