Eğer salgın şeytanlaştırmaya neden oluyorsa o zaman mülkün en yüksek noktasındaki ışık sütununu çağırmamız gerektiğini düşündüm. Ama bir nedenden dolayı doğru gelmiyordu. İnanılmaz miktarda ilahi gücün mülkü eski haline getiremeyeceğini hissettim.
'Belki de çok erken taşındım.'
Kararlılığım bu görüntü karşısında dalgalanmaya başladığında başımı salladım. Buraya geldiğime göre ayrılmadan önce salgını çözmeliyim.
Neredeyse güney meydanına vardığımız zamandı.
'Ha?'
Gördüklerimden şüphe ediyordum. Tam köşeyi dönüyorduk ki, süslü kızıl saçlı bir kadının ara sokağa doğru koştuğunu gördük.
"Bu mu….!"
Baktığımda emin değildim ama o boy ve saçın Eris'e ait olduğu kesindi.
***
"Iona?"
Ravis'ten sürpriz bir çağrı gelmesine yol açarak öne doğru yalpaladım.
'Eris'in burada ne işi var?'
Tam o sırada, çok iyi tanıdığım bir ses ara sokakta yankılandı. Arkama dönüp kargaşanın kaynağını fark ettim: bir iblis.
"Ah!" Koku çok yoğundu ve siyah gölge üzerime doğru ilerlerken tiksintiyle sallandığımı hissettim.
Daha ne olduğunu anlayamadan bir sarsıntıyla sarsıldım ve soğuk, sert zemine düştüm. Havayı kesen bir şeyin mide bulandırıcı sesi kulaklarımı doldurdu.
"Aziz, iyi misiniz?" Ravis bağırdı. Dylan karşımda duruyordu. Vücudu ince bir ilahi güç tabakasıyla kaplıydı.
“T, teşekkür ederim Sör Dylan.”
"Iona!"
Ravis şaşkınlıkla solgun görünürken geldi. İyi olup olmadığımı kontrol etti. Kardeşler gibi Ridrian'a benziyordu.
"Yaralanmadın mı?"
"Evet, ben iyiyim. Ah! Sör Dylan!”
Hiç tereddüt etmeden Ravis'in sorusuna cevap verdim ama dikkatim hızla Dylan'a arkadan yaklaşan iblisin görüntüsüne yöneldi.
Bir saniye içinde Dylan'ın önünde parlak mavi bir ışık belirdi ve onu saldırıdan korudu. İblisin kara yapışkan maddesi bariyerin üzerinden sızdı ama sağlam kaldı.
Ravis, "Kardeş Dylan, becerileriniz paslanmış gibi görünüyor" dedi, ilahi büyüsü etrafımızda aşılamaz bir bariyer oluşturuyordu. Geçmişte Ravis bana hiçbir zaman zorlu mücadelelere alışkın biri gibi gelmemişti ama hızlı tepki verme süresi beklentilerimi aştı.
“...şimdilik sana teşekkür edeceğim.”
Dylan kaşlarını çattı ama yine de Ravis'e teşekkür etti. İlahi gücünü artırmak için derin bir nefes aldı. Etrafını saran ışık daha da güçlendi.
"Üçe kadar sayarak bariyerden kurtulun."
"Peki."
"Bir."
Dylan, el şeklinde bariyere vuran şeytana bakarken saldırı pozisyonu aldı.
"İki."
Dylan'ın ivmesi arttı.
"Üç!"
Bariyer ortadan kayboldu ve Dylan iblise saldırdı. Kılıcını o kadar hızlı salladı ki insana benzemiyordu ve şeytanı ikiye böldü.
"Arındırmak!"
"Akra mabornash la parte!"
Arındırıcı ilahi büyünün en yüksek seviyesi kullanıldı. Ravis'in vücudundan çıkan mavi ışık havada parladı ve ardından ikiye bölünmüş şeytanı kapladı. İblis çok geçmeden acı içinde çığlık atmaya başladı. Dylan ilahi kılıcını bir kez daha savurduğunda iblis kısa sürede küle dönüştü.
Gözlerim onların senkronize iblis katletme gösterisini izlerken, ağzım huşu içinde açıldı. Hiç düşünmeden alkışlamaya başladım, ellerim şiddetli bir alkışla çarpıştı.
Ani patlamam karşısında şaşkınlıkla bana döndüler.
"Neden alkışlıyorsun?" İçlerinden biri sordu, kafa karışıklığı yüzlerine kazınmıştı.
“İkinizin birlikte kavga ettiğine ilk kez tanık oluyorum ve kesinlikle harikaydı!” Hayranlığımı gizleyemeyerek bağırdım.
Sözlerim zihnimde yer edindikçe gözleri şaşkınlıkla genişledi ve birbirlerine utangaç bakışlar attılar.
"Ha?" İçlerinden biri kaşlarını çatarak düşündü. "Bir şeyi unuttuğumu hissediyorum.
Arkama baktığımda Adman ruhu bedeninden ayrılmış gibi yerde yatıyordu.
"Neydi o şimdi? Bahsettiğin şey bir iblis miydi?”
Sesi şaşkınlıktan kaybolmuştu. Ayağa kalkması için ona elimi verdim. Almadan önce biraz tereddüt etti.
“Evet, o bir şeytandı.”
Şaşırmak doğruydu. Neredeyse iki metre uzunluğundaydı ve katran benzeri yapışkan madde tüm vücudundan aşağı akıyordu. Bu, herkese tiksinti vermek için yeterliydi.
"Ben-bu bir salgın değil miydi?"
Şeytanları neden sorduğumu anlamış görünüyordu. Ve bu salgının gerçek nedeni.
“Bu yüzden geldim. Bunu çözmek için."
"B-bu tehlikeli değil mi?"
"Bu. Ama bu ikisine sahibim o yüzden endişelenmiyorum.”
Onu sakinleştirmek için gülümsedim ve onları işaret ettim. Adman içini çekip omuzlarını gevşetirken artık biraz sakin görünüyordu.
“There'in grubundan olanlar gerçekten önemli. Efsanedeki iblisleri bu kadar kolay yok etmek.”
“İkisinin de inanılmaz miktarda ilahi gücü var. Ama sorun şu ki, iblisleri öldürmek için bu kadar beceriye ihtiyacınız var. Yani eğer birini görürseniz onunla savaşmayın. Sadece koş."
"Evet elbette. Ah! Bu yüzden tuhaf olduğunu düşündün. Lorkdie çok sessizdi.”
"Evet. Pek çok kişinin onu yakaladığını duydum, peki o iblisler gerçekte nereye gitti?”
Soruma yanıt olarak oda sessizliğe gömüldü ve ben de bir yanıt almak için baskı yapmadım. Aklımda oluşmaya başlayan en kötü senaryoyu bir kenara itmeye çalıştım. Ravis gerginliği ellerini çırparak bozdu.
“Güney meydanına doğru acele edelim. Umarım orada bazı cevaplar bulabiliriz."
Hepimiz başımızla onayladık ve yola çıkmaya hazırlandık.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...