Neler olduğunu bilmiyordum. Eris ellerini birleştirdi ve gözlerini kapattı. Ona göre Ridrian'ın çılgına dönmesinin ayların çakışmasıyla bir ilgisi var. Şeytanların planı bile.
'Rian olmadan güvendeyiz. Belki de Rian, Eris'in ölümü yüzünden çılgına dönmedi ama iblisler, Rian'ı çılgına çevirmek için Eris'i öldürdüler mi? Neden?'
Kapı çalınmıştı. Daha önce gördüğüm çocuklar kafalarını içeri soktular.
"Aç mısın?"
"Karnın mı gurulduyor?"
Bu sevimli çocukların şeytan olduğunu öğrendikten sonra kendimi biraz tetikte hissettim. Ama yemeğin kokusunu alınca midem guruldamaya başladı.
'Düşünüyorum da, birkaç gündür hiçbir şey yemedim.'
Midem tamamen guruldamaya başlamıştı. Bu sesi duyan iki çocuk odaya koştular. Küçük elleri yiyecek tutuyordu.
"Yemek yemek! Bu iyi."
"Öğle yemeği. Tavada kızartılmış Yukari.”
Çocuklar tabağı masaya koyup koşmaya başladılar. Tüm yiyecekler iyi görünüyordu.
"… Teşekkür ederim."
Bizi kaçıran Recaldo'ydu, bu yüzden çocuklara kibarca teşekkür ettim. Çocuklar aniden bana baktılar ve şaşırdılar.
"Teşekkür ederim? Teşekkür ederim dedi."
"Teşekkürlerini aldık."
Çocuklar gülerek odadan dışarı çıktılar. Mavi saçlı çocuk ayrılmadan önce başını dışarı çıkardı.
“Sana teşekkür ediyoruz insan.”
"Ne?"
Onu anlayamadığım için başımı hafifçe eğdim. Ama çocuklar çoktan gitmişti.
“Neye şükrediyorlar?”
Midem yine guruldadı. Eris bunu duymuş gibi sessizce güldü. Masaya oturup bana el salladı.
"Hadi yiyelim. Kaçmak ya da savaşmak istesek de yaşamak zorundayız.”
"İyi olacağını mı düşünüyorsun?"
Oldukça açtım ama aynı zamanda tereddütlüydüm. Ama Eris gelişigüzel bir ısırık aldı ve bana da ikram etti.
“Felç edici bir ilaç koymuş olabilirler ama bizi öldürmeyecekler. Majesteleri olmadan hiçbir anlamı yok.”
"… Gerçekten mi?"
Bir an tereddüt ettim, sonra çatalı elime aldım. Tavada kızartılmış sebzeleri yerken ağzımı enfes bir tatla doldurdu. Recaldo'nun kehanetinin gerçekleşmesinden memnun değildim ama o kadar iyiydi ki bunun iblislerin yemeği olduğuna inanamadım.
'Bunun son akşam yemeği olduğunu düşünerek paranoyaklaştım, değil mi?'
Başka yemekler deniyordum ama sonra Eris'in zar zor yemek yediğini fark ettim.
"Eris?"
Düşünüyormuş gibi görünüyordu. Daha sonra yüzünün oldukça kötü olduğunu fark ettim. Cildi kuruydu ve siyah halkaları vardı.
Bakışlarımı fark etmiş gibi görünen Eris çatalını bırakıp yukarı baktı.
“... Iona, itiraf etmem gereken bir şey var.”
***
Ridrian hemen ikisini ofise çağırdı.
Adman, Vanom'da olması gereken çok sayıda iblis olması gerektiğinden mülkü kontrol etmesi gerektiğini söyledi ancak orası çok sessizdi.
"Hoş geldin."
Raven ve Ivan odada birlikte oturuyorlardı. Çağrılan iki kişi oldukça kötü görünüyordu. Yüzleri de sanki ölmek üzereymiş gibi asık suratlıydı.
Ama İmparator bunu umursamadı. Ridrian onların gözlerinin içine ölü gibi baktı =.
"Bildiğiniz her şeyi bildirin."
Dylan, Ridrian'ın ölümcül aurasını görünce saldırgan görünüyordu.
Başlayan Ravis'ti. Artık bunu Ridrian'a saklayamazdı. Hayır, sakladığı için her şeyin bu noktaya geldiğini düşünüyordu. Iona onu durdurmaya çalışsa bile Ridrian'a iblisler hakkında bilgi vermeliydi.
Iona'nın Piett tarafından kaçırıldığını hatırladığında dişlerini sıktı.
“Kıtada dolaşan salgın bir salgın değil. Bu şeytani bir şey.”
"İblislerin işin içinde olduğunu mu söylüyorsun?"
Ridrian nedense sakindi. Ama sesi öfke doluydu. Ravis başını salladı.
İkisi sırayla açıkladı. Herhangi bir ayrıntı bırakmadıkları için biraz zaman aldı ama Ridrian hepsini dinledi. Iona'nın iblisler tarafından kaçırıldığını duyunca hemen ayağa kalktı. Yüzü her zamanki gibi soğuktu.
“Raven, bütün orduyu başkente geri gönder. Şimdi hazırlayın. Buradaki işlerle Ivan ilgilenecek."
"Nasıl istersen."
Ridrian'ın soğuk bakışları Dylan'a yöneldi.
“Efendim Fortis. Şimdi Papa'yı çağırın."
"Majesteleri."
"Yapamayacağını söylersen kafanı keserim. Küreyi bana ver.”
“…”
Ridrian patlamak üzereydi. Ama Iona'nın daha önce söylediklerini dinlemeye çalışıyordu ve bunu bastırmak için elinden geleni yapıyordu. Doğrudan Dylan'a baktı.
Dylan tek kelime etmedi ve küreyi ona verdi. Papa ortaya çıktı.
"Kutsallığın."
[Hm, Dylan değil mi? Ravis'in de. Evet, sorun ne?]
Papa olabildiğince meşgul görünüyordu. Konuşurken belgeleri kontrol etmeye ve kağıtları imzalamaya devam etti.
"Sana söylememiz gereken acil bir şey var."
Bunlardan ikisi İmparatora söylediklerini Papa'ya anlattı. Dylan, Papa'ya azizin ve Eris'in kaçırıldığını söylediğinde çaresizlik içinde görünüyordu.
'İkinci kez oluyor. Nasıl grubun ilk kılıcı olurum? En önemli kişiyi iki kez kaybettim!'
Dylan öfkesine hakim olamadı ve masanın bir kısmını yok etti.
Ridrian küreyi yakaladı. Yüzünü ona dayayıp sordu.
"Papa, Iona nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...