Bölüm 232

44 6 0
                                    

Ridrian, Recaldo'nun gevezelik etmeye devam etmesinden hoşlanmamıştı.

Muhtemelen şeytani güç yüzünden biraz ağır hissediyordu. Hızının ancak yarısını kullanabildi.

'İyi hareket ediyor. Ben daha güçlüyüm ama onu vuramayacaksam hiçbir anlamı yok. Ama gücümü arttırırsam tehlikeli olur.'

Recaldo haklıydı. Ridrian'ın içinde iblisin kalbinin yarısı vardı. İlahi gücü kullanarak onu etkisiz hale getirmiş olsa da o hâlâ insandı. Alabileceği çok şey vardı.

Savaşlarda şeytani gücü sonuna kadar kullandığında, yan etkisi nedeniyle birkaç kez neredeyse ölüyordu. Raven tüm orduyu susturdu ve hemen Ravis'i etkisiz hale getirmesi için çağırdı.

Ancak o zamandan farklı olarak Ridrian daha fazla güç kullanmak konusunda tereddüt ediyordu. Hızını arttırırsa o fareyi yakalamak sorun olmayabilir. Ama Recaldo'yu öldürse bile, yan etkilerden dolayı hareket edemiyorsa Iona'yı bulmanın bir anlamı yoktu.

Bir süre düşündü, sonra yukarıya baktı. Şeytani güç yüzünden duyuları biraz bozuldu ama yakınlarda tanıdık bir şeyler hissetti.

'Iona'nın ilahi gücü!'

Bu gücü iblislerin ortasında kullanmak için bir şeyler olmuş olmalı. Ridrian aniden çılgınca endişelendi.

Gücünü artırmaya hazırlanırken, içinde o güçlü güce yaklaşma dürtüsü dolaştı. Konsantre olduğu sırada, bir figür hızla onlara doğru geldi; sesleri Recaldo'ya sesleniyordu.

Bunun takviye olup olmadığı değerlendirilirken, Ridrian'ın tavrı anında bir saldırganlık sergilemedi.

"Recaldo!"

Recaldo saldırıp saldırmadığını kontrol etmek için Ridrian'a baktı ve ardından siyah saçlı iblise sordu.

“Yığın, nedir o? Sana kurban törenine dikkat etmeni söylediğimi sanıyordum…”

Ridrian, Recaldo işini bitirmeden Pile'a saldırdı.

'Onu yakalarsam Iona'nın durumunu öğrenebileceğim.'

Saldırıya şaşıran Recaldo aceleyle bir bariyer kurdu. Kolunda şoku hissetti.

'Ne gücü. Eğer onunla kafa kafaya yüzleşirsem hiç şansım yok.'

Bariyeri yukarıda tutarken başını çevirdi ve korkudan titreyerek Pile'a sordu.

"Aziz'e bir şey mi oldu?"

"Peki..."

Raporu duyunca Recaldo'nun yüzü soldu.

“Odamın altında. Edubul'a en yakını orası! Onun oraya düşmesine izin vererek ne yapıyordun?

***

“W, ilahi büyüyü kullandı bu yüzden onu yakalayamadık.”

Pile'ın bahanesi bu kez Ridrian'ın yüzünün solgunlaşmasına neden oldu. Eğer ilahi büyüsünü kullanırsa, yan etki onun acı çekmesine neden olacaktı. Bu yüzden hiçbir direnişle karşılaşılmadan kaçırıldığını duydu.

"Bu kötü. Artık ölmesine izin veremeyiz. Ne pahasına olursa olsun onu bulun!”

"Evet efendim!"

Recaldo emri verirken Ridrian dağda iblis gücünün en yoğun hissettiği yere doğru döndü. Recaldo bunu fark etti ve hemen onu aradı.

"Söylediklerimi duymadın mı? Edubul, şeytani güce sahip olanlar için kritik bir yerdir. Eriyebilirsin!

Şu anda anahtarın Edubul'a düşmesinin bir anlamı yoktu. Recaldo, ne pahasına olursa olsun İmparator'un Edubul'da ölmesini engellemek zorundaydı.

Ancak Ridrian'ın tepkisi pek fazla değildi. Gözleri altın rengine dönmüştü.

"Peki ya?"

"Bağışlamak?"

Recaldo'nun kafası karışmıştı.

"Iona oradaysa gitmemem için hiçbir neden yok."

Hemen ardından kayanın üzerinden atladı. Recaldo bunu görünce sarardı.

“Lanet olsun, Pile! Biz de aşağıya ineceğiz!”

Pile, Recaldo'nun ani emri karşısında tereddütlü görünüyordu.

“B, ama Recaldo, aşağıda…”

“Gücünüzü kullanmazsan çok tehlikeli değil. Bunu biliyorsun."

"B, ama yine de."

“Anahtar ve kurban zarar görürse, bırakın kapının açılmasını, dünyanın sonu gelecektir. Hiçbir şey yapamayız…”

Recaldo bir an durdu. Pile merakla ona seslendi.

"Recaldo mu?"

Bir şey düşünüyormuş gibi baktı, sonra başını salladı.

“Hayır, hiçbir şey. Acele edelim."

"Evet!"

İki iblis de aşağı inmeye başladı.

***

Öte yandan Eris, Iona'yı taşıyor ve uçuruma tırmanıyordu.

'Tanrıya şükür bir ağaca indik.'

Şu anda uçurumda neredeyse hiç ağaç yoktu ama çok şükür yapraklarla dolu bir ağacın üzerine kondular. Biraz çizikleri vardı ama yaraları çok büyük değildi.

Şeytani güç nedeniyle uçurumun ortasında mavimsi bir bulut vardı ve yukarı bakmayı zorlaştırıyordu.

"Ah."

Iona biraz inledi. Eris irkildi ve Iona'yı taşıma şeklini dikkatle düzeltti.

'Onu yatıracak bir yer bulmam lazım. Çok fazla kanadı."

Eris ıslak kıyafetlerin verdiği hissi hatırladı ve biraz titredi.

'Acele etmeliyim.'

Hava karardığı için görmek zorlaştı ama dikkatli bir şekilde yürüdükçe yağmurdan korunacak bir yer bulabildi. O kadar derin olmadığı için burada hiçbir hayvan ya da iblis yaşamıyormuş gibi görünüyordu.

Eris, Iona'nın pelerinini çıkardı ve onu üstüne koydu, sonra da pelerinini Iona'nın üstüne koydu. Aceleyle kanamayı durdurmaya çalıştı ama kanama sırtından gelmeye devam etti. Pelerin hızla siyaha döndü.

Eris dudaklarını ısırdı ve elini Iona'nın alnına koydu. Üşüyordu.

'Ateşi çok düştü.'

Eris kolyeyi çıkardı. Kılıcının üzerindeki kristal dışında tek kutsal kristal oydu. Kristalin içindeki Theres'in gücü değildi, böylece onu Iona üzerinde herhangi bir yan etki olmadan kullanabilirdi. Bıçaktaki Theres grubundan olduğundan kullanılamadı.

Ama kolyeyi hemen kullanamazdı. Eris kristale baktı ve onu fırçaladı.

'Eğer bu kolyenin gücünü kullanırsam o zaman...'

Eğer öyle olsaydı sonuç aynı olurdu. Bu sefer de başarısız olursa her şey tersine dönecek. O dahil hiç kimse olanları hatırlamayacak ve döngü bir kukla gösterisi gibi devam edecek.

'O zaman bana bu kolyeyi kimin verdiğini bile unutacağım.'

Eris tereddüt ederken dudaklarını ısırdı. İşte o an oldu. Iona'nın kolu yere düştü.

Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin