Oy sınırı=15
Okunma=1000
Sizleri seviyorum ve yorumlarınızı bekliyorum
Tatlı poğaçalarım.iyi okumalar :)
Lorenzo gideli iki hafta olmuştu bu sırada Theodore ve Elizabeth's in nişanlı olduğunu öğrenmiştim.
Aslı ilede konuşmuştum Çağlar ile çıkmaya başladıklarını söyledi.Ona herşeyi anlatım ve ilk başta karşı çıktı ama ondan hoşlandığımı söylediğimde fikri değişti,büyük bir yanlışlık yaptığımı elizabeth's ve theodore den öğrenmiştim ama artık geçti ve o gitmişti.
Elizabets ise boş boğazlığına denk gelmiş olduğunu söyledi ve özür dilemişti.Theodore bana telefonunu vermiş babmlada konuşmuştum onabir şey söyleyemedim ama onunda işleri uzamış anlaşılan geç dönecekti galiba gelmemesine iyi olacaktı.
Theodore türkçe bilmediği için Elizabeth's bana çevirmişti Elizabeth's ise türkçe yi mrak edip araştırmış ve öğrenmeye kara vermiş fakat hala konuşmalarında sıkıntı yaşıyordu. Elizabeth's ile konuşurken birden içeri Theodore girdi.
"Lorenzo ağır yaralandı onun yanında olman lazım.Kanaması var."
"Ne dediğini söylermisin el." Ona Elizabeth's dememi istemiyordu.
"Abim ağır yaralanmış kanaması."
"Ne ne zaman yaralandı hemen hastaneye götürmemiz lazım."
"Olmaz dağ evine gelmen lazım."
"Theodore dağ evine gelmeni istiyor."
"Tamam hemen gidelim."
Dağ evi. ehehehe
Oraya vardığımda Theodore direk beni lorenzo'nun kaldığı odaya götürdü ama Lorenzo yatakta uzanmış bir şekilde bana bakıyordu.
Birden kapı kilitlenme sesi geldi arkamı döndüm ama kapı kilitlenmişti."Theodore kapıyı açarmısın."
"Seninle her şeyi konuşucaz."
"Kapıyı aç."
"Seninle bugün konuşucaz ve bu saçma şey sona erecek."
"Aç kapıyı dedim sana."
"Olmaz açmıyacağım." Anahtarın yedeği ondaydı ve yatakta oturmuş sırıtarak bana bakıyordu yanına gittim tam anahtarı alacaktımki geri çekildi uzandım ama nafileydi.Birden beni kucağına çekti.
"Bırak beni."
"Olmaz madem benimle konuşmuyorsun ben anlatırım herşeyi."
"İstemiyorum bırak dedim sana."
"Elizabeth's in patavatsızlığıydı özür dilerim."Bunları söylerken burnunu boyun girintime koydu."Seni ilk gördüğümde sadece etkilenmiştim sonra ise sadece etkilenmeyle kalmadığını anladım ve yemin ederim ki seni takip ettirmeyi bırakmıştım ama senin kendine zarar verdiğini öğrenince seni takip ettirmeye devam ettim.
Ben seni takip ettiriyorum fakat hiçbir zaman sana takıntılı olmadım." Bunları içtenlik ve dürüstçe söylemişti ama onun bana yalan söylediği gerçeğini değiştirmiyor.
"Anahtarı verirmisin?"
"Gerçekten bunları söyledikten hala gitmeyimi düşünüyorsun?"
"Kalacağım bir neden yok ve evet gidicem."
"Anahtarı vermesem ne yapacaksın."
"Bunu."Deyip kolunu ısırdım tam anahtarı aldım gidicektimki "ahh" diye bi ses duydum arkama baktığımda Lorenzo yerde yatıyordu galiba yataktan düşmüştü.Elime baktığımda ise anahtar yoktu.
"Lorenzo anahtarı ver."
"Beni kaldırırsan neden olmasın." Ona elimi uzattım fakat beni üstüne çekti.
"Kaldır beni."
"Böyle çok rahat."
"N- neden ki."
"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme."
Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu bana biraz yaklaştı ve saçlarımı arkaya itip çillerime baktı ve "Ne kadar güzeller. Dedi biraz daha yaklaştı ve burnuma çillerime,gözüme ve anlıma öpücükler kondurdu.
"Seni öpmeme izin verirmisin güzel gözlü kız bana'da cenneti hissettirirmisin." Dedi ve gözlerim kocaman açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
ChickLit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...