Hello!!!
ඔන්න මං ආයෙත් ආවා අලුත්ම අලුත් thriller x psyco x romance කතාවක් අරගෙන...😋මං හිතනවා ඔයාලා මේ කතාවට කැමති වෙයි කියලා...psyco storiesවලට මම වගේම හැමෝම කැමති නිසා තමයි ලියන්න ගත්තේ...
මේකට පාදක වෙලා තියෙන mental disorder එක නම් හැමෝම දන්න එකක් නෙවේ...සමහරු දන්නවත් ඇති...මමත් දැනගත්තේ ළගදි...තොරතුරු හොයලා බැලුවම මට හිතුනා මේ ඩිසෝර්ඩර් එකෙන් ලියන එක හොද වෙයි කියලා...
එතකොට මේකෙ
Main male character : Min Yoongi
Main Female Character : Kim Haneulඔයාලට ඕනි නම් හනෙල් වෙනුවට ඔයාලගේ නම දාලා හිතාගන්නත් පුලුවන්...
OKAYYY!!!
මං දැන් mental disorder එක ගැන පොඩි විස්තරයක් දාන්නම්...
බොහෝ දෙනා දන්නේ නැතුව ඇති කියලා හිතලා තමා දාන්නේ...===============================
AGALMATOPHILIA
(Mental disorder)
===============================Agalmatophilia කියන්නේ මානසික ව්යාධි තත්ත්වයක්...අපි සාමාන්යයෙන් කියන mental disorder එකක්...
මේ රෝගයේදි වෙන්නේ...
පිලිම, බෝනික්කන් එක්ක ඇතිවන ලිංගික ආකර්ශනයක් හෝ ලිංගික උද්දීපනයක්, ආශාවක් ඇතිවීම...ග්රීක භාෂාවට අනුව,
ἄγαλμα (ágalma) ---> 'ප්රතිමාව'
φιλία (philía) ---> 'ආදරය'Agalmatophilia, Pygmalionism එක්ක overlap වෙන දෙයක්...
තමන්ගේම නිර්මාණයක් සඳහා ඇති ආදරය, Pygmalion නම් මිථ්යාවෙන් (Myth of Pygmalion) නම් කරලා තියෙන්නේ...Object sexualityවල (වස්තූන් සදහා ඇති ලිංගික ආකර්ශනය) එක ආකාරයක් තමයි Agalmatophilia කියලා කියන්නේ...
"Agalmatophilia is a twentieth-century term for a medicalization of statue-eroticization widely attested in late eighteenth- and nineteenth-century legal medicine."
මේ සම්බන්ධයෙන් උදාහරණ හුගක් අඩුයි...එකක් තමයි 1877දී Richard Freiherr von Krafft-Ebing කියන ජර්මන් ජාතික මනෝචිකිත්සකවරයාගේ වාර්තාව
(author of the foundational work Psychopathia Sexualis)
එවකට හිටපු උද්යන පාලකයෙකු විසින් *වීනස් ඩී මයිලෝගේ ප්රතිමාවකට පෙම් බදිමින් එය සමග සංසර්ගයේ යෙදීමට උත්සහ කර බව ඔහුගේ වාර්තාවේ සදහන් වෙනවා....*වීනස් ඩි මයිලෝ - Venus De milo යනු ක්රිස්තු පූර්ව 150 සහ 125 අතර කාලයේ හෙලනිස්ටික් යුගයේදී නිර්මාණය කරන ලද පුරාණ ග්රීක මූර්ති නිර්මාණයකි.
එතකොට මගේ blueberries...
මේ කතාවේ අන්තර්ගත වෙන්නෙත් මේ Agalmatophiliaවලින් පෙලෙන තරුණයෙක් නිසා අහිංසක තරුණියකට සිද්ධ වෙන කරදර ගැන...පොඩ්ඩක් දරුණු කතාවක් වෙයි ඉතින්...කියවන්න අමාරු අය ඉන්නවනම් කියවන්න එපා...හොදද..?🙂😪💜️INCLUDING :
-About a Mental disorder : Agalmatophilia
-BxG : MYG × Girl
-Mature content
-Sinhala language
-Hope you enjoy..!!!🐈😪#Calypzo
YOU ARE READING
AGALMATOPHILIA [S1]🎭✔️
FanficAGALMATOPHILIA || S1 ~Sweet Dolly's ONE & ONLY Owner~ •°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° Please leave Me, I'm tired of everything ~Kim Haneul If you don't belong to me, I won't let anyone own you ...