1.Bölüm

2.9K 89 10
                                    

 iyi okumalar :)

Sabah güneş ışıklarının yüzüme vurmasıyla yüzümde hafif bir tebessüm oluştu.Yatağımdan kalkıp lavabo'ya gittim ve dişlerimi
fırçaladım,lavabo'da işlerimi halletikten sonra aşağıya indim ve kahvaltı masasına bakıp bir iç çektim , annem ve babam ile kahvaltıda sohpet edip,keyiflice vakit geçirmeyi çok isterdim.Babamın annem ile anlatığı anılar geldi  yüzüm'de buruk bi gülümseme oluştu.
 
Annem beni hayatta tutmak için kendi hayatını feda etmişti,doğumda ölmeden önce son kez yanağıma bir buse kondurup gözlerini kapatmıştı,bunu bana babam söylemişti.
Babam ise bana annemin yokluğunu hissetirmemeye çalışıyordu.
 
Ben annemin öldüğünü 14 yaşımda babamdan tessadüfen duydum ve sonrasında bu durumu kaldıramadım ve bu durum bende kilo kaybına ve travmaya sebep oldu.Bunları düşünürken,gözlerimin dolduğunu hissettim.Kahvaltı hazırlamaya koyuldum.
Massaya salatalıklarıda,yerleştirdiğimde her şey hazırdı.

Babamın odasına çıkarken kapının yanında biraz bekledim,kapıyı iki kez tıkklattım,içerden "Gel."sesini duyunca kapıyı yavaşça açtım babamı gömleğini iliklerken gördüm.
Babam bana bakıp gülümsedi ve kollarını açtı.

Gidip sarıldım babam da anlıma küçük bi buse kondurdu babama bakıp,"günaydın"dedim.Oda bana aynı şekilde karşılık verdiğinde birlikte aşağı indik.
 
"Kızım biliyorsunki işim yüzünden sık sık seyahat etmek zoruda kalıyorum".
Onu onaylamak için kafamı hafifçe salladım.Babam üniversitedeki öğrencilerin yabancı ülkelere gitmek isteyen öğrenciler için yurtdışına çıkıp oradaki eğitim sistemine ve tarihine bakıp öğrencilerle konferans düzenliyordu.(Agalar bunu salladım.)
 
"Ve seninde seyahatlerimden hoşanlanmadığında biliyorum".
"Ama bu uzun bir seyahat olduğu için gelmek istermisin diye sormak istedim".Babamın söylediğine karşılık'ta ben.
"Baba senin seyahat etmeni sevmiyorum!"diye çıkıştım.
"Ve bu sefer nereye gidiceksin"?.
"İTALYA'ya gidicem, ilk gittiğimizde orayı çok sevmiştin."
 
Başımı evet anlamında salladım.Ve babam sözüne devam etti.
"Şimdide gelmek istermisin"?.Sorusunu es geçerek.

"Peki ne kadar sürücek seyahat'in".

"İşlerimi erken bitirebilirsem üç ay sürücek gibi duruyor."Dedi

"Baba ilk gittiğmizde orası ilgimi çekmişti fakat şimdi pek seyahat etmek istemiyorum".

Bu aralar hocalar biraz fazla yükleniyor ve okulumu dondurmak istemiyorum."
 
"Anlıyorum, kızım ama evde tek kalman çok hoşuma gitmiyor."

"Yinede senin kararın."dedi

"Baba Peki ne zaman gidiceksin?"

"Cuma günü saat 8'de."

"Peki babacığım"diye bildim sadece o sırada Babamın telefonu çaldı ve babam telefonu açtı telefondaki galiba öğrencilerinden biriyde çünkü telefonu açtığında "Sinan Hocam" diye başladı konuşmaya.
Babamın önce biraz kaşları çatıldı ve sonra gülümseyerek cevapladı telefondaki öğrencisinin sorusunu, ve telefonu kappatı.
 
Benim üzüldüğümü gören babam bana sıkıca sarıldı .
"İşlerimi senin için daha erken bitirmeye çalışıcam. " Dedi
Benden ayrıldıktan sonra son kez bi bana bakıp okula doğru yolla çıktı.

Bende kahvaltıyı toplayıp odama çıktım.Altıma siyah bir kargo pantolon giydim.
Swetshort'larıma göz gezdirirken mavi uzun bir sweat giydim ve aynanın karşısına geçtim.
Kombinime bakarken  kendimi'de süzdüm kızıl uzun,kıvırcık saçlarım,deniz mavisi gözlerim vardı,beyaz tenim ve gözlerimin hemen altında biten çillere  sahiptim.

Yaşıtlarıma tezat birazda kısa kalıyordum,doktorlar kilo kaybı yaşadığım için boyumun kısa kaldığını ve normal kiloma dönmem  için ilaçlar tavsiye etmişlerdi.


Bir gün yine yemek yemediğim için bayılmış ve doktorlar "Eğer yemek yemezse durumu kritikleşebilir"demişti,ama zayıf olmama rağmen yanaklarım çok şişkindi utanınca veya üzgün hissetiğimde, hemen kızarırlardı.

Babamın anlatığına göre anneme çok benziyormuşum.

Babamla birlikte çekildikleri fotoğraflara,göz gezdirirken, gerçektende ona benzediğimi ve gözlerine bakınca o sevgiyi hissetmiştim.Galiba babama bakarken utanmıştı çünkü yanakları kızarmıştı.

 
Bu düşüncelereden kurtulmak için kafamı sağa sola salladım. Ve saçlarımı topuz yapıp diğer tutamlarını serbest bıraktım.
Ve son kez kendime aynadan bakıp,çantamı  ve anahtarımı alarak evden çıktım ve Dershaneye doğru yürümeye başladım.

Uçur beni spaydiiiiiii
Yıldız basarsanız allah sizden razı olsun.
İlk kurgum olduğu için yazım hatası olabilir
Kusura bakmayın

Çok ta şeyyyy offfff 🤭

Çirkef ben çirkef ben  kitap yazıcam
Hahahahahahahah
Kötü kadın kahkahası

576 kelime yazmışım.

İtalyan RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin