Yazar'dan
Neredeyse tamamen kendine gelen genç adam, genç kızı gece boyu takip etmesine rağmen bir kadeh bile içtiğini görmemişti.
Yine de kendisinden daha dağılmış gibi görünen kadına dikti gözlerini.
Sonradan keşke açmasaydım diye düşündüğü şarkı ile onu daha da dağıttığını düşünüyordu.
Rüya gibi bir kadın, bu tüm yaşlarımın müsebbibi
Ölüm gibi de sanki, bütün yıllarımın nihayeti
NihayetiRüya gibi bir kadın.
Rüyadan da öte diye düşündü genç adam. Dikkatini ve kalbini meşgul ediyor, kendisinden başka hiçbir şey düşünmesine izin vermiyordu.
Bu durumdan memnundu fakat kendisinin olmasını istiyordu bir yandan da.
Tüm o düşen yaprakların sonbaharı
İnancını kaybetmiş ruhumun aşk olan tarafıİnancını kaybetmiş ruhumun aşk olan tarafı.
Bu cümleyi hatta bu şarkıyı tek kelimeyle anlat deseler kendisi farkında olmadığı halde istemediği kadar çekildiği adamın adını söylerdi genç kadın.
Gözlerinden artık tutamadığı bir yaş damladı. Aceleyle hala ona bakan adamın görmemesi için elinin tersiyle sildi yanaklarını.
Felekten bile mahirdir, viran etmekte can güzelliği
Yok yere küsmezdi, tabii yoksa mücbir sebepleri
SebepleriVar mı acaba diye düşündü.
Var mı acaba benimle konuşmasının mücbir sebepleri diye düşündü tekrardan genç adam.
Yarım saat önce ne yaşadığı yoktu beyninde. Onu üzecek veya kıracak birşey yapmamış olmayı umuyordu.
Hatırlamaya zorluyordu beynini.
Tüm o düşen yaprakların sonbaharı
İnancını kaybetmiş ruhumun aşk olan tarafıDuyduğu şarkı sözlerinden sonra beynine yüklenen anılardan sonra sövüp sayıyordu kendine.
O kıza yaklaşırken tek düşündüğü kişi Çağla'ydı aslında. Yaklaşamadığı, öpemediği o narin dudaklardı aslında.
Son anda bunu sevdiği kadın için yapamaması gerektiğini düşünerek geri çekilmişti genç adam.
Ağlanacak haline bunun için sevinebiliyordu sadece.
Adamın neler düşündüğünü duysa hemen affedecekti genç kadın sevdiğini.
Ama aklının ucundan bile geçmiyordu bu ihtimal. Yine aynı şeyleri yaşadığını düşünüyordu.
Düştüğü çukurdan çıktığını sanarken daha da derine düşeceğini düşünüyordu artık genç kadın.
Fakat sadece dinlemesi gerektiği aklına gelmiyordu.
Çağla'dan
Bu sefer de benim odama girerken üstümdeki yükünü biraz daha azaltan Altay ile kendine geldiğini anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadıköy kızı | Altay Bayındır
Fanfic"Seni ve o eşsiz güzelliğini fark etmediğim onca güne lanet ediyorum doktor." dediğinde gözlerinin içine baktım, boyuna yetişebilmek için parmak uçlarımda yükseldim. "Senden ayrı kaldığım onca güne lanet ediyorum kaleci."