iyi okumalar :)
LORENZO BERKSHIRE (kocam olur kendisi) Anlatımı
Lorenzo bara doğru sürerken sadece o küçük kız aklındaydı "ne kadar masum ve korkmuş."diye geçirdi içinden ve barın kapısına kadar girdi ve arabadan indi bara doğru giderken artık bu kokuya alışmıştı yavaşça locaların olduğu yere yürürken.Locanın kapısını açan korumaya, "Theodore dışında kimseyi almayın."
Dedi koruma ise "Tamam efendim"dedi (bu arada konuşmalar italyanca)
Lorenzo bir süre bardaki işlerle ilgillendi ama o küçük kız aklından bi türlü çıkmıyordu kendine 1885'ten kalma bir konyak doldurup içmeye başladı o sırada Theodore içeri girdi ve Lorenzo ona kızı araştırmasını söyledi Theodore bunu önce biraz sorguladı fakat sonra kapıyı kapatıp gitti.Lorenzo ise tekrar düşünmeye başladı.
Theodore sarışın beyaz tenli kahve gözlü 1.85 boylarında yakışıklı bir adamdı ve kardeşi Elizabeth's ile nişanlanıydı ilk başlarda aralarındaki yaş farkından dolayı bu duruma karşı çıksada sonradan kabul etmişti Elizabeth's ise 1.70 boylarında siyah saçlı kehribar gözlü bir kızdı annesine çok benziyordu.
Bunları düşünürken kapıdan içeri Theodore girdi ve dosyayı ona uzattı.
Lorenzo hakkındaki bilgileri okuyunca bu kadar zayıf olmasının nedenini anlamıştı ve açıkçası bu bilgilerden sonra bu kız ilgisinin çekmişti o kızıl kıvırcık saçlarıyla göz alıcıydı ama aralarında ciddi bir yaş farkı vardı Lorenzo 23 Efnan ise 16 yaşındaydı ama ilgisini çekmişti bi kere küçük kız.3 yıl sonra
Lorenzo bu üç yılda Türkçeyi öğrenmiş Efnan'ı her adımından haberi vardı,kendisine zarar verdiğinin öğrendiğinde ise onu almayı istemişti fakat kızın hala küçük ve savunmasız olduğunu hatırlamış ve vazgeçmişti,Efnan'ı yanına almak için babasının işlerini 3 ay erteletmişti,nihayet onu yanına alabilecekti ve bugün onu alacaktı.
Efnanı koltuğundan kalktığını söyleyen adamıyla birlikte harekete geçti,Lorenzo onu çok özlemişti bu 3 yılda.Efnan'ın ise Tuvaleten çıkmasını beklemiş,onu yanına çekmişti efnan ise korkup çırpınmaya başlamıştı.
Fakat ağzına tuttu bezle hareketleri yavaşladı ,durdu korkudan ağlamaya başladı titriyordu efnanın onun yüzünden ağladığını bildiği içinde kendine kızdı ve onu arabaya aldı Efnanın ise titremesi artmıştı,onu kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştığım.
Kucağımda biraz sakinleşip mayıştıktan sonra uyuduğunu fark ettim,uykusunun derinliklerinde boynuma sokulup uyumaya devam ettiğinde yüzümde hafif bir tebessüm oluştu.Yolculuğumuz bittiğinde ise arabadan dikkatlice inip onu kendi odama çıkarmaya başladım. Yanağına ve anlına küçük birer buse kondurup onu izlemeye başladım. Biraz onu onu izledikten sonra işlerimin başına geri döndüm.
Ona tekrar baktığımda gözlerini hafifçe kırpıştırmaya başladığını görünce tepkisini görmek için ona bakmaya devam ettim. Gözlerini açınca ilk olarak ağır ağır etrafı incelemeye başladığını gördüm. Otel odasında olmadığını görünce hafifçe kaşları çatıldı ve bağırmaya başladı.
Hemen ayağı kalkıp kapıyı açmaya çalıştı. Kapının açılmadığını görünce yere çöküp ağlamaya başladı. Yanına doğru adımlamaya başlayınca ağlaması çoğaldı. Yavaşça yere eğilip onu kucağıma aldım ve kriz geçirdiğini fark ettim.
Onu hemen yatağa yatırıp çekmeceden sakinleştirici iğne çıkarıp koluna enjekte ettim.Kucağıma yan bir şekilde alarak saçına buse kondurup kızıl saçlarını okşamaya başladım,nefes alışverişleri düzene girdiğinde bende boyun girintisini koklayıp derin bir nefes çekip gözlerimi kappatım.
Efanaın uyandığını anladığımda gözlerimi açmadım beni izlediğini hissediyordum ona söylediğim şey yüzünden tam bağıracak ken ağzını kappatım o ise hala onu bırakmamı istiyordu,onu altıma aldım ve ellerini kafasının üzerinde birleştirip hareket etmesini engelledim daha sonra yine ağlamaya başladığında ise göz yaşını sildim ve ona nasıl hissettiğini sordum kolunun uyuştuğunu hissediyormuş bu doğaldı.
Çünkü aşırı doz vermiştin uyusun diye sabah saatleri olduğu için tekrar uyuması gerektiğini söyledim oda daha fazla beklemeden uyudu.
Bende kestirdim ondan önce uyandım ve ona bakmaya başladım uyandığını hissetim fakat kollarını hissedemediği için hareket ettiremiyordu,beni uyandırmaya çalıştı gözlerimi açtım ve o ayağa kalkmaya çalıştı fakat ayı hızla onu kucağıma aldım ve lavaboya götürdüm.
Yüzünü yıkadım ama ellerini yıkadığımda biraz gerildi çünkü ellerinde yaralar vardı ellerinide nazikçe kurulayıp saçlarını taramak için uzandım fakat o başını geri çekti fakat bu sırada banada sürtünmüştü.
Daha sonra lavabodan çıkıp onu aynanın yanındaki masadan tarak ve toka çıkarıp saçını topuz yaptım,kalan bir tutamı kulağının arkasına sıkıştırılan kulağının arkasına bir öpücük kondurdum o bunu fark etmedi çünkü hem bu pozisyondan rahatsız hemde kucağımda ufacık kalıyordu.
Onu alarak merdivenlerden inerken etrafı göz gezdiriyor bu sırada onu kahvaltı masasına oturtup tabak hazırladım tabakla birlikte onu bi çatal uzatım fakat o yemedi ve elimi ısırdı ve tabak yere düştü ona bişey oldumu diye bakacakken travma yaşadığını gördüm çünkü yüksek sese karşı hassasiyeti vardı.
Onu kucağıma alarak koltuğa oturtup fakat ona bi şey yapacağımı sanıp gözlerini kapatmıştı şişmiş gözlerini öptüm,ona bağırdım ama o daha'da ağlamaya başladı onu kucağıma aldım ve yavaşça odama çıkardım oda hemen yorganın altın girip c nin pozisyonunu aldı galiba hem onu tehdit etmem hemde bağırmam onu çok etkilemişti koltuğuna uzanıp uyumasını bekledim ve içkimi yudumlaya başladım.
Bu bölümde yazım kurallarına pek uymadım
Çünkü parmaklarım öldü
Her yeni bölüm attığımda yazarkenki
heyecanımı yaşıyorum ve bu çok güzel bi his bence
Sizde eyer kitap yazmak istiyor ve "Nasıl yazacağım"diyorsanız.
Hiç düşünmeyin yazın çünkü bunları bende yaşadım
Eyer hayal gücünüz ve kurgunuz güzel ise yazabilirsiniz.
Ben yazdığımda kendiliğinden yazıyorum ve okuduğumda WTF diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
Chick-Lit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...