iyi okumalar :)
Evin kapısını'da kapatığımda okula gidebilirdim.
Çoçuk parkının yanından geçerken oradaki çoçukları bir süre izledim.
Kol saati'me bakarken dersin başlamasına az bir süre kaldığını gördüm ve daha fazla beklemeden ayrıldım oradan.
...Okulun kapısına içeri girerken güvenlikçi abiyle selamlaştık.
Kendisini severdim eski bir polisti fakat girdiği bir çatışmada ayağının felç kalması sonu polislikten istifa etmişti. Şimdi ise okulda güvenlik işleriyle meşguldu bana hep polislik anılarını anlatır birlikte gülerdik.
Sınıfa oğru yürürken,arkamdan birinin "Efnan."diye seslenişini duydum....
Bana seslenen en yakın arkadaşım Aslı'idi,yanıma geldi ve bana kocaman sarıldı,sarılışına karşılık verdim ve ayrıldık.
Bana."Naber kıvırcık"
"Bana kıvırcık deme!"
"Kızınca yanaklarının kızardığını biliyormusun."dedi
"Çok tatlı duruyorsun."deyip yanağımı sıktı.
Birlikte sınıfa girdik ve dersin başlamasını bekledik.Okul çıkışı
Aslı ile evime doğru giderken ona Babamın seyahat'e çıkıcağına söyledim.Evde yanlız kalmak'tan pek hoşlanmazdım.
"Ben seninle kalırım çilekli turtam" deyip yanağıma sulu bir öpücük kondurdu, eve giderken sinemaya gitmeyi teklif etmişti fakat yorgun olduğumu söyleyip reddettim.
Oda evin'e vardığına dair mesaj atmıştı.
Akşam yemeğinde ise babam la bol bol gülüp sohpet etmiştik çünkü yarın uçağı vardı,bana her zaman konuşucağımızı ve"Seni de konferanslarıma bekliyor olacağım."
Demişti ama yinede onunla sık sık iletişimde kalmam için uyarmış Aslıylala'da istedi kadar birlikte kalabileciğimizi söylemişti,televizyon'da filmin bitmesiyle yatağıma gitmiş babamda"Bi kaç işim kaldı, onları halledip odama geçeceğim." Demişti
Sabah konuşma sesleriyle uyandım galiba evde birileri vardı,yatağımdan kalkıp soluna indim ve babamın eşyalarını taşımak için görevlilerle konuştuğunu gördüm ve babamın yanına adımladın.
"Baba bu kadar çabukmu hazırlanmaya mı başladın?""Evet kızım raporlar ve tezleri yetiştirmem gerekiyor"
"Peki baba" diye bildim.
"Hadi kahvaltını yap'da seni okula bırakayım"
Babamın yanağını öptüm ve ayrılıp,hazırlanmaya başladım.
Birlikte okulun önünde durduk,babama sımsıkı sarıldım ve ona el salladım.
O sırada aslı yanıma geldi ve birlikte kaldığımzda neler yapalım diye düşündük.
Şimdi ise hava limanın'da,babamı Aslı ile uğurluyorduk.
Eve döndüğümüzde saat biraz geçti,bizde biraz konuştuk ve yorgun olduğumuz için yatmaya karar verdik.1 Ay Sonra
"Efnan geziye gidelim hem çok kalmicaz!"
"Aslı sana yorgun olduğumu ve gelmek istemediğimi söyledim."
"Şeyy"
"Ne ?"
"Galiba geziye gelmek zorundasın"
"Neden gelmek zorundayım"
Okulun internet sayfasında 18 ve 20 yaşı aralığındaki her öğrenci gelebilir denmişti ve Aslı "Artık 20 yaşındayız gezmek hakkımız"adlı kısa şiirini bana iki saat boyunca anlattı. Ben babamın yokluğunda kendimi yanlız hissetiğim için sürekli yatıyordum. Sınavlar ise iki hafta önce bitmişti.
"Çünkü ben galiba Sinan amcadan izin almış olabilirim.""Neeee offff Aslı yaa ne yapacağım şimdi ben."
"Ben sana söyliyim çilekli turtam eşyalarını toplayıp,benimle geliyorsun."
"Ben..."
"İtiraz kabul etmiyorum kıvırcık!"
"Tamam."
"O zaman pazartesi gidiyoruz."
"Neee pazartesimi Aslı bugün cumartesi."
"Evet yani bir gün sonra."
"Bunu bana ilk konuştuğumuz zamanda söyleye bilirdin."
"Neyse geliyorsun pazartesi görüşürüz."
Aslı ile yaptığımız konuşmadan sonra babamı aramış ve babam"Efnan temiz hava senin sağlığın için önemli ve doğa'yı seviyorsun senin için bence çok güzel bir şey."
babamın içten konuşmasıyla fikrim biraz olsun değişti babama
"iyi geceler." dedikten sonra biraz kitap,okudum ve sonra gezinin iyi,geçmesini diledim ve uykuya daldım.Valla yazana kadar imanım gevredi yavvv
Neyse seni görirum okurvo yıldiza bass
Yoksa seni sazan gibi siçratirim
Yazım hatası olabilir af olaa
Sizi seviyom.hayalet okuyucu senide.
Tatlı poğaçalarım benim
523 kelime yazmışım yavvv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
ChickLit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...