Yorumlarınızı bekliyorum ve bayanları seviyorum💖
Keyifli ve keyifli okumalar(bayanları çok seviyorum) 💕💗
(Bölümün vibe veren fotoğrafları)
◇◇◇
Gurur gözlerini kısmış ciddiyetle telefonun açılmasını beklerken ellerini yumruk yapıp serbest bırakıyordu.
Stresle derin bir nefes alırken, gözlerini yumdu.
Telefon onaylandığında yutkundu. "Normalde seni aramazdım Leo. Ama merkezle ilgili söylenen ve bana gönderilen evrakların, babandan dolayı senin bilmen lazım. Baban merkeze en yakın olan kişiydi. Tüm bunlar ne demek?" Dedi sert sesiyle.
Leonardo sandalyesine yaslanarak gözlerini kıstı ve cam duvardan ışıl ışıl görünen şehre baktı. Elindeki viskiyi içerken yüzünde sert bir ifade vardı.
"Merkez ve üyeleri merkezi kapatmak için uğraşıyorlarmış." Dedi elindeki viskiden büyük bir yudum alarak. "Yani kapatılıyor." Dedi üzeri kapalı bir şekilde.
Gurur saçlarını çekiştirdi sinirle. "Tane tane anlatma her şeyi Leonardo!! Adam gibi anlat!! Neden kapanıyor bu siktiğimin merkezi!! Yıllardır hayatımızı siktikleri merkez neden kapanıyor birden bire!!" Dedi sinirle bağırarak. Çalışma odasında sinirle volta atıyordu.
Elzem'le konuştuktan sonra uyuyamamıştı. Merkezde yaşadıkları yüzünden, uyku bile haramdı kendisine.
Leonardo mavi gözlerini şehrin ışıltılı manzarasından alarak kaşlarını çattı. "Sevinmeniz gerekmiyor mu merkezin sonsuza dek yok olacağı için?" Dedi dişlerini sıkarak.
Gurur sinirle güldü. Gecenin bir vakti merkezin kapanacağı bilgisi geliyordu fakat neden bile yoktu.
"Neden kapanıyor Mir!! Bu hayatımızın içinden geçen merkez neden kapanıyor!!" Dedi sinirle gürleyerek. Kaşları an be an çatılırken, mavi gözleri sinirle parlıyordu. "Bana bir neden vermek zorunda bu sikik merkez!! Arslan'ın çocuğu olacak. Biz Arslan'ın çocuğu için endişe duyarken, birden nasıl bu merkez kapanır!!" Dedi dişlerinin arasından. Delirecek gibiydi. Bütün mafya babalarına bu haber gitmiş ve infial yaratmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELZEM
ChickLit"Çünkü çok güzelsin. Sana bakınca iç acıtacak kadar güzel bir manzara görüyorum." Sıcak eller hissettim elimde. Elimi tutarak dudaklarına götürerek öptü. Zorlukla yutkundum. "Parmak uçlarındaki, bana dokunduğun anda uçup giden acılarım bile senin ha...