ပျို ချစ်ရတဲ့ စာဖတ်သူအားလုံးကို အသိပေးစရာလေး ရှိပါတယ်ရှင့်....
ပထမဦးဆုံးအနေနဲ့ ပြောချင်တာကတော့ စာရေးသူရဲ့ personal case လေးတွေကြောင့် စာရေးဖို့ စိတ်လေနေတာမို့ update တွေ ကြန့်ကြာနေတဲ့အတွက် ongoing လိုက်နေကြတဲ့သူတွေ စောင့်ဆိုင်းနေရတာကို သာသာ့ဘက်က အားနာရပါတယ်...
တကယ်တော့... ဒီ "ကျွန်တော့်ရဲ့ ရွှေဇွန်သူ" FIC လေးကို ဖြစ်ရပ်မှန်တချို့ ထည့်ရေးဖို့ စိတ်ကူးထားတာမို့ အကောင်းဆုံး ဖြစ်ချင်မိတာပါ။ ဒါပေမဲ့ လက်ရှိရေးထားလက်စ အပိုင်းလေးတွေကိုလည်း update လုပ်ပေးဖို့ ဘယ်လိုမှ စိတ်တိုင်းကျမနေသလို... နောက်အပိုင်းတွေကလည်း ဇာတ်ရှိန်ကို မြှင့်ပေးရမဲ့ အပိုင်းတွေ ဖြစ်နေတာမို့ သာသာကိုယ်တိုင် စိတ်နှစ်ပြီးမရေးနိုင်တဲ့အခါ အရေးအသား လေးနက်မှုမရှိမှာ၊ ဇာတ်ရှိန်ပေါ့သွားတာမျိုးလည်း မဖြစ်ချင်လို့ပါ။
Spoil ပေးလိုက်မိသလို ဖြစ်သွားနိုင်ပေမဲ့... ဒီပါမင်းမြတ်နဲ့ ရွှေဇွန်သူ တို့ရဲ့ ဖြတ်သန်းခဲ့ရတဲ့ ငယ်ဘဝအကြောင်းလေးတွေက ရင်နင့်နေအောင် ခံစားရမဲ့အပိုင်းတွေ ဖြစ်တာမို့ သာသာကိုယ်တိုင်က စိတ်ပန်ပန်းနေတဲ့ အခြေအနေမှာ ဒီ fic ကို ဆက်ရေးဖို့ ခွန်အားမရှိသေးတာကြောင့် ဇာတ်ရှိန်မတက်သေးခင်မှာပဲ ခေတ္တရပ်နားလိုက်ဖို့ ဆုံးဖြတ်ထားပါတယ်။ (ခေတ္တရပ်နားတာပါ... လုံးဝ ဆက်မရေးတော့တာ မဟုတ်ပါဘူးနော်...)
အခုလို ဆုံးဖြတ်လိုက်ရတဲ့အတွက် စိတ်အနှောက်အယှက် ဖြစ်သွားခဲ့ရင် စာဖတ်သူအားလုံးကို သာသာ အနူးအညွှတ်တောင်းပန်ပါတယ်နော်...
နောက်ထပ် အသိပေးချင်တာကတော့ "ကျွန်တော့်ရဲ့ ရွှေဇွန်သူ" ရေးနေတာကို ခေတ္တရပ်နားထားပြီးတော့ နောက်ထပ် fic တစ်ခုကို ကြိုးစားရေးနေတာမို့ New FIC နဲ့ ပြန်လာခဲ့ပါ့မယ်ရှင့်....
အခုချိန်ထိ သာသာရဲ့ မကောင်းမကန်းစာလေးတွေကို အချိန်ပေးပြီး ဖတ်ပေးကြတဲ့အတွက် ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်နော်....
အားလုံးပဲ ကျန်းမာရေး ဂရုစိုက်ကြပါ။ ရာသီဥတုအေးနေတာမို့ နွေးနွေးထွေးထွေးနေကြပါနော်....
ချစ်တဲ့ - Tayy Alinkyar Pyo ❤️✨
*****************************
ပ်ိဳ ခ်စ္ရတဲ့ စာဖတ္သူအားလုံးကို အသိေပးစရာေလး ရွိပါတယ္ရွင့္....
ပထမဦးဆုံးအေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ စာေရးသူရဲ႕ personal case ေလးေတြေၾကာင့္ စာေရးဖို႔ စိတ္ေလေနတာမို႔ update ေတြ ၾကန႔္ၾကာေနတဲ့အတြက္ ongoing လိုက္ေနၾကတဲ့သူေတြ ေစာင့္ဆိုင္းေနရတာကို သာသာ့ဘက္က အားနာရပါတယ္...
တကယ္ေတာ့... ဒီ "ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ေ႐ႊဇြန္သူ" FIC ေလးကို ျဖစ္ရပ္မွန္တခ်ိဳ႕ ထည့္ေရးဖို႔ စိတ္ကူးထားတာမို႔ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ခ်င္မိတာပါ။ ဒါေပမဲ့ လက္ရွိေရးထားလက္စ အပိုင္းေလးေတြကိုလည္း update လုပ္ေပးဖို႔ ဘယ္လိုမွ စိတ္တိုင္းက်မေနသလို... ေနာက္အပိုင္းေတြကလည္း ဇာတ္ရွိန္ကို ျမႇင့္ေပးရမဲ့ အပိုင္းေတြ ျဖစ္ေနတာမို႔ သာသာကိုယ္တိုင္ စိတ္ႏွစ္ၿပီးမေရးႏိုင္တဲ့အခါ အေရးအသား ေလးနက္မႈမရွိမွာ၊ ဇာတ္ရွိန္ေပါ့သြားတာမ်ိဳးလည္း မျဖစ္ခ်င္လို႔ပါ။
Spoil ေပးလိုက္မိသလို ျဖစ္သြားႏိုင္ေပမဲ့... ဒီပါမင္းျမတ္နဲ႔ ေ႐ႊဇြန္သူ တို႔ရဲ႕ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ငယ္ဘဝအေၾကာင္းေလးေတြက ရင္နင့္ေနေအာင္ ခံစားရမဲ့အပိုင္းေတြ ျဖစ္တာမို႔ သာသာကိုယ္တိုင္က စိတ္ပန္ပန္းေနတဲ့ အေျခအေနမွာ ဒီ fic ကို ဆက္ေရးဖို႔ ခြန္အားမရွိေသးတာေၾကာင့္ ဇာတ္ရွိန္မတက္ေသးခင္မွာပဲ ေခတၱရပ္နားလိုက္ဖို႔ ဆုံးျဖတ္ထားပါတယ္။ (ေခတၱရပ္နားတာပါ... လုံးဝ ဆက္မေရးေတာ့တာ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္...)
အခုလို ဆုံးျဖတ္လိုက္ရတဲ့အတြက္ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားခဲ့ရင္ စာဖတ္သူအားလုံးကို သာသာ အႏူးအၫႊတ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...
ေနာက္ထပ္ အသိေပးခ်င္တာကေတာ့ "ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ေ႐ႊဇြန္သူ" ေရးေနတာကို ေခတၱရပ္နားထားၿပီးေတာ့... ေနာက္ထပ္ fic တစ္ခုကို ႀကိဳးစားေရးေနတာမို႔ New FIC နဲ႔ ျပန္လာခဲ့ပါ့မယ္ရွင့္....
အခုခ်ိန္ထိ သာသာရဲ႕ မေကာင္းမကန္းစာေလးေတြကို အခ်ိန္ေပးၿပီး ဖတ္ေပးၾကတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ေနာ္....
အားလုံးပဲ က်န္းမာေရး ဂ႐ုစိုက္ၾကပါ။ ရာသီဥတုေအးေနတာမို႔ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနၾကပါေနာ္....
ခ်စ္တဲ့ - Tayy Alinkyar Pyo ❤️✨
YOU ARE READING
🍁ကျွန်တော့်ရဲ့ ရွှေဇွန်သူ 🍁 (ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ေ႐ႊဇြန္သူ)
Romance(Unicode) "ဒီပါမင်းမြတ်" အချစ်လား?... အချစ်ကို ကိုးကွယ်ခဲ့တဲ့လူတချို့ကြောင့် ဒဏ်ရာတွေနဲ့ ရှင်သန်ခဲ့ရတဲ့သူမို့ ချစ်သူ/ရည်စားဆိုတဲ့ ဆက်ဆံရေးကို မြည်းစမ်းကြည့်ယုံလေးသာ စမ်းသပ်ကြည့်ခဲ့တဲ့ ကျွန်တော့်အတွက်တော့... စိတ်ဝင်စားဖို့ကောင်းတဲ့ မိန်းကလေ...