Bölüm 233

46 6 0
                                    

"Iona!"

Eris bunun ne anlama geldiğini hatırladı ve parmağını hızla Iona'nın burnunun altına koydu. Nefesi çok zayıfladı. Eris omurgasında bir ürperti hissetti.

"HAYIR."

Artık tereddüt edecek zaman yoktu. Bu gidişle Iona çok fazla kanamadan ölecek. Kolyeyi Iona'nın yarasının yakınına koydu ve iyileştirme büyüsünü kullandı.

'Lütfen! Sakın ölme!'

"Jenta."

Kolyeden beyaz ışık fışkırdı. Iona'nın yarası o saf ışığı emdi ve çok geçmeden Iona'nın nefes alması daha rahat hale geldi.

Ancak yara o kadar büyüktü ve kolyedeki ilahi güç o kadar azdı ki Iona hâlâ baygındı. En azından kanama durdu. Eris, kamburun üzerinde olduğunu düşünerek oturdu.

'Yarası çok büyük, bu yüzden yeterli değil. En azından birkaç şişe kutsal suya daha ihtiyacım var.'

Eris, Iona'nın soğuk elini tuttu. Ridrian'ın burada olduğunu ve yakında gücünü kullanarak aşağı ineceğini söyledi. En azından bir şişe kutsal su alacağını umuyordu.

Eris aniden fark etti.

'Artık ben de herkes gibi oldum. Döndüğümde hiçbir şey hatırlamayacağım .'

*Dönüş- Bir döngü içinde tekrar eden hikayenin başından itibaren yeniden yaşamak.

O kadar anlamsız bir sondu ki. Çok uğraştı ama sonunda bu dönen cehennemden kaçmak için tek umudunu kendisiyle aynı sayıda ölümü deneyimleyen Iona'ya kullandı.

'Ama Iona benim için çok şey ifade ediyor.'

Eris, Iona'nın soğuk terini silmek için mağara duvarındaki temiz suyu kullandı. Ateşi kullanamadığı için iyi göremiyordu ama Iona hâlâ iyi görünmüyordu çünkü ilahi büyünün yan etkisi onu etkiliyor gibi görünüyordu.

"Bunu neden yaptın Iona? Ölürsem geri döneceğimi bildiğin halde neden beni kurtarmaya çalışırken incindin?”

Pes edip hayatın sonsuz döngüsünde yaşamak üzereyken onu ayağa kaldıran Ridrian değil, Iona oldu. Neredeyse imparatora karşı ölüyordu ama Iona onu kurtardı ve onun yerine birçok kez öldü. Ona ölürken söylediği sözler her zaman şok ediciydi.

'Lütfen mutlu ol.'

Iona, talihsizlik ve çaresizlik içinde mutluluğunu kaybetmiş olsa da, Eris'i ölürken bile cesaretlendirmiştir. Nazik ve güçlüydü. O zamandan beri Eris için Iona'nın onunla ilk karşılaştığında öldüğünü görmek zordu.

Ama bu sefer farklıydı. Iona sonunda Ridrian'la birlikte oldu ve hayattaydı, ayrıca duygularını da buldu .

Bu, geri döndüğünde her zaman başaramadığı bir şeydi.

'Bu dönüş neden farklı? Iona geçmiş döngülerde duygularını asla toparlayamadı.'

Farklı olan tek bir şey vardı. Bu karşılıkta Eris kesinlikle Ridrian'ı öldürmeye çalışmıştır. Ancak Recaldo, Iona'yı zaten biliyordu ve bu yüzden planı başarısız oldu. Eğer bu gerçeği zaten bilseydi Ridrian'ın iyi tarafına geçer ve diğer her şeyi denerdi.

"Ah."

Eris o anı fark etti.

'Theres'in neden Iona'yı seçtiğini anlıyorum.'

Theres'in bu sefer ondan neden vazgeçtiğinin teorisi cevaba en yakın teori olduğundan Eris'in tüyleri diken diken oldu. Aslında hepsi onun yüzündendi. Eris, Iona'ya bakamadı bile.

“Ridrian'ı artık sevemeyeceğimi fark ettim. Demek bu yüzden onun yerine Iona'yı seçti…”

"Sen ne diyorsun?"

O sırada girişte tanıdık bir ses duydu. Gölge tanıdık geliyordu.

"Nasıldın…"

“Iona'nın aurasını takip ettim. Düşündüğümden daha zordu. Lanet olsun Magalia.”

Ridrian'ın Iona'yı bulduğuna sevineceğini düşünüyordu ama çok ciddi görünüyordu.

"Majesteleri."

Eris onun arkasına baktığını fark etti. Hızla yaklaştı, Iona'ya gitti ve diz çöktü.

"Iona."

Iona çok solgun olduğundan ona dokunamıyormuş gibi görünüyordu, bu yüzden onun yerine yumruğunu salladı. Elleri titriyordu.

“Az önce söylediklerini sonra soracağım. Iona daha zor bir durumdaymış gibi görünüyordu.”

Iona'nın durumunu çok dikkatli bir şekilde kontrol etti ve ardından biraz iç çekti. Bir cam şişe çıkardı ve yere koydu. Kutsal suydu.

“Henüz onun üzerinde kutsal su kullanamayacağız gibi görünüyordu. İlahi büyünün yan etkisinden kaynaklanan belirtileri hâlâ mevcut."

"Ama kanaması çok fazla. Ateşi de düşüyor." Eris ısrar etti.

"Bu konuda bir şeyler yapacağım." Ridrian, Iona'yı örten pelerini çıkardı. Daha sonra kalın üstünü çıkarmaya başladı. Eris atladı.

"Sen nesin-

"Şu anda sıcaklığı yükseltmenin en iyi yolu bu. Sen nöbetine devam et."

"Bunu yapmanın daha iyi olduğunu düşünmüyor musun?"

Eris onun tuhaf bir şey yapabileceğini düşündüğünden gidemedi. Ama çok ciddi görünerek Iona'nın yanına uzandı ve vücudunun hareket etmediğinden emin olarak ona sarıldı.

Sesi her zamankinden daha sakindi.

“Çok fazla iblis gücü var bu yüzden auram tamamen bozuldu. Ama iblisler için de aynı şey geçerli olacak. O halde gidin ve izleyin.”

"… Tamam aşkım."

Eris artık tartışmadı ve başını salladı. Onun ateşi kesinlikle onunkinden daha yüksek olurdu.

Ridrian aceleyle derisini onunkinin üzerine koydu. Düşündüğünden daha soğuktu.

'Iona'

Sanki değerli bir mücevhere tutunuyormuş gibi hafifçe alnından öptü. İyi olması için dua ediyordu.

Eris kendini tuhaf hissederken sadece onlara baktı. Artık ona karşı hiçbir sevgisi olmasa da onu çok uzun zamandır tanıyordu. Ama o yüzü hiç görmemişti. Ona o şefkatli ve savunmasız yüzünü hiç göstermemişti.

'Bana gösterdiği şey neredeyse bir takıntıydı.'

Eris tamamen döndü.

'Artık hiçbir anlamı yok. Benim tanıdığım Ridrian artık bu dünyada değil.'

Aralarında tanıdık bir sessizlik vardı. Ama ilk konuşan Ridrian oldu.

"Bu arada, az önce ne diyordun? Iona'nın senin yerine mi geçtiğini?"

Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin