İrfan haberi gördükten sonra Altay'ı bulup durdurmuştu sanırım bir şekilde.
Ama ben onu pek durdurduğunu sanmıyordum. Belki kendisi de dövmüş olabilirdi.
"Altay naptın sen?" dedim patlamış kaşına pansuman yaparken.
"Hak etmişti, ayrıca bunu yapmakta geç bile kaldım. Ben seni öpmeye kıyamazken seni zorla öptü Çağla farkında mısın?"
Deja vu
"Korkuyorum Altay. Ya kariyerin benim için yoktan yere berbat olursa?" Dedim endişeyle.
"Öyle birşey olamaz. Çünkü elimde kanıt var. Kariyeri bitecek olan ben değil o." dedi sinsice gülerken.
"Ne demek kanıt var?"
"Kamera kayıtları." dediğinde ağzım açık kaldı şaşkınlıktan.
"Gördün mü bari, inandın mı bi sefer bana Altay?" dediğimde canı sıkılmış olacak ki kafasını eğdi.
"Pişmanım Çağla. Eşek gibi pişmanım." dediğinde dayanamayıp kafamı omzuna koydum yavaşça.
"Tamam yeter uzatmayalım artık bu meseleyi fazla. Anlaştığımızı düşünüyorum ben?" dediğimde kafasını salladı.
Zilin çalışı misafirlerin geldiğini haber verirken biz de hızlıca kalkıp yanlarına gittik.
"Hoşgeldiniz!" diye heyecanla Monique ve Ivana'yı mutfağa geçmelerini işaret edip beyleri salona gönderdik.
"Hoşbulduk!" demeye çalışıyordu Ivana ne kadar öğrenebilidiyse.
Biz onun bu hallerine kıkırdarken bende içeride konuşulanları dinlemeye çalışıyordum.
"Altay naptın oğlum? Disiplin kuruluna sevk edilirsen ne olacak?" diye portekizce konuşan Fred'i nasıl anlayacaklar diye düşündüm.
"Ne diyor lan bu İrfan?" diye soran Altay'a kıkırdadım.
"Çağla, bir gelir misin salona!" diye bağıran İrfan'a güldüm kendi kendime.
"Efendim?" dediğimde Fred'i işaret etti gözleriyle.
"Haa onu diyorsunuz? Altay naptın oğlum? Disiplin kuruluna sevk edilirsen ne olacak, dedi ya." diye onu bir daha dinlemeden çevirdiklerimi söyledim.
Altay bana şaşkınlıkla bakarken İrfan pis pis sırıtıyordu.
Ciğerimi biliyordu bu adam benim.
"Sen bizi mi dinliyordun ya içerden?" diyen Krunic'e çevirdim bakışlarımı.
"Evet ne olmuş yani?" diye yalancı bir sinirle konuştum.
"İyi hadi tamam otur da çevir dediklerini." diyince Altay'ın yanına yerleştim.
Elini belime atarken saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.
"Aile var burada be gidin başka yerde yapın napıyorsanız." diye bize bakmadan konuşan İrfan'a kıkırdadık hepimiz.
_____________"Herşey çok güzeldi ellerinize sağlık." diyen Fred'le Monique dışında herkes bana baktı ne diyor diye.
"Herşey çok güzeldi ellerinize sağlık, diyor." dedim beklemeden.
"Afiyet olsun Monique ve Ivana'nın da çok yardımı dokundu." dedi Gözde gülümseyerek.
Ben Fred ve Rade için dediklerini çevirdikten sonra gülümseyerek yanına çekti eşini Rade.
Altay da İrfan ona dikkatla baktığı için alttan alttan bana gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadıköy kızı | Altay Bayındır
Fanfictie"Seni ve o eşsiz güzelliğini fark etmediğim onca güne lanet ediyorum doktor." dediğinde gözlerinin içine baktım, boyuna yetişebilmek için parmak uçlarımda yükseldim. "Senden ayrı kaldığım onca güne lanet ediyorum kaleci."