Az a szombat útán Chan minden nap az iskolában oda jött és mindig velem volt. Jól esett meg minden nekem még mindig fúra az hogy, ilyen random és gyorsan közeledjen hozzám. Fúra volt hogy, valaki az iskolában foglalkozik velem és gondol a testi, lelki éppségemre. Volt olyan is ha beteg lettem és nem tudtam menni iskolában Chan tanítás útán eljött hozzánk és fözött enni nekem ha nem volt kaja itthon vagy el kérte a házikat az osztálytársaimtol. Nagyon jól esett ez a sok törödés.
Egynap pont beteg voltam és az én félistenem megint jött és meg nézte hogyan vagyok.
-Sziaa Jisungie! Hogyan vagy? Éhes vagy-e? Hoztam neked enni ha kérsz.- kérdezett engem de annyira aranyosan hogy, majdnem el olvadtam.
-Szia! Meg vagyok, gyere be nyugodtan.- invitáltam be a lakásba.
Ezek útán én le ültem az asztalhoz úgy hogy, Chan betakart egy takaróval nehogy mégjobban meg fázzak.
-Tessék! Remélem izzleni fog még meleg nem rég hozztam.- adta oda az ételt aminek a nevét elfelejtettem de nem baj.
-Köszi! Te nem eszel?
-Én már ettem az iskolában, de köszi hogy kérdezted.- mondta úgy hogy, rám mosolygott.Miútán meg kajáltam még beszélgettünk egy picit és útána ő is haza ment.
Az ételböl amit meg hagytam azt oda adtam anyumnak és el is fogadta.~Time skip~
~3 hónappal késöbb~Channie
Jisung!Jisungie
Igen? Baj van?Channie
Nem tudom hogy, baj vagy sem de találkozni akkrod veled MOST!Jisungie
Oké, és mikor szeretnél és hol?Channie
Kb 1 óra múlva nállatok?Jisungie
Oké, nekem jó. Addig is szia!Channie
Rendben, szia!Fúra volt ez nekem most így hírtelen de oké ilyen is ritkán van hogy, Chan találkozni akkar így random.
Gyorsan össze szedtem magam majd szoltam anyumnak hogy, átjön Chan.
Bajd kevesebb mint 1 óra múlva csöngettek is.
-Szia! Kicsit előbb jöttél, ekkora gond van?- fogadtam szerelem és invitáltam be a lakásba.
-Szia neked is! Fel tudunk menni a szobádba?
-Igen, gyere.
Itt már aggodtam hogy, tényleg baj van de probáltam le nyugodni.
Gyorsan köszöntünk édesanyámnak és fel rohantunk a szobámba majd ott az ágyon foglaltunk helyett.-Jisung, amit most fogok mondani lehet meg fogg lepni de már nem bírom magamba taratni.- na itt bepánikoltam és ezt észre is vette Chan és meg fogta kezeim hogy, le nyugtatson.
-Han szerintem én teljesen beléd zúgtam. Én szeretelek Jisung teljes szívemböl.- na itt nekem el törött az a bizonyos mécses.
-Jaj Chan annyira meg ijesztettél!- szipogtam.
-Szeretlek Chan- mondtam bőgve szinte, így vissza gondolva nagyon cikin néztem ki.
-Jisung, lennél a párom?
-Igeenh!- mondtam még egy kicsit szipogva.
-Meg csókolhattlak?- kérdezte szerelmem amire csak bolintottamMajd egymás ajkára hajoltunk. Lassan mozgattuk ajkainkat izlelkettük a másikat csak.
Chan egyik kezét kezemröl arcomra rakta amig én a mancsaimat nyakába raktam.
Csókunk tele volt szerelemmel és boldogsággal. Nem is tudom meddig tartott de már csak annyit vettem észre hogy el válltunk és lihegtünk levegő hiány miatt.
-Ha folytatni akkarod ezt szerintem ne itt. Anya meg fogja hallani menjünk át hozzád te ugyis egyedül laksz.- montam.
-Rendben de akkor hozzál magaddal alvásra dolgokat mert szerintem ma már nem jösz haza max holnap.
Majd ezek útan raktam össze tisztálkodási dolgokat meg alvásra való ruhát.
Lerohantunk a földszintre és gyorsan el hadartam anyámnak hogy, most nem alszok itthon ő erre csak az a mindent tudodó fejével rábolintott.Gyorsan fel vettük a cipönket és rohantunk is Chan háza felé.
Chan meg rakadta kicsi mancsom majd össze kulcsolta ujjainkat és úgy szeltük át az utcát.Mikor oda értünk Chan kinyította az ajtót és be invitált a lakássába, éppen hogy, le tudtam venni a cípőm nyomot neki a falnak és csókolt meg.
Úgy falta az ajkaim mintha egy finom cukor lenne. Levegő hiány miatt el váltak ajkaink amig levegőt vettünk be mentünk Chan szobájába majd ott az ajtónak lökött megint és úgy folytattuk amit el kezdtünk.
Néha meg harapta az ajkaim finoman amire csak nyüszitettem egyett.Miközben csókolt az ágyfelé terelt majd ott letepert és felém mászva el vált tölem és a nyakam kezdte el szívigatni és nyaldosni.
Levette polom és mellbimbom bekapva nyalogatta amig a másikat ujjaival morzsolgatott meg.
-Ahhm- nyögtem
Majd elkezted lefele haladni a hasamon miután a mellbimboimat meg kínozta ott, elért a nadrágomig és lehúzta és alsomon keresztül a méretem megnyalta de közben szemkontaktust tartott velem.
-Kérlekh Chan!- kéreltem.
-Mit szeretnél babám?- mondta mintha nem tudná.
-Kérlekh vedd le az alsom!
Majd ahogy ki mondtam le vette és farkam hegyét meg nyalta majd egész hosszam. Én kezem a hajába tettem és kicsit meghúzogattam.
Majd Chan egész hosszam be vette és gyorsan kezdte rajta fejét le-fel húzogatni.
-Ahh Chan ne hagyjd abbah!
Néha csípöm fel emelltem majd meg éreztem 2 ujjat magamban amik kibe járnak bennem. Annyira sok volt ez nekem csak sohajtozni és nyögni tudtam.
Majd a harmadik ujját is belém rakta Chan és gyorsabban mozgatta fejét rajtam és nyelvét is használta.
-Ahh Chan nem bírom márh!- mondtam ki nehezen de Chan megse hallva élveztem el szájába amit szó nélkül le nyelt majd kíhúzta ujjait belölem.Felsöjét levette amig én levegőért kapkodtam és nadrágját is levette.
-Ha azt akkarod hogy, meg basszam a formás segged akkor szopj le!- mondta.
Én fel ülltem és le húztem alsóját majd végig tapíztam kocka hasát és csípőjét először kezemet használtam majd számba vettem a farkát ami nem volt kicsi.
Mint én, ő is eres kezét a hajamba túrta de a tempot nem írányított szeremcsémre.
-Ahh olyan jól illik a farkam akis mokus pofádba! Olyan mintha odah illeneh csak oda!- mondta a mocskos szavakat amire csak kicsit nyögtem egyett.
Párperc múlva kihúzta számbol farkát és hátamra feküdtem, széttárta lábaim és be helyezkedett és el kezdte bele nyomni magát a popomba. Én kezeim azzonal a vállába tettem és húztam magamhoz közzelebb és füllébe nyöszörögtem.
Amikor teljesen bennem volt picit várt és el kezdett lassan mozogni.
-Ahh Chaannieh ahmm- nyögtem.
-Ahh olyan jó szükh vagy Jisungie!
Kicsit gyórsított tempoján és eltalálta bennem azt a bízonyos pontott amitől csillagokat láttam.
-Ahh ootth mégh ahh!
Chan mélyre és gyorsan csapodott belém ki-be.
Hátát szét karmortam mert másba nem tudtam nagyon kapaszkodni és még jobban magamhoz akkartam húzni. Néha rövidebb csókokat váltottunk.
-Ahh Channie még kérlekh mégh...
-Akkor hadhaljam a nevem! Nyögd a nevem baby hogy, mindenki tudja ki bassz szét most.- mondta a piszkos szavakkal teli mondatokat.
-Chaaaniieeh!
Színte csak síkoltani, nyögni tudtam.
Szerintem a fél útca hallot minket vagyis engem.
-Ahh énh ahh mmh- síkoltottam színte.
Majd ezt ki mondtam szemem hátra akkadva élveztem hasfalamra.
Párperc múlva meg éreztem Chan fehér folyadékát ami feltöltött belülröl.-Szeretlek babám!- mondta Chan miútan kihúzodott belölem és le takaritott.
-Én is téged!
-Akkor ma itt alszol?- kérdezte kedvessem.
-Hát nagyon nem tudok felkellni szóval igen.- erre csak Chan kuncugott majd be takart minket és be kapcsolt valamit a Tv-én de arra én már aludtam.~Vége~
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!