Bu sefer de bolum sarkisi birakayimm
Lutfen sarkiyla beraber okuyun💗
Yedinci ev- Sevsene beni
Bitiste gorusuruz hdfgkfsvnlf
İyi okumalarr
_____________________________________"Yemeğe geliyorsun bu akşam bize. Kritik yapmamız lazım." dedi ciddi ciddi. Onun bu haline gülmeden edemedim.
Antrenman bitmişti ve Altay'la İrfan'ın çıkmasını beklerken birlikte kahve içiyorduk odamda.
Kapının hızlıca açılıp İrfan'la Altay'ın girmesiyle sıçradım.
"Yavaş be öküzler!"
"Sana mı soracağız kapıyı nasıl açacağımızı?" dediğinde göz devirdim dudaklarımı büzerek.
"Nereye gidiyorsunuz ya akşam?" diyen Altay'a döndük.
"Gözde'lere gidiyorum yemeğe." dediğimde Gözde'ye döndü yalvaran gözlerle.
"İyi tamam be al senin olsun." diyen Gözde'ye baktım ağzım açık.
"Lan?" diye sohbete dalan İrfan'la ben olanları sorguluyorduk.
İrfan Altay'ın ensesine tutma bahanesiyle bir şaplak patlatarak odadan çıkardı.
"Lan noluyor Gözde nereye?"
"Altay'a verdim seni canım" dedi gülerek.
"Naptın?"
"Ya benden duymuş olma da, Altay seni yemeğe götürecekti. O da bugünü düşünmüş. Bende öyle diyince birşey demedim. Gidin yani nolcak ya?" dediğinde gülümsedim.
"Gideceğim." dedim kafamı omzuma yatırarak.
İçeriye bir hışımla giren Altay ve arkasından İrfan'a baktım şaşkınca.
"Gözde senin bu kocan beni dövüyor! Çağla koru beni!" diyerek masamın arkasına geçti.
"Lan napıyorsun İrfan?" dedim gülerken.
"Birşey yok sadece biraz konuştuk değil ni Altaycığım?" dedi imalı sesiyle Altay'a bakarak.
"Hı-hı" dediğinde bir bokluk olduğunu Gözde de çoktan fark etmişti.
"İrfan haydi hazırsan çıkalım artık Can huzursuzlanmaya başladı."
"Çantamı alıp geliyorum. Kapıya çıkın siz." derken odada sadece Altay'la ben kaldık.
"Çağla?"
"Hm?" dedim önümdeki evrakları toparlarken.
"Akşam boş musun?" dedi sırıtarak.
"Artık boşum." dedim bende onun gibi sırıtarak.
"Güzel. Sizi saat 8'de alabilir miyim hanımefendi?" dediğinde güldüm bu haline karşılık.
"Alabilirsiniz beyefendi. Peki bırakabilir misiniz?" dediğimde anlamaz bakışlarla bakıyordu.
"Yani eve, İrfan'lar da gitti ya. Ama tabii müsait değilim kız arkadaşım falan bekliyor dersen Sebastian'a rica ederim yani ben." dedim sırıtarak.
"Kız arkadaşım mı? Sebastian ne alaka ayrıca amına koyayım? Yakın mısınız siz onunla?" dedi sinirli olduğu her halinden belli olan sesiyle.
"Gel buraya." dedi elimden tutup odadan çıkarırken.
"Kız arkadaşım falan yok bu arada Çağla. Nerenden uyduruyorsun böyle şeyleri?"
"Ya bir dur yavaş! Altay!" derken olduğum yerde durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadıköy kızı | Altay Bayındır
Fanfic"Seni ve o eşsiz güzelliğini fark etmediğim onca güne lanet ediyorum doktor." dediğinde gözlerinin içine baktım, boyuna yetişebilmek için parmak uçlarımda yükseldim. "Senden ayrı kaldığım onca güne lanet ediyorum kaleci."