Zirvede iki ay asılıydı. Perdeleri bilinçli olarak açık bıraktığımız için parlak ay ışığı odanın derinliklerine kadar sızdı.
Ridrin'le yatakta oturdum ve gece geç saatlere kadar konuştum.
"Annem aslen bu imparatorluk sarayında hizmetçiydi."
Doğduğu andan itibaren başlayan hikayesi gece boyunca devam etti.
Üvey kardeşlerinin çektiği eziyetler, Lilliana ile tanışma hikâyesi, onun ortadan kaybolmasının ardından yaşanan trajedi, annesini kaybetme ve bir saray yangınında neredeyse ölme tehlikesiyle karşı karşıya kalma hikâyesi ve Lilliana'yı yeniden keşfetme hikâyesiyle dolu bu hikâyeyi duymak zordu. bir savaş alanından diğerine geçiyoruz.
Ridrian, sanki hâlâ acı çekiyormuş gibi boğuk bir sesle, "Bu insan davranışı değildi," diye devam etti. Ne kadar zaman geçerse geçsin iyileşmeyen yaralar canlı bir şekilde yeniden canlandı.
Bu acı anıyı ilk kez biriyle paylaşıyordu. Yüzü her an gözyaşlarına boğulabilecekmiş gibi buruştu ama Lilliana'nın hikayesini anlatmayı bitirene kadar tek bir gözyaşı bile dökmedi.
Daha sonra, sevdiklerini koruyamadığı için kendini nasıl suçladığı ve savaş alanında nasıl vahşi bir savaşçı gibi davrandığı hakkında hikaye devam etti.
“O sırada Raven bana tahtı ele geçirmeyi teklif etti. Bu yozlaşmış imparatorluğu genç soylularla ve hatta Marquis Vibrio'yla yeniden inşa etmek için uzun zamandır hazırlanıyordu, bu yüzden makul bir destek tabanına sahipti."
Ridrian, Raven'ın onu böyle bir amaçla tahta oturttuğunu bilmiyordu. Bu orijinalde adı bile geçmeyen bir hikayeydi.
Bebek toplamaya başlamasının nedenini de anlattı.
“Sonra bir yerden Lily'ye benzeyen kadınları bana getirdi.”
Bebeklerden bahsederken tepkimi ölçmeye çalışıyor gibiydi. Aşağı yukarı biliyordum ama ondan duymak durumunun ne kadar ciddi olduğunu anlamamı sağladı. Ancak sanki gerçekten bilmiyormuş gibi bahsetmesi durumu daha da yürek parçalayıcı hale getiriyordu.
“Bundan sonra bildiğiniz gibi bu imparatorluğun tahtını ele geçirdim.”
Ben farkına bile varmadan şafak sökmüştü. Sabahın erken saatlerinde güneş ışığı pencereden içeri sızıyordu ve o kadar göz kamaştırıcıydı ki gözlerimi sulandırdı.
Ridrian yavaşça gözlerime dokunurken, "Iona, ağlama," dedi. O anda gözyaşlarımın yanaklarımdan aktığını fark ettim.
"Neden ağlıyorsun?" diye sordu bana endişeyle bakarak.
Ağladığımı fark ettiğimde birdenbire bir üzüntü hissettim. Dışarıdan birinin bakış açısıyla sakin bir üslupla yazılan orijinal roman bile pek çok kişinin yüreğini sızlatmıştı. Ancak bu kadar zor bir dönemden geçen Ridrian'dan hikayeyi duymak orijinal hikayeyle birleşti ve kalbimin daha da acımasına neden oldu.
“Rian ağlamıyor.”
“Piyangoyu kazandığımda böyle ağlamıştım.” Bir gülümsemeyle devam etti. “Ama sorun değil. Bunlar mutluluk gözyaşlarıydı.”
"Şimdi nasıl?" İmparator sordu.
"Şimdi ağlıyorum çünkü Rian'ın bu zor dönemde nasıl dayandığının inanılmaz olduğunu düşünüyorum."
"Öyle oldu, o yüzden ağlamayı bırak."
Sakin sözleriyle bile kalbimin daha da acımasına neden oldu. Solgun parmaklarıyla gözlerimden akan yaşları yavaşça sildi. Gözyaşlarım parmaklarından aşağı akmaya devam ediyordu.
"Merak etme seni mutlu edeceğim."
Bunlar geçmişteki Ridrian'a söylediğim sözlerdi ama bunları henüz şimdiki ona söylememiştim.
Gülümsedim, gözlerim yuvarlak ve nemliydi.
“Daha önce hiç olmadığımız kadar mutlu olalım. Seni mutlu edeceğime söz veriyorum," dedim.
"Iona," diye yanıtladı, sanki bir şeyi geride tutmak istermiş gibi yüzü buruşmuştu. Zar zor görülebilen kulak memeleri kırmızıya döndü.
Elimi alıp yavaşça yanağına koydu.
"Bir söz vereceğim."
"Rian?"
Bir an sanki bir şey düşünüyormuş gibi gözlerini kapattı, sonra altın rengi gözleriyle doğrudan bana baktı.
“Bu savaş bittiğinde…”
Sanki sözlerini seçiyormuş gibi dikkatli bir ifadesi vardı. Sonra tekrar bana baktı.
“Tamamen senin olacağım Iona.”
“Rian…”
“Ne yaparsam yapayım, nerede olursam olayım sensiz olamam. Bu yüzden…"
"Sana inanıyorum. Biliyorum."
O, içten gelen duygularını beceriksizce itiraf ederken, ben de yaşlı gözlerimle gülümsedim. Buna karşılık onun altın rengi gözleri benimkilerle birlikte yumuşadı ve eridi.
Sözlerinin ne anlama geldiğini herkesten daha iyi biliyordum. Hayatının temeli olan Lilliana'dan ayrıldığını ilan etmişti. Bu, travmanın üstesinden gelme isteğini her şeyden daha net bir şekilde göstermekten farklı değildi.
Bu kararı vermenin ne kadar cesaret gerektirdiğini biliyordum. Kararlılığından dolayı minnettardım. Benim onu önemsediğim kadar onun da beni önemsediğini hissettim. Bu yüzden kendi kararlılığımı güçlendirebildim.
"Ben de..." Reidrian'ın elini sıkıca tutmadan önce kısa bir süre pencereden dışarı baktım. "Ridrian, yoruldun mu?"
"Hayır ben iyiyim."
"Ama üç gündür uyumuyordun."
"Ben iyiyim çünkü sen buradasın. Ayrıca bugün yapılacak önemli bir şey olmayacak, olsa bile bunu benim için yapabilecek pek çok insan var.”
Son sözlerinde onun bir zorba olduğunu düşünerek kıkırdamadan edemedim.
Sabah güneşinin girmek üzere olduğu pencerenin yanındaki karartma perdelerini kaldırdım ve yataktan kalktım. Oda yeniden karardı.
“Hikâyemi dinler misin?”
"Elbette."
“İlginç ya da inanılması kolay olmayabilir ama…”
Bu hayatta çocukluğumdan başlayarak hikayemi Ridian'a anlatmaya başladım. Ona bu dünyadaki mutlu çocukluk anılarımı ve köle olarak karşılaştığım zorlukları anlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...