iyi okumalar :)
Başımda hafif bir ağrı vardı yavaşça kalktım ve çalışma masasının üstünde 'LORENZO BERKSHIRE' yazısını gördüm demek adı buydu yataktan kalktım ve pencere kenarına adımladım kollarımı hissetmeye başladım pencerenin yanındaki balkona baktım ve Lorenzo yu gördüm elinde sigara vardı ve birşey düşünüyordu yanına doğru adımladım.
"Peki bundan sonra bana ne yapacaksın."
"Sana bir şey yapmicam sadece artık benimsin."
"Ben senin falan değilim."
"Bunu kabullen yoksa babanı düşünmeni tavsiye ederim."
"Hayır şartını kabul ettim ona bir şey yapmicaksın."
"Bunu hareketlerin ve tavrın karar verecek." Elini dizlerine koydu ve iki kez vurdu el mecbur yanına gittim ama o direk beni kucağına çekti.
"Neden senden bu kadar etkilendim."Bunu daha çok kendine soruyor gibiydi.
"Kızıl saçlarının sana ne kadar yakıştığını kokunun bağımlısı olacağım nerden bilebilirimki ?"
"Kucağından kalkabiliriyim?"
"Hayır bir süre daha böyle kalalım."
"Üşüyorum." Sinemaya gideceğimiz için uzun bir crop ve geniş bir pijama tercihimdi.Yanındaki ceketini bana verdi.
"Aşağı inelim mi ?" Diye sordu.
"Olur."
"Peki ne yemek istersin?"
"Pek iştahım yok."
"Sana domates çorbası yapmamı istermisin?"
"Çok isterim teşekkürler."
"Bi daha teşekkür etme."
"Tamam o zaman yemeği yapmaya başlayalım mı?"
"Sen otur ben hallederim."
"Nasıl bu kadar güzel doğraya biliyorsun."
"Sana bir sır vereyim?"
"Evet."
"Yaklaş."yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Ben italyan bir aşçıyım."dedi
"Peki bu kadar korumayı da aşçılık maaşıyla mı tuttun."Buna gür bir kahkaha attı ve o an gamzelerini olduğunu gördüm " gamzelerin çok güzeller."
"Yakından bakmak istermisin?"
"Hayır."
"Sana mafyayım desem?"
"Bunu tahmin etmeliydim."
Çorbada hazırdı artık ve Lorenzo bana yedirmeye başladı.Tabağımı bitirdim ise"Gerçekten bebek gibisin."Dedi
ağzımı peçete ile sildi. Birlikte odaya çıktık ve aslında ilk geldiğimde burayı incelememiştim odası kocaman ve siyah ağırlıkları büyük bir yatağı onun hemen yanında ise tablolar pencerenin yanında ise çalışma masası ve aynalı bir masa vardı ve iki kapı daha vardı." O kapılar nereye açılıyor." Daha önce fark etmemiştim ama benden bi hayli iri ve kaslı vücudu boyu ise baya uzundu.kirpikleride baya gürdü.
"Bu kapı kıyafet odama diğeri ise tuvalete açılıyor ."
"Tamam."
"Benden korkma istediğini sorabilirsin."
"Hayır kendimi hala yorgun hissediyordum uyuyabilirmiyim."
"Tabikide ama önce yatağa geç ve beni bekle."
"Tamam." Elinde beyaz bi ilaçla girdi içeri.
"Şimdi senden istediklerimi harfi harfine yapacaksın."
"Ne de n."
"Yapıcaksın dedim." Yanıma geldi ve diz çöktü.
"Kollarını ve boynunu kıvır."Bunu söyleyince direkt.
"Hayır."dedim ama ise cevap olarak crop'u çıkardı ve yarım atletimle kala kaldım o ise ilacın kapağını açtı ve ellerime baktı ve kremi sürdü sanki çok önemli bir iş yapar gibi nazik ve dikkatliydi."Boynumu ve ellerimi nerden biliyorsun."
"İtalya'daki mevzuyu hatırlıyor musun?"
"Evet."
"O gün seni kurtaran bendim daha sonra ise o adama gerektiği cezayı verdim ve açıkça söylemek gerekirse seni 3 yıldır takip ediyorum."
"Beni korkutuyorsun."
"Benden korkma."deyip beni yatağa daha çok yatırıp yanıma uzandı ve beni kendine çekti ben bu yabancı adamın kollarında uyudum
2 ay sonra
Zaman kötü kollayın götü bacılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
Literatura Kobieca"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...