15'

800 38 9
                                    

6 hafta sonra

Herşey çok güzeldi.

Takım şampiyonluğa koşuyordu resmen hız kesmeden.

Altay'la ilişkimiz herşey yolundaydı ve gayet iyiydi. Sadece artık birşeyleri gerçekleştirmek istiyorduk.

Henüz eyleme dökülmemişti ama.

Yani Altay dökmemişti.

Anlaşılacağı üzere bir evlilik kararı almıştık ve ben uzun bir süredir Altay'ı, keyfi ve kahyasını bekliyordum.

"Çağla?" diyen Altay'a döndüm daldığım yerden kendimi ayırarak.

"Neye daldın öyle?"

"Hiç." geçiştiriyordum ama trip attığımı sanıyordu.

Koşar adımlarla bilgisayarını bırakıp yanıma atladı.

"Yavaş!"

"Neden ya özledim." diyerek dudaklarıma bir öpücük kondurdu.

"Özledin mi? Daha çok özlersin o zaman." dediğimde güldü sadece.

"Yapma böyle. Benim de kafamda belirlediğim birşeyler olamaz mı? Sadece azıcık sabret güzelim." ne dediğini az çok çözmüştüm zaten.

"Senin antrenmanın yok mu bugün?" dediğimde kaşlarını çattı kafasını evet anlamında sallayarak.

"Niye, gitmemi mi istiyorsun?"

"Altay. Salak mısın?" dediğimde ses vermeyip alnıma bir öpücük bırakarak odaya ilerledi galiba.
___________

"Sera, şunları bir tutar mısın telefonum çalıyor." elimdeki poşetleri alırken gülümsüyordu.

"Efendim kaleci?" diyerek telefonu keyifle açtığımda Sera sırıtıyordu.

"Güzelim döndün mü eve?"

"Yok, birkaç mağazaya daha uğramayı düşünüyoruz."

"Güzel. Sizi ben alayım olur mu? Ferdi de gelecek."

"Ne zaman gelirsiniz?"

"Siz ne zaman derseniz."

"Tamam sevgilim. Öpüyorum." diyerek sesli bir öpücük gönderdim duyması için.

"Ne olmuş?" merakla söyleyeceklerimi bekleyen Sera'ya çevirdim bakışlarımı telefonu cebime attıktan sonra.

"Altay'la Ferdi bizi almaya geliyorlarmış. Onu haber verdi." Ferdi'yi duyunca gözlerinin parladığını gördüm.

Sera ve Ferdi'nin güzel bir ilişkisi vardı ve yakın zamanda onları da nişanlamıştık.

Onlar bizim aksimize uzun zamandır tanışıyorlardı. Dolayısıyla sağlam temelleri vardı ilişkilerinin.

"Nereye gideceğiz ki?" diye sorduğunda alt dudağımı bükerek omuz silktim.

Altay'dan

"Hazır mısın?" derken boy aynasının karşısında gömleğinin yakasını düzelten Ferdi'ye döndüm.

"Oğlum bilmiyorum lan, oldu mu?" sesi oldukça kararsızdı.

"Jilet." dediğimde ben sırıtırken omzuma sağlam bir yumruk geçirdi.

"Oğlum yavaş lan gavura mı vuruyorsun, ben lazımım size." derken 1 saat kadar sonra ne yaşanacağını kestirmeye çalışıyordum.

Ben harbiden evlenme teklifi edecektim lan.

Ben Çağla'ya en sevdiği yer olan midyeci Cüneyt abi'ye götürecektim.

Kadıköy kızı | Altay BayındırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin