~Binchan~ 18+

168 5 0
                                    

Changbin szemszöge

Éppen nemrég végezhettem a múnkával amikor csípant egyett a telefonom és párom nevét láttam vílágítani rajta.

Channie💖
Binnie végeztél már a múnkával?

Binnie💖
Igen. Miért? Baj van?

Channie💖
Annak is lehet mondani.

Binnie💖
Meg ijesztesz. Mi a baj?

Channie💖
Ha haza érsz meg látod.🤭

Binnie💖
Már rohanok is babám! Pár perc és ott vagyok!

Ezzel el raktam telefonom és elpakoltam majd indultam is haza.
Kocsival gyorsan haza értem majd színte letéptem magamrol a cípőm és kabátom rohantam fel, persze be csuktam az ajtot.

A szobánk fele vettem az írányt és halk nyögéseket hallotam. Egy kis mosollyal az arcomon léptem be a szobánkba ahol párom mesztelenül az agyán kényesztetti magát egy vibrátoral magában.

-Akkor ezért kellet ennyire sietnem?- kérdeztem páromtol aki azzonal felém nézett.
-Binnie~ segííts!- könyörgött Chan.
Oda sétáltam az ágyhoz és leültem mellé.
-Olyan rossz kis fiú voltál. Tudod?- mondtam mikőzben elkezdtem kezem Chan bejárata fele símítani lassan.
-Tudod ezeket a rossz kis fiúkat meg kell bűntetni. Nem gondolod? Hmm?
-Bűntes meg daddy!- mondta Chan.
-Channie úgyérzem néha direkt csinálsz ilyeneket.- mondtam majd a vibrátort a maxra kapcsoltam aki hátra vetette a fejét.
-Ahhm!- mondta Chan beleharapva alsó ajkába.
-Engedki a hangod babám! Had halljam azt a csodás hangod amit annyira szeretek!- parancsoltam rá szinte.
-Ahh....daddyh...ahhh!- nyögött egyfolytában Chan.

Én addig fogtam és elkezdtem ki-be helyezni a páromban a vibrátort.
Nem kell mondani szinte pár pásodperc útán álltam mint a cőveg.

Kíhúztam kedvesemből a számára élvezettel teli tárgyat. Majd felé másztam és el kezdtem nyakát harapdálni és szívigatni. Útána meg csókoltam amit azzonal viszonzott.

Csókunk közben mellbimboit kezdtem el morzsolgatni és csípkedni. Elváltunk egymástol és én azzonal hasát kezdtem el nyállas puszikkal meg hínteni.

Elváltam tőle és felsőmet levettem a nadrágommal meg alsómmal és a földre száműztem.
Hasra forditottam Chant és szónélkül bele csapodtam aminek hála egy hatalmasatt nyőgőtt.

-Ahh baby annyira imádom a hangod! Nyögd a nevem! Nyögd a nevem amig csak a hangod elnem megy! Tudja meg az egész útca, hogy én basszlak szét úgyhogy járni is képtelen vagy útána!- mondtam ki a mocskosabbnál mocskosabb szavakat.

-Ahh...Changbiin...ahhm...!- nyögött hatalmasakat Chan.
Addig én egy gyors mozgásba kezdtem és kedvessem csípőjét markoltam meg. Szinte ittam a mézédes nyögéseket amiket Chan hallatott.

-Ahhm....daddyh....é-énh...ahhm!- alíg tudta kimondani Chan a szavakat.
-Már most? Ilyen gyorsan babám el akkarsz menni?- mondtam majd popojára csaptam.

Chan fenakkadt szemekkel nyögött megállás nélkül. A lepedőtt megállás nélkül markolászta.
-Ahmm...daddy..asszem.ahmm..most!- alighogy kimondta Chan el is élvezett.

Kíhuzadtam belőle és felültem majd őlembe raktam.
-Lovagolj meg!- nem kellet neki kétszer mondani beleült kőkemény farkamba és azzonal patogni kezdett rajtam. Én kezeimet csípőjére raktam és néha fellőktem magam.
Chan kezeitt a nyakamba tette.

Szemei csúkva folyamatosan nyögött Chan nőket meg szégyenőiten.
Kicsiny mancsait hátamba véste és gyorsabban probált patogni rajtam.
-Ahmm...otth...mégh..mégh...daddyh!
-Megh vagyh babám!

Néha meg csókoltuk egymást de nem tartottak sokáig. Párperc múlva Chan mégegyszer elment ketténk élvezve én meg útána egyenesen belé elveztem el.

Őlemből kivedtem Channiet és vittem a fürdőbe kimosni közben én is meg fürdödtem. Fel öltöztünk és mentünk vissza a szobánkba ahol az ágyba bújtunk.
-Nagyon dúrva voltam?- mondtam és hajába pusziltam Channak.
-Tőkéletes volt.- mondta mosolyogva.

Bekapcsoltam a Tv-ét majd keresstem egy filmet de arra már párom mélyen aludt.

~Vége~

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now