iyi okumalar :)
Kapımın deli gibi çalınmasıyla uyandım ve merdivenlerden aşağı indim,kapıyı açtığımda ise Aslı karşımda elinde siyah bir bavul, altında kısa siyah bir şort ve ona tezat lila bir crop vardı kısa kahve saçlarını açık bırakmış yüzünde bulunan çillerle tatlı duruyordu siyah ve çekik gözlere sahipti,benden 5 - 6 santim uzun ve güzeldi.
"Efnan saatten haberin varmı? Kaç kere aradım seni."
"Telefonum şarj'daydı duymamışım."
"Geç kalıcaz hemen hazırlanman lazım."
"Tamam hemen hazırlanıyorum,merak etme."
Aslıyla son kez bavulumu kontrol ettikten sonra okula gitmiş ve otobüse binmiştim tabi bu sırada babama yola çıktığımıza dair mesajda atmıştım, babamla biraz daha sohpet ettikten sonra telefonu kapattım ve yolu seyretmeye başladım,bu sırada Aslı kolumu dürtüp,"Şuradaki çoçuk varya ikide bir bana bakış atıyo."
Deyip aklında senaryo üretmeye başlamıştı bu haline gülümseyip Aslıya "Yolculuk kaç saat sürücek?"
"İki saat sürücek,yorgun görünüyorsun istersen biraz kestir."
Önüme döndüm ve yolu tekrar izlemeye koyuldum.En son mayışıp uykuya dalmışım."Efnan,Efnan uyan artık geldik"
Gözlerimi açtığımda Aslı beni çağırıyordu birlikte aşağı indik ve bavullarımızı aldık saat 3'e geliyordu.Hepimiz otelin önünde indik ve hocayı beklemeye başladık "Evet çoçuklar inşallah güzel bir hafta geçirirsiniz, biliyorum yoruldunuz isterseniz akşam yemeğine kadar dinlenin veya küçük yürüyüşlere katılabilirsiniz,yarın herkes saat 10'da burda olsun iyi dinlemeler." Aslıyla birlikte aynı odalarda kalacaktık.
Eşyalarımızı'da yerleştirmiş şimdi ise babamla telefonda konuşuyordum. Babamla vedalaştıktan sonra telefonu kapattım ve Aslıya"Akşam yemeğine katılmayacağım."
"Kıvırcık bu sıralar daha çok zayıfladın sanki,yemek yemelisin.""Yemek yemek benim için işkenceden farksız." Diye kısık sesle homurdandım,ve Aslı konuşmasına devam etti.
"Fakat seni zorlamak istemiyorum." Deyip durumu anlayışla karşıladı ve kapıyı kapatı,bende bu sırada Başımı yastığa koyup uyudum.
Sabah saat 9:00'da
" Tamam Aslı gezi için her şey hazırdı merak etme."
"Çok heyecanlıyım acaba nereleri geleceğiz."
"Hocanın verdiği katalokta yazılıydı okumadınmı?"
"Hayır.O heyecanla yukarı çıkarken almamışım."
"Neyse aşağı inelim artık."Aşağı indiriminde bi kaç öğrenci ve hocayı konuşurken gördüm ve yanlarına ilerledik, yarım saat sonra işe herkes toplanmış ve hoca bize "kaybolursanız ölürsünüz" adlı kısa romanını sunmuştu.
Şimdi ise müzeleri geziyordum bi kaç tablo çok beğenmiştim ve ressamlarını tanıyordum,son olarak heykel taşlarında göz gezdirdikten sonra,hocanın bizi sinemaya götüreceğini öğrenmiştik ve müzenin çıkışına doğru ilerliyorduk.
Sinemada daha öncede babamla birlikte izlediğim bir film olduğunu görmüş,babama sinemada oldumuza ve sonra otelle dönücemizi beni merak etmemesini yorgun olacağım için telefonu açamiyacağımı yazdım.Hatırlamadığım sahnelerde olsa filmi izlediğim için ilgimi çekmemişti.
Yarım saat sonra
Tuvalete gitme ihtiyacı hissedip oradan ayrıldım,sinema solunun yanındaki personel'e tuvaleti sordum.Hanfendi bana yolu gösterdiğinde tebessüm edip teşekkür ettim.
Tuvalette işlerimi halledip çıktım ve tam o sırada bir yere çekilmem bir oldu ben telaş ve korku ile çırpınmaya çalışırken ağzıma anlıyabildiğim kadarıyla bir bez tuttu,keskin bir koku doldu burnuma ve mayıştığımı hissetim sanki beni tutan kişi olmasa yere düşecek gibi hissettim.Beni yavaşça kucağına aldı ve bir yere götürüyordu beni,bende bu sırada ağlamaya başlamıştım ve titriyordum çok korkmuştum.
Beni bir arabaya bindirdi ve burnuma erkeksi çok sert olmayan ama güzel bir koku yayıldı ve o an gitgide daha çok mayıştığını hissettim ve gözlerimi kapattım, bana zıt olarak göz yaşım ve titremem durmuyordu. kulağıma kalın bir ses doldu.
"Sakin ol bebeğim, sana bir şey yapmayacağım."
Bunu söyledikten sonra daha'da şiddetli ağlamaya başladım adam beni kucağına alarak saçımı ve sırtımı aynı anda okşayıp "sakın ol Efnan."Gibi şeyler söylüyordu fakat şu an adımı neren bildiğini surgulayamiyacaktım adam beni göğsüne yasladı ve daha fazla dayanamayıp kendimi serbest bıraktım ve adamın göğsüne daha çok sindim,son duydum şey ise
"Bi daha asla ağlamana izin vermeyeceğim."Sözü oldu.
Parmaksız kaldım off nası yoruldum yavv
Bari yorulduğuma deysin bi yıldız be.
Allah rızası için613 kelime vışşşşş komşular.
Wingardiyum leviyövsa kitabım çok okunsaaa.
Ben optimus prime otobotların lideriyim.
Çooooook acıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
ChickLit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...