Bölüm 214

44 7 0
                                    

Vücudumdan kanın çekildiğini hissedebiliyordum. Şu an ne olduğunu anlatamıyordum. Saat kulesinin alt kısmı şeytanlarla kaplıydı.

“Ayrılmak istiyorsak çevreyi temizlememiz gerekecek. İlk önce deneyeceğim."

Ravis ayağa kalktı. Biraz geri çekilmemizi sağladı ve ardından arındırıcı büyü kullanmaya başladı.

"Akra mabornash la parte."

Bu sefer aralık farklıydı. Vücudundan büyük miktarda ışık fışkırdı, tüm kuleyi kapladı ve kısa sürede yayıldı.

Ravis'in ilahi gücünün güçlü olduğunu biliyordum ama buna şahsen şahit olduğum için hayran olmaktan başka bir şey yapamadım. Çok güzel bir ışıktı. Beyaz rahip cübbesi içindeki sarışın mavi ışıkla kaplandı ve havaya yayıldı. Parçacık halinde değildi ama iblislerin üzerine düşen dev bir güneş ışını gibiydi.

"Şeytanlar durdu!"

Adman bir mucizeye tanık olmuş biri gibi bağırdı. Tepenin altını hızla kontrol ettiğimde onlarca iblisin acı içinde mücadele ettiğini ve kirli su gibi yayılmaya başladığını gördüm. Kıpırdamadılar ama beklediğim son bu değildi.

"Kül olmuyorlar mı?"

Dylan'la savaşan iblis bile küle dönüştü.

'Yeterli değil miydi?'

Ravis'in gücü yeterince güçlüydü. Sorun, çok fazla iblisin olmasıydı.

Mavi ışık solmaya başladı. Ancak iblisler, kulenin etrafında toplanmaya başladıklarında düşmanlarının nerede olduğunu anlamış gibi görünüyordu.

"Vay be."

Ravis'in arındırıcı büyüsü sona ermişti. Onlarca iblisi durdurmada büyük başarı elde etti ama yeterli değildi.

'Ne yapabiliriz?'

Gözlerimi sıktım. Bir şeyler yapmamız gerekiyordu. O ışık sütununu çağırmam gerekiyordu. İlahi büyüyü nasıl kullanacağımı bilmediğime, yapamayacağıma emindim.

O sırada arkamızda bir kırılma sesi duyduk.

"Seni arıyorduk."

Yorgun görünen bir adam önümüzde duruyordu.

"Kimler...?"

"Lorkdie'nin efendisi."

"Bağışlamak?"

Karşımdaki zayıf yaşlı adamın Lorkdie'nin lordu olduğunu fark ettim. Bir an bizi kurtarmaya geldiğini düşündüm ama gözlerinin açgözlülükle dolu olduğunu hemen fark ettim ki durum böyle değildi.

"Burada olmamalısın, tehlikeli. Size, Theres'in azizine eşlik etmek için buradayız."

Bu onun beni rehin olarak kullanacağını söyleme şekliydi.

***

"Böylesine önemli bir kişiyi koruyacak yalnızca iki şövalye var. Şimdi size güvenli bir şekilde kalemize kadar eşlik edeceğiz.”

Lord dişleriyle gülümsedi.

"Majestelerine oradan bir mesaj gönderebilirsiniz."

Durumun farkına vardım ve sessizce gülümsedim.

"Millet, Majesteleri krallığı fethetmiş gibi görünüyor."

Dylan başını salladı, Adman şok olmuş görünüyordu ve Ravis içini çekti.

"Çok hızlı değil mi?"

Gidişinin üzerinden sadece üç gün geçti. Ama o zaten Lucretia'nın başkentini fethetti ve haber tüm krallığa yayıldı. Ridrian olduğu için bunun mümkün olduğunu düşünmüştüm ama savaşı bir haftada bitirebileceğini gerçekten düşünmüyordum.

"Acele ederek geri dönmeliyiz."

Ravis başını salladı. Eğer geri dönmezsek Ridrian'ın ordusuyla buraya gelebileceğini hissedebiliyordum.

Onu tekrar görebileceğim için biraz heyecanlıydım.

'Sadece üç gün oldu ama onu özlüyorum.'

[Guoooooh!!]

Ama korkunç bir çığlık tüm kasabayı sardığında gerçeğe geri döndüm.

Ses daha da artmış gibi görünüyordu. Aşağıya baktığımda iblislerin Ravis'in büyüsünü kullanmadan öncekinden daha büyük olduğunu gördüm. Birbirlerini mi tükettiler?

"Tehlikeli."

Dylan da benim gördüklerime tanık olmuş gibiydi. Kılıcını çıkardı ve onu hafif bir ilahilikle kapladı.

"Dezavantajlı bir durumdayız"

Böyle bir haçlı. Bu durumda onların iblislere ölmesinden endişe etmek.

"Aziz, arındırıcı büyüyü hemen şimdi etkinleştirebilir misin?"

Sorusu karşısında dudağımı ısırdım. İçimde bir şeyler dönerken bunu yapabilirmişim gibi hissettim, ama şimdi hemen. İçimde kaynayan bu güce anlatamıyordum.

'Bunu daha önce yaptığım gibi yapamaz mıyım?'

Tehlikede olduğumu hissettiğimde belki de o anda büyünün aktive olduğunu düşündüm. Ama bu çok kolay bir düşünce gibi görünüyordu.

Varos'ta gösterdiğim güç sadece ilahi gücün bir gösterisiydi. Ama buraya gelirken Ravis bana bunun iblisleri yok etmek için yeterli olmayacağını söylemişti. Uygun ilahi büyüyü kullanmam gerektiğini. Ama henüz başarılı olamadım.

'Sadece neden!'

Tekrar dudağımı ısırdım ve ona cevap verdim.

"… Hemen değil."

Cevabım karşısında biraz hayal kırıklığına uğramış görünüyordu ama sonra hiçbir sorun yokmuş gibi ileriye baktı.

"Önce buradan çıkalım. Bizi özlerlerse kaleye de dönerler.”

"Yapabileceğimizi mi sanıyorsun?"

Lorkdie şövalyeleri merdivenlerdeydi ve kulenin altı iblislerle doluydu. Ona endişeyle baktığımda kararlı görünüyordu.

"Bana bırak."

Dylan'ın duruşu değişti.

“Ah!”

Lorkdie şövalyeleri geri çekilmeye başladıklarında enerjiyi hissetmiş görünüyordu. Bize sürekli bir şeyler söyleyen Lorkdie lordu onlara baktı ve bağırmaya başladı.

“Ben, sadece kılıçlı iki kişi var! Şövalyelikten kaybolmak istemiyorsan, azizi getir!”

Lord bağırırken şövalyeler bir anlığına tereddüt ettiler, sonra duruşlarını düzelttiler. Bizden sayıca üstün oldukları için bir şansları olduğunu düşünüyor gibiydiler.

"Hiçbir fikirleri yokmuş gibi görünüyor."

Dylan ilk üç şövalyeye doğru atılıp onları fırlatırken Ravis konuştu. Gerçekçi olmayan bir şey gördüğümde Dylan'ın ne kadar güçlü olduğunu fark ettim.

Dylan hızla onlara yaklaştı ve kılıçlarıyla karşılaştı. Onları birer birer yendi. Onları öldürmekte tereddüt ediyormuş gibi görünüyordu.

"Şimdi!"

Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin