Kapıyı açtığımda karşılaştığım manzara karşısında şok olmuştum. Çünkü İrem şuanda tam karşımda ağlıyordu. Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu.
"İrem ne bu hal? Neden ağlıyorsun sen?" dedim endişeli çıkan sesimle.
İrem hiçbir şey demeden bana sarıldı. Omzumda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"İrem hadi içeri geçelim, gel" diyerek onu oturma odasına sürükledim.Odaya gelene kadar başını omzumdan kaldırmamıştı hâlâ omzumda ağlıyordu. Ozan 'Ne oldu?'der gibi kafa salladığında bilmiyorum dercesine dudaklarımı büzdüm.
"İrem anlat hadi niye ağlıyorsun sen?" dedim.
Başını omzumdan kaldırarak konuştu "Eray-
Cümleye devam edemedi çünkü gözyaşları sürekli onu bölüyordu.
"Eray ne yaptı bak yoksa kötü bir şey mi yaptı?" diye hızlıca sordum.
"Beni aldattı" dedi. Ben daha onların ne ara sevgili olduğunu sorgulayamamışken telefonundan bir resim gösterdi. Eray ve tanımadığımız bir kız barda öpüşüyordu.
Normalde kimseye bela okumam ama Allah belanı versin Eray.
İrem resime baka baka ağlıyordu. Hemen elinden telefonu çektim ve konuşmaya başladım "O gerizekalı için ağlamaya değmez. Sen ağlama, asıl ağlaması gereken o. O aptal senin gibi birini kaybettiği için ağlasın"
Diyecek başka bir şeyim yoktu elimden sadece bu geliyordu. İrem benim sözlerime ikna olmamış olacak ki hâlâ ağlıyordu. Hıçkırıklarının arkasından konuşmaya çalıştı "Ya ben onu yıllardır seviyorum, neden bana böyle yapıyor?"
"İrem bak lütfen yapma böyle ağlama nolur" dedim diyebildiğim tek şey buydu. İrem hiçbir şey demeden başını omzuma koyarak ağladı.
Ozan ise ne yapacağını bilemez gözlerle bize bakıyordu.
Ağlaması biraz azalsın diye bir teklif sundum "İrem sana bir kahvaltı hazırlayayım mı, aç mısın?"
Omzumdaki kafasını iki yana sallayarak konuştu "İstemiyorum Işıl ben ondan başka hiçbir şey istemiyorum" sözlerini söylerken hâlâ ağlıyordu.
"İrem bak o gerizekalı için üzülmeye değmez bırak o üzülsün, o ağlasın seni kaybettiği için" dedim. Ardından merak ettiğim bir soruyu sordum "Hem siz onunla ne zaman sevgili oldunuz?"
Başını kaldırarak konuştu "Hani demiştim ya sana instagramımı istedi diye oradan konuşuyorduk işleri ilerttik ve sevgili olduk"
Normalde olsa niye bunu bana anlatmadın diye kızardım ama şuan hiç sırası değildi.
"Bak sen artık onu gördüğünde asla ona bakma onu umursamıyormuş gibi görün. Emin ol o zaman seni aldattığı için pişman olacaktır" dedim
Gözyaşlarını dindirerek konuştu "Öyle mi dersin?"
Biraz kendini topluyordu bu hoşuma gitmişti "Öyle derim. E sonuçta tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır." dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTIMIN BEYAZI (ASKIDA)
Jugendliteratur"Çünkü aşk gelmeyeceğini bile bile aynı limanda aynı gemiyi beklemektir." BAHTIMIN BEYAZI adıyla yazılan ilk hikayedir. 06.01.2024 Kitaptaki tüm ögeler hayal üründür, gerçek kurum ve kuruluşlarla kesinlikle ilgisi yoktur.