11. Bölüm : BİLİNMEYEN

151 118 4
                                    

Kurak ve susuz kalbime bir yağmur damlası, içimdeki sessizliğe bir ses olmuştu Ozan.

Tanıyalı iki haftadan az olmuştu ama ona nasıl bu kadar bağlandım bilmiyorum yapmamam gerekirdi ama yaptım. Gönül bu işte ferman dinlemiyor.

Yatağımda yatarken bir yandan da kafamdaki bu düşünceleri susturmaya çalışıyordum. Bugün erken kalkmak gibi bir derdim yoktu çünkü okul kapanmıştı. İki hafta boyunca evde istediğim kadar yatabilirdim. Hocalar tatilde test çözmemizi istese de yapamazdım çünkü adı üstünde bu tatil.

Yatağımda camış gibi yatarken telefonuma bir bildirim düştü Ozan'dan geldiğini sanarken bilinmeyen bir numaradan geldiğini gördüm.

Bilinmeyen numara : Hâlâ benden kaçmakta ısrarcı mısın?

Bilinmeyen numara : Kendini bana bırakmak istediğini ikimizde çok iyi biliyoruz Sedefcim

Bilinmeyen numara : Benden kaçtığın her sokağın sonunda yine bana yakalanacaksın güzelim

Işıl : Kimsin sen?

Bilinmeyen numara : Aslında beni çok iyi tanıyorsun

Bilinmeyen numara : Bir şey soracağım

Bilinmeyen numara : Annenin sana yalan söylediğini düşünüyor musun?

Annem ne alaka şimdi bu kişi kim ve neden böyle saçmalıyor?

Işıl : Ne saçmalıyorsun sen?!

Bilinmeyen numara : Saçmalamadığımı bir gün anlayacaksın ve o zaman koşarak benim kollarıma geleceksin

Işıl: Kimsin nesin bilmiyorum ama bu asla olmayacak.

Bilinmeyen numara kişisi engellendi.

Bu aptalın saçmalıklarına daha fazla maruz kalamadım. Aklı sıra birisi beni işletiyordu.

Annemden bahsediyordu annem ile ilgili olan şeyleri ona nereden bilecekti ki sanki?
Aptalın birisi yine boş boş konuşuyordu.

Sabah sabah modum düşmüştü Ozan'a yazmak istedim modumu o yükseltebilirdi belki.

Işıl : Günaydın nasılsın?


Mesajıma 6-7 dakika sonra dönüş aldım.

Ozan: Seninle uyandığım her sabah mutluyum ben, asıl sen nasılsın?

Az önceki olayı ona anlatmalımıydım bilemiyorum. Sanırım şuanlık anlatmasam daha iyi olurdu.

Işıl : İyiyim yani iyi olmaya çalışıyorum

Ozan: Hep iyi ol, mutlu ol. Ben sen mutlu olunca mutlu oluyorum.

Ozan böyle şeyler söyleyince ne yapacağımı bilemiyor, utanıp konuyu kapatmaktan başka bir şey yapamıyordum. Rezil olacağımı bile bile yazdım.

Işıl :Sağ ol

Ozan: Sen hep utanınca için sağ ol diyorsun

Anlamıştı. Sanki hiç bilmiyormuşum gibi cevap yazdım

Işıl : Öyle mi oluyor ya hiç fark etmiyorum

BAHTIMIN BEYAZI (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin