10. Bölüm

791 29 6
                                    

İyi okumalar :)

"Kalkmamız lazım."

"Neden?"

"Böylemi durucaz şey yapmış gibi?"

"Ney yapmış gibi?"

"Ayıp şeyler." Bunu söyleyince kahkahası doldurdu odayı.
"Hadi kalkalım o zaman."Dedi  üstünden kalktım sonra oda kalktı ve birlikte aşağı indik.
beni kucağına aldı ve aşağı indik ben o sırada salonu inceliyordum gayet güzeldi şık ve sadeydi televizyon çok büyüktü beni izlediğini görünce ona bakmamaya çalıştım
O bana yemek yapmak için mutfağa gitmiş bense onu izliyordum.

"Nasıl böyle ince doğraya biliyorsun?"

"Asıl mesleğim aşçılık."

"Peki bunca koruma?"

"Aşçılık maaşıyla."

"Benimle dalga geçme."

"Tabak uzata bilirmsin."

"Tabii." Tabağa uzanırken elimin üstünde bi el hissetmiş ve bana yaslanmiştı tabağı yavaşça bırakmış ve saçlarımı öpmüştü beni önüne çevirdi ve kucağına aldı tezgaha yasladı ve ellerimi açtı geri çekilmeye çalıştım izin vermedi ve yaraları ellerime bakıp heyetine öpücük kondurdu ve."Yaralı ellerini iyileştiremem ama onları güzelleştire bilirim." Demişti benim ise gözlerim kocaman açılmıştı.
"Çok güzelsin yaraların ile."

"Neden öyle düşünüyorsun?"

"Gözüme öyle geldi."

"Sofrayı hazırlarmısın?" Dedi kafamı salladım ve bana gülümsedi

"Tamam." Çok güzel yapmıştı yemeği görünce içimden konuştuğu sanarken birden Lorenzo güldü ve "gamzelerin ne kadar güzel"yakından bakmak istermisin."Dedi kafamı olumsuz anlamda, salladım birlikte yemek yedik o ise ağzımı silmiş " Bebek gibisin." demişti.

Şu anda filim seyrediyordu filim çok güzel olmadığı için ve şöminenin yanında olduğumuz için iyice mayışmıştım ve gözlerimi kappatım.

Onun bu haline gülmeden edemedim gözlerini kapamamak için adeta savaşmıştı onu kucağıma aldım ve koltuğa yatırdım bana şömine çok sevdiğini ve burda filim izlemek istediğini söylemişti şimdi ise.

Şöminenin yanına yatak serdim ve ona yanıma çektim battaniyeyi üstümüze çektim. Öptüm ve ona sımsıkı sarıldım onu için yorucu bi gün olmuştu bu fikri bana Theodore ve Elizabeth's vermişti. İki evli çift gibi oturmuş bana fikir vermişlerdi karşı çıksamda onlara şimdi hak verdim ona bakarken bana daha çok sokuldu ve boyun girintime burnunu sürttü bu haliyle tıpkı annesine sığınan bir bebek gibiydi.annesinin öldüğünü ve babasının çabalarını biliyordum ama o çok çok daha ilgiye ihtiyacı vardı ona daha sıkı sarılıp bende gözlerimi kapattım.

Bu bölüm güzel olmadı Neden? Çünkü çok zeki ben bölüm yazdıktan sonra kaydetmeyi unutum ve hatırladğım kadarıyla düzeltmeye çalışmışke.  

İtalyan RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin