O benim yanımdaydı. Boğuldum. Bu özlem duyduğum birinin sesiydi. Bu onun sıcaklığıydı.
'Neredesin? Seni özledim.'
Gözlerim ağırlaşmıştı ama onları yavaşça açmak için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Bunu yaparken özlediğim güzel yüz ortaya çıkmaya başladı.
Kıvırcık siyah saçları ve mücevher gibi altın rengi gözleri, açık koyu halkaları ve kırmızı dudakları. Benim için en önemli kişi Ridrian'dı.
"Iona!"
"Ha? Ah! Iona!”
Ayrıca Eris'in geldiğini de belli belirsiz görebiliyordum. Bir sebepten dolayı karanlıktı.
“Ri… An. E-eris.”
Boğazıma taş sıkışmış gibi konuşamıyordum. Ama Ridrian'ın yüzü sesimi duyunca ağlayacakmış gibi görünüyordu.
"İyi misin? Sanırım yan etkiniz biraz sakinleşti. Kutsal su içebileceğini mi sanıyorsun?”
Ağlayacakmış gibi görünüyordu ama aynı zamanda gülümsemeye de çalışıyordu. Kendimi kötü hissettim ama aynı zamanda rahatladım. Rüyamdaki gibi kanlı olmaması iyiydi.
Titreyen kollarımı kaldırıp yanağını okşadım. Düşmeye devam ederken elimi tuttu ve yanağına koydu.
'Bu sıcak.'
Gerçekten yaşayan Ridrian'dı. Sanki hissettiğim onun sıcaklığıydı. Rahatladığımı hissettiğimde ağladım.
“Iona, iyi misin?”
Eris de gözyaşlarını döküyordu.
Sanırım bundan sonra kılıç kullanmayı öğrenmem gerekiyor. Yaralanmaya, bayılmaya ve herkesi endişelendirmeye devam edemem. Kendimi çok kötü hissediyorum.
"Ben iyiyim. Onu içeceğim.”
Kelime kelime konuştum. Başım dönerken midemin bulandığını hissettim. Kollarım ve bacaklarım da titriyordu. Kolum düştüğünde şişeyi Ridrian'dan zar zor alabildim.
"Ah."
"Lanet olsun."
Hızla onu yakaladı ve bir an kaşlarını çattı. Sonra ben bir şey söyleyemeden kutsal suyu içti. Ben bir şey söylemek üzereyken yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"Kurt... Hop."
Bana kutsal suyu ağzından verdi. Neyse ki kutsal su boğazımdan aşağı indi ve yavaş yavaş yaramı iyileştirdi. Şu an başımın dönmesine neden olan o his değildi, daha çok onun sıcaklığıydı. Düşmemem için başımı sıkıca tutuyordu.
Yut, yut!
Sadece kutsal su içtiğimin sesi duyuluyordu.
“Ha, Rian…”
Bana verdiği kutsal suyun tamamını içtim. Sonunda dudaklarını ayırdığında biraz nefes alabildim.
Hızla atan kalbimi sakinleştirmeye çalıştım ve nefes aldım. Onu birkaç kez öpmüş olmama rağmen aklımı toparlamak hâlâ zordu. Nedense Eris'e bakmaya cesaret edemiyordum.
Gücümün anında geri geldiğini hissettim ve yumruğumu sıktım.
'Güzel, hissedebiliyorum.'
Anında Ridrian'ın ağzını açtım. Elimi yakalayıp bıraktığında şaşkın görünüyordu. Ağzını kontrol ettim.
"İyi misin? Bu kutsal su. Bunun benim için olduğunu biliyorum ama tehlikeli!”
"Ben iyiyim."
Hepsi konuşmadan ibaretti.
Yaralanmamıştı ama ağzı tamamen yanmıştı.
Yavaşça ellerimi indirdim. Sonra onları yakaladı.
“Eğer beni destekleseydin bunu kendim de içebilirdim.”
"Bir saniye bile daha hızlı iyileşeceğini umuyordum."
Yüzüm alevlendi. Sanırım uyanmadan önce bir şeyler duydum.
"Bu kadar utanmış olamazsın. Hala sana söylemediğim o kadar çok şey var ki. Bunu duyunca eriyeceksiniz..."
"L-hadi önce buradan çıkalım."
“Hm, bana yapmamamı söylemedin. İyi o zaman gidelim."
Dişleriyle gülümserken çok memnun görünüyordu. Kendi başıma bir felaket getirmiş gibi hissettim.
'En fazla ne yapabilir? Ben... her şey yoluna girecek.' Endişem biraz azaldıkça, bir güvence duygusu yerleşmeye başladı.
Yavaş yavaş kendimi toparlayarak dikkatimi Eris'e çevirdim ve soruyu dikkatle sordum; endişem ses tonumdan açıkça görülüyordu. “Iona, hareket edebiliyor musun?”
Eris'e baktım. Korkunç bir durumdaydı.
'Rastgele duvarı kırdım ve uçurumdan atladım.'
Eris'i düşündüğümde içimde bir suçluluk duygusu kabardı. Onun duygularını dikkate almadan ne kadar düşüncesizce hareket ettiğimi fark ettim. O an sanki muhakeme yeteneğim bulanıklaşmış gibiydi.
“Artık iyiyim. Hareket edebilirim,” diye onlara güvence verdim, uzun süren rahatsızlığın üstesinden gelmeye kararlıydım.
Ridrian'ın sesinde bir ihtiyat tınısı vardı, endişesi açıkça görülüyordu. "Fazla aceleci olmayın. İyileşmeniz yine de biraz zaman gerektirecek."
Sonra Eris başını salladı ve Ridrian'a şöyle dedi: "Majesteleri, Magalia'yı Iona'yla bırakın."
"Eris?"
"Şeytanlar bizi bulacak. Ayların çarpışmasına hâlâ zaman var o yüzden hemen yola çıkalım. En azından gelecek yıla kadar sorun olmayacak."
Ancak Lotuburu'yu yerden alırken Eris'in pasifliğinden memnun görünmüyordu.
“Hayır, bunu her yıl yapamayız. Hepsini burada öldürüyorum.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...