2.Bölüm: ÖZLEM

232 152 67
                                    

Bölüm düzenlenmiştir.

Sınav bittikten sonra gün su gibi geçmişti ve eve gelmiştim. Eve geldiğim gibi çantamı yere savurdum üzerimdeki iğrenç okul kıyafetlerini çıkardım, elektriklenmekten bir hal olan saçlarımı yıkamam gerektiğini fark ederek duşa girdim. Duşta söyleyeceğim mükemmel şarkıyı seçmek zor olsa da seçmiştim.

Duşta şarkı söylemek kadar mükemmel bir aktivite yok ya.

Duşumu bitirdikten sonra annemin dolabından bir eşofman takımı alıp giydim.

Annem gibi kokuyordu.

Annemi, babamı çok özledim. Onların yanımda olmalarını, başımı okşamalarını özlemiştim.

Normalde beni mutlaka 2 günde bir ararlardı ama aramayalı 4 gün olmuştu. Aradığımda da telefonlara cevap vermiyorlardı

Bu aralar işleri yoğundur diyerek avutmaya çalıştım kendimi.

Başımdaki havluyu çıkararak saçlarımı kuruttuktan sonra annemle babamın odasına gittim. Annemin en sevdiği renk mor olduğu için babam neredeyse bütün odayı mor olarak dizayn etmişti. Ağır adımlarla yatağın yattım. Başımı yastığa koydum, kafamdaki düşünceleri susturmaya çalıştım.

Yoksa ailem artık beni sevmiyor mu?

Saçmalama Işıl. Onlar senin ailen. Nasıl sevmesinler?

İç sesim de böyle diyordu.

Zaten şu iç sesimle bir kez de aynı fikirde olsak şaşardım.

Komodinin üzerindeki fotoğraf çerçevesine ilişti gözlerim.

Annem ve babamın evlilik fotoğrafı.

Annem eskiden sarışındı, şu an ise esmer.

Yani fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla.

Ailesini bile fotoğraflardan tanımak zorunda kalan bir çocuk düşünün.

Şimdi ise o çocuğun psikolojisini.

Ne kadar kötü öyle değil mi?

Ailen varken, 'aile' kavramının olmaması.

Gözümden gelen bir damla yaşı silerek çerçeveyi yerine koydum. Gelen mesajla gözlerimi telefonuma çevirdim.

053*: Kimya sınavında kalem oynatamayan bir sayısalcı mı? (18.18)

053*:Nereden baksan kral hareket(18.18)

Işıl : İyice beni dikizleyen bir sapık olduğunu düşünmeye başlayacağım
artık (18.19)

053*: Aa sapık falan ayıp oluyor ama. Sadece yine aynı sınıftaydık o kadar(18.20)

Işıl : O zaman demek ki kelebek sistemi düzenini sen oluşturuyorsun başka açıklaması olamaz(18.20)

053*: Neden ki(18.21)

Işıl :Sevdiğin kişiyle
iki kez aynı sınıfa düşmek bence tesadüf değil(18.21)

053*: Haklısın tesadüf değil çünkü hayat hep bizi bir araya getirmek için uğraşıyor.(18.23)

053* :Yani sen benim kaderimsin o yüzden evlenmeliyiz.(18.23)

Işıl:

BAHTIMIN BEYAZI (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin