|| POSTACIE I ICH LOSY ||

35 7 11
                                    

To rodział końcowy. Miało nie być już nic, ale myślę że tak będzie lepiej. Napiszę tu dalsze losy postaci, szybko, krótko, w postaci pierwszego rozdziału.

ʏᴏʀᴜ ɪᴋɪᴍᴏɴᴏ - przeżywa długiej starości. Daimio ognia stwierdził, że skoro chce umrzeć to nie będzie żadna kara. Zostawili go przy życiu. Pilnują go zawsze ambu oraz jonini. Z jedynym nawet co tydzień gra w shōgi.

ɴɪᴄʜɪ ɪᴋɪᴍᴏɴᴏ - żeni się z babą z jego klanu. Miła, kochana kobieta. Nie mają jednak dzieci. Dożywa sędziwego wieku, z ciągłym poczuciem winy.

ʜᴏsʜɪ ɪᴋɪᴍᴏɴᴏ - Wychodzi za mąż po pijaku za Kibe. (Ślub niestety udzielony przez psa więc jest nie ważny) Później poznaje wybrankę serca, pochodzącą z klanu Hyüga i bierze z nią prawdziwy ślub.

ᴍᴇɴᴍᴀ ɴᴀᴍɪᴋᴀᴢᴇ - W czasie drugiej części anime, dowiaduje się, że jest bratem Naruto. Tworzy z nim nową więź i tak oboje w końcu mają rodzinę. Nie żeni się, zostaje singlem.

ᴀʀᴀsʜɪ ʜᴀʀᴜɴᴏ - Zajmuje się, jak on to mówi, porzuconymi dziecmi Sasuke i pomaga swojej kuzynce wychowywać dzieci. Sam ich nie ma i nie chce mieć. Bardzo zaprzyjaźnia się z swoim bratankiem, najstarszym z rodziny Uchiha.

ᴋᴀʙᴇ ᴜᴄʜɪʜᴀ - Wyrusza w podróż Sasuke. Poznaje podczas niej dziewczynę i z czasem żeni się z nią i zostaje w jej rodzimej wiosce. (Oczywiście odwiedzając Konoszke)

ᴍᴀʀᴀ - umiera przez ciężką chorobę, chowając fakt kto jest prawdziwym ojciecem jej pierwszego dziecka. (Suprajs czytelniku domyśl się) Zostawia jednak list swojemu synowi, a co zrobi z tą informacją to już osobna historia.

ᴅᴇɪ ᴋʏᴏ̄ғᴜ̄ - wychodzi za mąż za Gaarę. Z czasem mają dwójkę dzieci a przed tym adoptują Shinkiego.

ɪᴋᴏᴛᴏ sᴀsᴏʀɪᴢᴀ - zostaje na pełen etat nauczycielem w akademii ninja z Suny. Ma żonę i dziecko.

ɪɴᴀᴢᴜᴍᴀ - spisuje całe losy wojny i podróżuje po świecie. Zajmuje mu to całe życie, bo chce zrobić spis każdego kogo spotka i co może mu coś o tym powiedzieć.

ᴋᴀᴍᴇ ʜʏᴜ̄ɢᴀ - umarł, oddając życie za Nejiego. Nie znał go ale wiedział o nim dużo, nie chciał tracić tak wybitnej jednostki.

Klan Ikimono || NARUTOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz