TANITIM

20.3K 811 228
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyarı: Eleştiriye açık değilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Uyarı: Eleştiriye açık değilim. Ve yazar olduğumu iddia etmiyorum. Okumak istemiyorsanız, kitabımdan çıkabilirsiniz. :)

Not: Bir gün düzenlemeye girerse bazı yerler gidecek ve eklemeler olacak. Betimlemelerde de düzenlemeye gidecek.

◇◇◇

Ayaklarımın önüne fırlatılan abimle bir adım geriye gittim. Abimin yüzü gözü dağılmış halde eğilmiş ağlıyordu.

Gözyaşlarımın arasından korkuyla Gurur'a baktım. Nefes nefese yerdeki abime bakıyordu.

Gurur abimin saçından tutarak havada salladığında abim acıyla bağırdı. Titreyerek bir adım daha gittim.

"Elzem'e vurdun ha!! Onun bakmaya kıyamadığım yüzüne vurdun ha!!" Diyerek yüzüne büyük bir güçle yumruk atan Gurur'la birlikte, annem feryat ederek bağırmaya başladı. Kollarından tutan adamlar sayesinde annem abime gidemiyordu.

Abim yere savrulduğunda burnunu tutarak acıyla bağırdı.

Gurur Barut, şehrin sahibi, bu koca zenginlik, bu koca servet ve liderlik onundu.

Abimin bağrışıyla beraber irkilerek abime baktım. Bana yalvaran gözlerle bakıyordu.

Elimi morarmış gözüme koydum. Dün gece beni öldüresiye dövmüştü.

Acımadan, kana susayan bir canavar gibi beni dövmüştü. Sonra...sonra benden özür dilemişti. Susmuştum. Sadece susmuş ve onun odadan çıkmasını beklemiştim. İğrendiğim dudaklarıyla beni başımdan öpmüştü. O anın bitmesini beklerken sanki zaman durmuştu.

Gitmişti. Lakin sabah Gurur evde beni o bitik halde gördüğünde delirmişti. O sakin ve soğuk adam gitmiş, yerine kana susamış bir canavar gelmişti.

"Elzem!! Kızım!! Bir şey yap!! Ne olur!! Abini öldürecek!! Yardım et oğluma!!" Annemin çığlık atarak söyledikleriyle gözlerimi ona çevirdim.

Dudaklarım titredi. Yutkunamadım. Titreyen ellerimi yumruk yaptım. Bana ilk defa kızım diyordu. Canım acıdı. Boğazımda koca bir yumru oluştu. O yumruyu yutkunmaya gücüm yetmedi.

Anne. Ben dün abimin elinde, felçli babamın önünde dayak yerken hiç bağırmadın. Kenarda öylece durdun. Anne ben de senin kızınım. Neden beni de sevmiyorsun? Beni de sev anne. Ben kötü biri değilim. Sana hiç kötü davranmadım anne.

Diyemedim.

Gurur mavi gözleriyle gözlerimi birleştirdiğinde tepkisiz kalmaya çalıştım.

Gözleri morarmış gözüme değdiğinde gözlerini benden çekerek abime baktı.

Belinde duran silahı çıkardığında annem çığlık attı.

Titrek bir nefes alarak şokla Gurur'a baktım.

Gurur elindeki silahı abime dogrulttu.

"Gurur!" Dedim yüksek bir sesle. Ama sesim tir tir titriyordu. Burada olmak istemiyordum. Babamın kolları arasında olmak istiyordum. Bana saf şefkatini veren tek adamı istiyordum.

Gurur sesimi duysada tepki vermedi.

Titrek adımlarla Gurur'un yanına gittim. Titreyen ellerimi Gurur'un kalın koluna koydum. Kasılarak bana baktı.

"Yapma." Dediğimde bana soğuk mavi gözleriyle baktı.

Bir süre gözlerime dişlerini sıkarak baktı. Gözlerimde her ne gördüyse kaşlarını çattı.

Silahını indirerek, silahı adamlarından birine atarak burnunu çekti ve bana baktı. Geriye gittim.

Annem onu bırakan adamlardan sıyrılarak abime koşarak sarıldığında hüzünle gülümsedim. Bana bir kere bile sarılmamıştı.

Bana sadece acı ve gözyaşı vermişti.

Elime değen parmaklarla gözlerimi yumdum.

Gurur sakin bir şekilde elimi tutarak ilerlemeye başladığında çökük omuzlarımla beraber mecburen bende arkasından yürümeye başladım.

Bu konaktan nefret ediyordum. Ama bu konaktan ne gidecek imkanım, ne de kaçacak gücüm vardı.

Gurur, çok güçlü ve kötü biriydi. Bu şehir ve sadakatli halkı ben bu şehirden çıkmadan haber verirlerdi efendilerine.

Bulutlara baktım. Gökyüzüne. Bana umut veren tek yere.

◇◇◇

Elzem Yaman

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elzem Yaman

Gurur Barut

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gurur Barut

Sinir koymuyorum ama arkadaslar gercekten emek veriyorum. Kitap kapagi kurgusu taslaklari ve notlari derken anam agliyo lutfen yorum yapmasaniz bile bir oyu cok gormeyin. Oy vermeyenlere cidden kiriliyorum...

Yedek hesabım- Adoranighttt

Instagram hesabım- adoranightt

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin