Gözlerimi açtığımda yine yatakta uzanıyor olmak canımı sıkıyordu artık.Bu gün neyseki ayağımdaki alçı çıkacaktı,bari yürüyebilecektim yemek yemediğim için kendimi halsiz hissediyordum kapı açıldı ve içeriye Aslı girdi.
"Hadi kahvaltı yapalım sonra doktor'a gidicez. Hafifçe Başımı salladım oda hemen çıktı zaten üzerimi değiştirdiğinde hazırdım. Aslıyla kısa bir kahvaltı yapmış ve şimdi hastanedeyim doktor hala yürürken zorlanacağımı söylemişti ama hastaneye geldiğimden beri Lorenzoyu düşünüyordum,gerçektende haklıydı benim gibi birini nasıl sevebilirdiki rüyam çok gerçekçiydi.Hastaneden çıktık ve biraz etrafta dolaştık ben çok yorulmamıştım ama Aşkı o çok yorgundum eve doğru yürürken.
"Aslı ben evime gideyim artık sende çok yorumluyorsunuz bana bakarken." Asansörün gelmesini bekliyorduk,Aslı bana korkutucu bakışlar atıyordu "Sıkıysa git" der gibiydi.
"Efnan ben çok yoruldum uyusam,beni sonra uyandırırmısın?"
"Uyandırırım ama bir şartla yarın biraz dolaşalım gezelim." Buna çok sevinmişti bana sarıldı ve başını sallayıp gitti.brnde biraz televizyon izledim salonda dizi çok güzeldi ama bende yorgunluktan mi mayıştığımdan dolayısı bilmiyorum uykum gelmişti ve gözlerimi kappatım.Yine aynı kabusmuydu bilmiyorum ama gözümü açtığımda olacaklardan korkuyordum,gözlerimi açtığımda bu sefer yanımda babam vardı gözleri çok tuhaftır rengi ise soluk birden mekan değişti ve benim 7 yaşındaki halimle karşılaştım elini tutan bi adam vardı arkası dönük yavaş yavaş yaklaştı ve onun yanına gitti ben ise o adamın elini tutuyordum nedenini bilmiyordum ve onar yavaş yavaş bi uçurumun kenarına doğru yürüyordu.
Ben ise hareket edemiyordum ne yaptıklarını bilmiyordum ama o adam küçük kızı uçuruma itti kız çırpınıyor düşmemek için ama adam onu itmişti ve kız aşağı düştü bağırmak istiyordum ama olmuyordu ve adam yavaş yavaş önüne döndü ve gözlerim şokla açıldı bana bakar bakmaz yağmur yağdı ve birden şu seviyesi yükselmeye başladı oda bu irade kahkaha atıyordu ve birden o küçük kız bana doğru gedi ve "Senin yüzünden,sen itmek istedin beni o adam beni senin yüzünden itti."
Dedi ve gözlerimi şokla açtım yüzüm ıslaktı ağlamıştım gerçekten etrafa baktığımda ise gece yarısı olduğunu gördüm zorda olsa mutfağa gittim ve bir bardak su içtim televizyonu ve işini kappatım,Aslı'nın odasına gittim ama yatağı boştu tam telefonumu almak için gideceğim sırada komidinin üstünde bi not gördüm notta.
"Efnan uyuyordun yatağına götürmek için uğraştım ama sen kalkmadın dershaneden bi arkadaşım aradı bi projenin tamamlanması lazımmış o yüzden gitmek zorunda kaldım telefonum sessizde olacak."
Neyse içim rahatlamıştı odama doğru yürüdüm pijamalarımı giydim ve lanbayı kappatım yatağıma geçtim ve kısa sürede uyuya daldım Lorenzonun kokusunu ve bana sarıldığını ise rüyamın gerçekçiliği sanıp hoşlanmadığım dair mırıldanarak çıkararak uykuma döndüm tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
ChickLit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...