7.Bölüm : GİZLİ ÇOCUK

166 124 24
                                    

Ozan'a iyi geceler dedikten sonra uyumak istesem de yapamadım aklımda annem babam varken uyumak zor geliyordu.

Ailemi özlediğim için annemi aradım uzun bir çalma süresinden sonra açıldı. Uzun zaman olmuştu annem ile konuşmayalı.

"Alo anne uzun süredir sizi arıyorum neden açmıyorsunuz? Nasılsınız iyi misiniz, babam nasıl?" dedim.

"İyiyiz kızım, baban da iyi." dedi soğuk bir sesle.

"Babamla konuşabilir miyim peki?"

"Yok kızım şuan da uyuyor sonra konuşursunuz."dedi. Konuyu çok uzatmak istemeyerek konuşmaya devam ettim.

"Peki anne. İşler nasıl gidiyor iyi mi her şey."

"İyi kızım iyi. Ben sana bir şey diyeceğim beni akşam saatlerinde arama olur mu? Gündüz konuşalım"
bunu söylemesine anlam veremedim ve nedenini sordum.

"Neden ki?"

"Nedenini sorma kızım. Neyse benim şimdi kapatmam lazım sende kendine dikkat et. Görüşürüz." bir güle güle dememe bile fırsat vermeden telefonu yüzüme kapattı.

Bir sorun var gibi hissettim. Umarım böyle bir şey yoktur.

Canım İrem ile konuşmak istedi ve yazdım.

Işıl : Naber karım

İrem Adlı Bakteri :İyiyim kocacım sen nasılsın

İrem ile anlaşma şeklimiz buydu 10/10 arkadaşlık.

Işıl : Kötüyüm

İrem Adlı Bakteri : Noldu kız niye üzgünsün, kim üzdü seni? söyle keseyim cezasını

Işıl : Az önce annemi aradım bana soğuk davranıyor gibi ya da ben öyle hissediyorum bilmiyorum.

İrem Adlı Bakteri :Kanka yanlış anlama ama bir şey söyleyeceğim Bence annen senin arkandan bir iş çeviriyor.

Işıl :Saçmalama kanka annem o benim. Hem neden böyle bir şey yapsın ki?

İrem Adlı Bakteri :Yani bilmiyorum sen yine de temkinli ol.

İrem'in dediklerine anlam veremedim. Nasıl kendi öz annem benim arkamdan iş çevirebilir ki? Ne yapabilir?

Işıl: Eyvallah kankam sağ ol. Hadi ben zıbarmaya gidiyorum bay bay💗


İrem Adlı Bakteri :Görüşürüz gülümm💋

Gülüm deyince bir garip oldum. Aklıma Ozan geldi. Ya bu çocuk niye hiç aklımdan çıkmıyor?

Umarım düşündüğüm şey değildir.

Saate baktığımda 22.11 idi. Artık yatmam gerekiyordu yoksa sabah yine uyanamayacaktım.

...

Sabahın ilk ışıkları yüzüme çarpınca uyanmıştım. Banyodaki klasikleşmiş rutinimi tamamladıktan sonra kendime bir omlet yapıp yedim. Formamı giyip, saçlarımı at kuyruğu yaptım kahküllerim uzamıştı onlar bir ara kesmem gerektiğini kendime hatırlattıktan sonra kirpiğime maskara ve dudaklarıma çok belirgin olmayan bir gloss sürdüm. Daha sonrasında evden ayrıldım.

BAHTIMIN BEYAZI (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin