14.Bölüm

308 13 0
                                    

Theodore nin anlatımıyla

Lorenzo beni aradıktan sonra Emma'yı almaları için talimat verdim ve Emmanın telefondaki bütün bilgiler elimize geçecekti işlerimi halletikten sonra Efnanın uyanmasına az bir süre kaldığını gördüm arabayla eve vardığımda Emma çoktan gelmişti.

Ah Tanrı aşkına bu adam ne yaptığının farkındamıydı kızı ormanda bırakmak pek mantıklı değil.Eve doğru yürümeye başladim konuşma sesleri vardı Emma ile saçma sapan aşk meseleri işte ne olsun,mutfağa geçtim gerçekten hizmetli yemek yaptıktan sonra havalındırma gereği duymamışım kapıyı açtım ve mutfağa biraz da olsa yemek kokusundan arınmıştı mutfaktan çıktım ve dışarıya kısa bir bakış attıktan sonraEfnanı almaya gidicektim ve dönünce Cedrici kovmasını söylemem lazımdı hem bi kere çokta pis.

Arabama doğru yürümeye başladım ve hızla Efnan'ı bıraktığı yere gittim Efnan uyumadan önce olfukları yere yakın bi ağaca GPS cihazı yerleştirmişti,oraya yakın bir yerde durdum ve indim telefondan konuma bi kez daha baktım ona yaklaşıyorfum bu sırada Emma'yla işleri bitirmiş olucaktık.

Gittiğim yerde Efnanı bulamadım GPS cihazını buldum ama Efnan yoktu ilacın etkisi geçmiş olamazdı etrafa göz atarken yerde kocaman bir kan gölü vardı şok olmuştum Efnana bişey mi olmuştu ona bişey olmuşsa onu herkesten önce ben öldürürdüm çünkü İtalya'da nişanlı ve evli kadınlar kutsaldır onlara dokunulmaz.

Zarar veren olursa'da sonu ölüm'dür hızla Lorenzoyu aradım ama siktiğimin telefonunu açmıyordu,korumaları aradım ve hepsini dağ evinin etfaında Efnanı aramalarını söyledim sonra Sedric onu aradım doktorluk yapıyordu.

Geleceğini haber verdi ve bende hemen etrafı aramaya koyuldum kan gölüne biraz daha baktığımda hafiften çökmüş olduğunu gördüm ya Efran bişey tarafından yaralanıp kaçarken yere füşmüş ve burada biraz kalmıştı yada kötü bir şekilde yaralanıp dinlenmişti kan gölüna baktığımda yanında başka kan damlaları gördüm kan damlalarını takip ettiğimde ise eve doğru gittiğini gördüm ve hemen koştum tam Evin kapısından içeri girdimki.

Efnanı bu şekilde beklemiyordum onu süzdüm tepkisiz bir şekilde kafasından ağır bir darbe almış hala kanadığını gördüm dudağı patlamış iki dizide kanıyordu ama sol dizi daha ciddiydi yüzü eskisinden daha solgundu ve bana donuk hissiz bakıyordu ve birden yürümeye başladı kapıya doğru koruma bana baktı el hareketiyle kapıyı açmasını söyledim yağmur ben ormandayken başlamıştı. Nedenini şimdi anladım ve yağmur hala devam ediyordu.

Anneannem"Tanrı sevdiği insanlara üzüldüklerinde yağmur yağdırır birlikte ağlasınlar diye."

Derdi o an haklı olduğunu gördüm bu kız gerçekten Lorenzoya iyi gelirken kendisi kötülüğe batacaktı yada Lorenzo bu kızı koruyacaktı. Biraz uzaklaştı o sırada Lorenzo'yu  aradım Emma'yı almamız gerektiğini söyledi ona Efnanın gittiğini söyledim ve telefonu kapatıp eve gittim o sırada Lorenzo koşuyordu aradan biraz zaman geçti ve yağmur şiddetini artırmıştır ve Lorenzo aradı Efnanın arkadaşı Aslıyı almam gerektiğini ve hastaneye gelmemi istedi.

Hastaneye gittiğimde Lorenzo bi odadan çıkıp hastaneden ayrıldı kısa bir süre sonra Adlı geldi ona durumu biraz yanlış anlattım ama oda çok sorgulamadı. Efnanı uyanınca hastaneden ayrıldım ama korumları sıklaştırdım baya uykusuzdum zaten doktordan bilgilerini dinlemiştim.

Eve gelince Lorenzoyu böyle beklemiyordum odasında kırık olmayan hiç bir şey bırakmamış ve elinde alkol şişesiyle uyuyordu bi şey demedim ve Cedricin yanına gittim ve geldiğinden beri bu durumda olduğunu öğrendim sadece alkol içip sızıyormuş.
Atıldığında ise Efnanın her adımını takip ettirmemi söyledi ona durumu kısaca anlatım ve eve geçtiklerini söyledim ve Aslıhan bilgi almamı istemişti,Aslı'nın söylediklerini lorenzoya söylediğimde yine içki içiyordu.

İtalyan RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin