"Efnan,hadi kalk kalkman lazım inicez birazdan." Bu da kimdi ne inmesinden pahsediyor bu? Gözlerimi açtığımda bi yataktayım ve yanımda Lorenzo vardı nee lorenzomu?
"İmdaat kurtarın beni,yardım edin."
"Birazdan inicez sakın ol bişey olmicak."
"İmdaaatt ben-."diyecektim Lorenzo kulağıma "Rahat dur."diye fısıldadı ama ben kalkmaya ve ondan kurtulmaya çalışıyordum o ise "Rahat durana kadar birlikte bu yatakta kalırız." Buna karşılık gözlerim büyüdü ve ben "Sen adi bir sapıksın."
Dedim güldü ve yanıma uzandı beni yanına çekti ve sarıldı hareket edemiyordum kurtulmak istedim ama hareket edemiyordum "Uçaktan ineceğimmiz için seni kaldırdım ama pilota biraz daha havada kalacağımızı söylemem gerekecek."
Telefonundan galiba pilota yazmıştı telefonunu kappatıp bana döndü ve "Uyu artık ve kıpırdama."
Bana korkutucu bakıyordu ve korkmuştum bakışlarından uyumaya çalıştım O ise beni göğsüne koydu ve ben nedense tuhaf hissettim kendimi sanki aradığım yerdeymişim gibi gözlerim kapanırken son göre bildiğim Lorenzonun bana sarılmasıydı uyurken bir yere doğru taşındığını hissettim hafif kıpırdanınca bi ses
"Uykuna devam et."Dedi ve ben tekrar uykuya daldım.Efnan tekrar uykusuna devam etti çünkü ona uyurkenki kokladım ilaç sürekli uykusunu getirecekti hava limanın'dan indik ve arabaya bindirdim onu kucağıma aldım yol uzundu.
İtalya'daki evim biraz daha ormanlık alanlarda oldukları için en az 4-5 saat vardı yoldu tam iki buçuk saat geçmişteki boynumda bi ıslaklığı hissetim Efnana bakınca titrediğini gördüm onu sakinleştirmeliydim bi şeyler mırıldanıp ağlıyordu sesini duymak için biraz yaklaştım "Baba, Baba nereesin?"
Diye sayıklıyordu sırtını okşadım ama titremesi ve ağlaması dinmedi saçlarınıza okşadığımda olmadı ama yanağını öptüm'de biraz rahatladı bu sefer anlını öptüm gve qğlayışları iç çekişlere döndü kafasını boyun girintime koydu ve burnunu o gün ki gibi sürrtü buna gülümsedim ve kaşlarının hafif çatımasına kahkaha atmak istedim ama uyanmaması lazımdı.
Yolum Efnan'ı izlemek ile geçmişti eve vardığımızda eve biraz göz gezdirdim ve yukarıya doğru çıktık onu yatağa yatırdım ve bende yanına uzandım ve onu sarıldım. Sabah olacakları düşünmemeliydim ve bende uyudum.
Sabah kalktığımda Efnanı bana bakarken gördüğümde biraz şaşırdım,bana dik dik bakmaya devam etti.Ben ise onun bu haline aldırmadan.
"Konuşacaklarımız var."Dedim
Gardaşlar size birşey diycem
Sizcede yeni çıkan bazı filmlerde
Kitap karakterlerinin isimleri ve kitaplardaki bazı sahneleri
Almıyorlarmı ?Bu benim (öznel) düşüncem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
ChickLit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...