13.Bölüm

407 18 0
                                    

Lorenzo'dan

Efranı orada bıraktıktan sonra Theodore aradım ve onu 2 saat sonra almasını istedim eve doğru yürümeye başladım ve koruma sayısını azaltmalarını söyledim.odama çıktım ve kapıyı kappatım evi Hazırlayanların için korumaya haber verdim üstümü düzeltim  ve beyaz gömleğimi altına siyah pantolonumu giydim aşağı indiğimde efnan ile uyuduğumuz yeri hazırladıklarını gördüm ve çok sinirlendim.

"Size burayı hazırlama emrini kim verdi?"

O sırada orada olan korumalardan biri yanıma geldi başını eğerek.
"Efendim siz hazırlayın diyin-."

Sözünü bitirmeden yakasından tuttum ve onu yumruklamaya başladım.

"Ben size hazırlayın deyince burayımı dedim sikik herifler." Tam o sırada Emma gelmişti ve ben ayağa kalktım ve ona sarıldım Emma İngiltere'de olan bağlantımız için sevgili olduk.Bana aşıktı ama ben değil çünkü Jason yani Emma nın babasının ağını çökertmemize az kalmıştı efnanı orada bıraktım çünkü onun bunları görmemesi ve bulamaması lazımdı.

"Hoş geldin sevgilim."

"Sende hoş geldin prenses."

"Seni çok özledim neden gelmedin."

"O zaman artık işlerimi erken bitiricem ve sevgilimin yanına geleceğim."

"Tamam o zaman affedildi şimdi oturalım mi?"

"Olur hadi geç içecekleri izi getiriyorum." Sohpet ederken Emma hafif sarhoş olmuştu ve bağırarak bana

"Seni seviyorum Lorenzo."Dedi bende ona aynı karşılığı verdimve içkilerimizi yudumladık Emma sızmıştı.

"Theodore Emma'yı alın Efnanı getirdinmi?"

"Lorenzo efnan-."

"Ona birşeymi oldu halbuki kahvaltıda ona ilaç vermiştim uyuması için."

"Sikerim ilacını Lorenzo kız seni gördü,Emmayla."

"Nasıl onu almaya gitmedinmi? uyanamaz o ilaç 2-3 saat uyuması lazımdı?"

"Hala ilaç diyorsun koş ve onu al almak."

"Nerede?"

"Yolda orman yolunda.Tanrım gitsene artık."

Telefonu kappatım ve aşağı indim Theodore bana nefretle bakıyordu ilk defa o kızlara çok önem verirdi ve galiba Efnan çok kötü olmalıydı.

Hemen bahçeye çıktım yağmur yağıyordu birden daha şiddetli yağmaya başladı arabayı almak için garaja gittim ve hemen yola çıktım biraz ötede zar zor adım atan Efnanı görünce şaşırdım yarım yamalak yürüyordu ne olmuştu ona ve birden kendi kendine konuştuğunu gördüm yanına gitmek için indim ama daha 2 adım atmıştımki efnan yere düştü.

Hemen koştum ve yanına gittim rengi solmuş yüzünde yaralar vardı eşofmanı yırtılmış yüzündeki ve her iki dizindeki yaralar kurulmuştu teni buz gibiydi ve sürekli. Bi şey söylüyordu dikkatli dinleyince

"Yağmur,yağmur." Diye sayıkladığını duydum ona kucağıma aldım.

"Efnan kalk hadi eve gidicez."

"Efnan uyan hadi bak ben geldim."

"Hadi aç gözünü."

"Benim yüzümden oldu."

"Sana zarar verdim."

"Nolur uyan." Hiçbir cevap yoktu onu arabaya bindirdim ve hastaneye gittik onu aldılar ve sedyeye koydular doktorlar bilincinin açık olduğunu söyledi ama tepki vermiyordu.Ölü gibiydi

1.5 saat sonra

Doktor yanıma geldi ve efnanın kafasına aldığı darbe sonucu bayıldığım ve ayağının kırıldığı söyledi onu birazdan görecektim odasının kapısını açtım ve ona biraz sarıldım anlını öptüm ve bak>p odanın kapısını kappatım.

Theodore arayıp Aslıya haber vermesini ve onu getirenin kendisi olduğunu söylemesini tembihledim.Hastaneye Theodore geldi ve ben oradan ayrıldım.Onun erken uyanacağımı ve bunları yapacağını tahmin edememiştim.Onu görünce sanki nefesimi de kestiler gibiydi.

Eve geldim ve odanın camına bi yumruk savurdu tuzla buz oldu masanın üstündeki herşey yere atim koltuğuma oturup içkimi içmeye koyuldum.

Diğer bölüm Theodore nin Anlatımı olacak(spoi)

Aslında bende ilkten sövdüm lorenzoya ama bölümü yazdıktan sonra okudum tekrar içim acıdı ama hala pezevenk sen nası Efnanı o kızı o duruma düşürürsün orospusu püüüüü.

İtalyan RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin