11.bölüm

619 20 12
                                    

Ensemde sıcak bir nefes ile uyandım. Etrafa bakınmaya başladım şöminenin yanında olduğumuzu gördüm yavaşça arkamı döndüm ve onu gördüm gözleri kapalıyken kirpiklerinin daha da uzun burnun kalkık elmacık kemiklerinin ise belirgin olduğunu gördüm kirli sakalarına bakarken adem elması dikkatimi çekti yavaşça yaklaştım ve adem elmasını öptüm gür saçlarına bakınca elimle oynamak istedim ama uyanır diye dokunmadım yüzüne daha dikkatli bakınca onunda benim gibi çillerinin olduğunu gördüm ama açık bir tonda olduğu için görünmüyordu çillerine bakarken birden gözlerini açtı.

"Yüzüme bakmak hoşuna mı gidiyor."

"Hayır sadece saçlarına baktım."

"Hoşuna gidiyor galiba."

"Ne?"

"Saçlarım."

Bana yaklaştı ve birden beni gıdıklamaya başladı kahkaham odayı dolduruyordu oda benimle birlikte gülmeye başladı en sonunda kızardığımı hissetmiş olacak ki bıraktı.

Birlikte aşağı indik ve kahvaltı hazırlamaya koyulduk kahvaltıyı hazırlamıştık ve yiyorduk ona etrafı dolaşmak istediğimi söyledim oda anlayışla karşıladı birlikte dışarı çıktık bi adam lorenzonun yanına gelecekti ki Lorenzo baş hareketiyle oba gelmemesini söyledi galiba ve birlikte etrafı dolaşmaya başladık.

Orda çok güzel bir manzara önümüzdeydi yavaşça etrafa göz gezdirdim doğayı gerçekten severdim bi ağacın yanına oturdum oda yanıma geldi ve  kafamı omzuna koydu sonra olacak herşeyin farkındaydı ve ona sonkez bakıp eve doğru yürümeye başladım.

Etraf karamıştı ve Lorenzo yoktu gözlerim dolmuştu yavaş yavaş yürümeye başladım etraf karamıştı ve benim evi bulmam lazımdı adım atacağım sırada bi çıtırtı sesi duydum ve hemen koşmaya başladım koşarken yere düştüm iki dizimde kanaması son gördüğüm başımdan anlıma doğru giden kandı uyandım kalkmaya çalıştım ama sol bacağımda çok kötü olmalıydı yağmuryağmayabaşladı.

Ayağa kalktım orda bi dal aldım eşofmanın ipini çıkardım ve ayağıma sabitlemeye çalıştım ama canım çok yanıyordu yavaş adımlar atmak zorunda kalıyordum ve acım tarifsizdi biraz yürüdükten sonra hafif bir ışık gördüm ve yürümeye başladım üst katın lambaları yanıyordu biraz daha yürüdüm mutfak kapısına kadar gittim orada koruma olmadığını fark ettim ve kapıyı açtım yukarıdan konuşma sesleri vardı bende merdivenle çıkamayacağım için asansörü kullandım.

Katta gelince durdu kapı tam açılacaktı geri bastım dümeye ve durdurdum asansörü lorenzonun yanında bi kadın daha sabah birlikte güldüğümüz yatakta şarap içiyorlar etraf mum ve güllerle kaplıydı kız yavaşça yaklaştı ve lorenzoyu yanına itip ona

"Seni çok seviyorum."

Dedi Lorenzo ise ona karşılık verecek diye ödüm koptu tam o sırada Lorenzo

"Bende seni çok seviyorum."

Deyip ona sarıldı bende asansörü tekrar düğmesine bastım aşağı inince zorda olsa kapının yanına gittim ve Theodore gördüm bana bakıyordu sadacece bakıyordu bende susmuştum zaten 3.5 buçuk aylık bi şeyden sevgi bile denmeyecek bu iğrenç şeye karşı sustum beni sürüyordu ve gözlerinde gördüm tek şey acımak ti daha fazla durmadan yürüdüm ve orada uzaklaştım kapıdan çıktım yürürken yağmur yağmaya başladı bende yolda yürürüyordum.

Yağmur şiddetli yağmaya başladı. Yolda yürürken sessiz daha sonra daha fazla dayanamayıp kendimi serbest bıraktım yere düştüm önce bi halsizlik hissetim sonra vicüdüm.Üşüyordum daha sonra yavaş yavaş gözlerimi kappatım titremem artmıştı.

Affetmeyacağım cağım cağım

Ölüyorum anlasana

Gözlerimin önünde

Birbirlerini seviyorlar

İtalyan RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin