Sanki kalbime batan bir şey vardı birileri bireyler söylüyordu ama duyamıyordum sonra birden bi acı saplandı bir yerime bağırmak istedim ama bağıramadım sesim çıkmıyordu sonra birden herşey siyahlaştı bi kadın vardı kucağında ise bi bebek kadın bana tanıdık gelmişti herşey biraz daha netleştiğinde kadının annem olduğunu gördüm ve bana bakıp gülümsedi yanına gidicektimki zemin birden ayağımın altından kaydı ve Lorenzoyu gördüm.
" Sence seni sevdiğimi inandıracak kadar kendime nasıl aşık ettim haa?"
cevap veremiyorum." Nasılda bakıyorsun bana üzüldün yoksaa?" Sadece bakıyordum. "Şimdi sana seni seviyorum desem koşa koşa gelirsin."
"Seni elde etmek iki sözüme bakıyor düşünsene annesi olmayan zayıf çelimsiz birini kim isterki." Dedi bunlar ağırdı işte."Çirkinsin bir ucubeden farkın yok kendi kendine konuşan bi delisin."
Ve birden gözümü açtım benbeyaz bir odaydı galiba hastaneye benziyordu düşündüm ve olanlar bir bir gözümün önüne düştü kafamı sağa çevirdim ve Aslıyı gördüm bitkin görünüyordu.
"Aslı, Aslı. " birden gözünü açtı ve
"Nasılsın kendini iyi hissediyormusun doktor çağırayım ağrın varmı?" Diye peş peşe sıraladı sorularını."Ben nasıl buraya geldim?"
"Theodore aradı kaza geçirdiğini söyledi."
Aklımda hala aynı şeyler dönüyordu Aslı yanıma geldi bana gülümsedi ve çıktı doktor geldi ama onunla konuşmadın sadece aklımda.Yağmur vardı sanki benimle birlikte ağlamıştı.Doktor 3 gün sonra çıkabileceğimi söyledi
Sadece kafamı salladım3 gün sonra
Hastanede kimseyle konuşmamış sadece ruhsuz gibi bakıyor ve sürekli düşünüyordum. Donuk bakıyormuş Aslı söylemişti nasıl yaralandımı ve lorenzoyu sormuş ama benden cevap alamayınca susmuştu ve şimdi taburcu olmuş evde uzanıyorum bu 3 günde sürekli kabus gördüğüm için uyumamışım sadece
"Yağmur." diyordum hiç bir şey söylemiyor doğru düzgün yemek yememiştim.
Galiba lorenzoyu unutmalıydım ve bunu konuşmayacak yapabilirdim bende susmaya ve unutmaya karar verdim. Ölüydüm ben sadece hissiz ölü.Woow bunu nası yazdım bilmiyor ben.
Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Rüyası
ChickLit"Sana sarılmak,öpmek istiyorum ama benden korkarsın diye yapamıyorum çok narinsin kırılgan ve hassasın seni üzmekten korkuyorum bana alışmanı istiyorum,sen her seferinde bi engel koyuyorsun önüme." Bunları söylerken gözlerimin içine bakıyordu sanki...