12

11K 901 523
                                    

💖Yorum ve oylarınızı görürsem çok mutlu olurum güzel kızlarım💖

Keyifli okumalar🦹🏻‍♀️

Keyifli okumalar🦹🏻‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

◇◇◇

Araba konaktan içeriye girerken yorgunlukla gözlerimi kırpıştırdım.

Araba müştemilatların girişinde durduğunda doğrularak gözlerimi ovdum.

Galiba artık uykum gelmeye başlamıştı.

İç çekerek çekingen bir şekilde Gurur beye baktım. Önüne bakıyordu.

Etrafa baktım bu sefer de. Kimse yoktu. Başım ağrıyordu.

"Gurur bey-"

Gurur bey, sinirle derin bir nefes aldı.

"Elzem bir daha bey diye hitap edersen, herkese benim kadınım olduğunu söylerim." Tehditkar sesiyle beraber dudaklarım aralandı.

"A-ma olmaz ki-"

"Söyle tamam." Dedi başını sallayarak. "Yarın herkes kadınım olduğunu öğrendiğinde bey diye hitap edemezsin zaten."

"Tamam, bey diye hitap etmeyeceğim sana." Dedim nefesimi vererek. Rahatsızlıkla kıpırdandım yerimde.

Gurur bey, yani Gurur...içimden de böyle mi demeliydim acaba? Alışmak için galiba böyle konuşmalıydım. Bu adam sanki yaparım dediyse yapardı gibime geliyordu. Risk alamazdım.

Gurur arasını dönerek arka koltuktan bir poşet alarak önüne döndü. "Bunlar senin için." Dedi uzatarak. Gözlerimi kaçırdım.

"Nedir o?"

"İlaçlar. Doktorun reçeteye yazdıkları." Kucağıma bırakarak söyledikleriyle başımı salladım. Gözlerimi kırpıştırırken ince parmaklarımı poşete sardım.

İçim buz gibiydi. Annemin bugün beni koşulsuz şartsız bırakması bazı şeyleri düşünmemi sağlamıştı.

"Elzem bana bey diye hitap etmeyeceksin. Seni durmadan uyarmak istemiyorum." Başımı salladım.

"Peki." Dedim sessizce. Tartışmak istemiyordum.

"Seni korkuttum değil mi?" Başımı sağa sola salladım.

"Ben her zaman korkarım." Diye mırıldandım. "Size özel değil bu korkaklığım." Derken sesim çatallaşmıştı.

"Durgunsun." Diyerek derin bir nefes aldı.

Başımı salladım sadece.

"Hadi evine git. Ama seni ne zaman istersem görmek istiyorum." Dediğinde gözlerimi Gurur'a çevirdim.

Gurur demek çok garipti. Bey diye hitap etmemek...garipti.

"Siz her istediğinizde sizinle görüşmek istemiyorum."

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin