Bölüm 226

44 6 0
                                    

Ridrian deli gibi koştu. Heneven'in büyü çemberine nakledildiği an, kimse kalmayana kadar hazırlanan bir atla Alto bölgesine hareket etti. Daha sonra şeytani gücün kullanabileceği her şeyi kullanarak kendi başına koşmaya başladı.

Yaklaşık 10 saat koştuğu sırada bir çöl gördü. Hiçbir insanın yaşayamayacağı ölüm ülkesi, ejderhaların yasak ülkesi. Ridrian kapüşonunu indirdi.

'Bu iblislerin kalıntıları mı?'

İblislerin kalıntılarını sanki Heneven'e sızmış gibi görebiliyordu. Güneş ışığı nedeniyle yayılmış gibi görünüyordu. Her şey siyahtı.

'Heneven de şeytanlaştırıldı mı?'

Belki de sadece Lucretia değildi; tüm kıta şeytanlaştırıldı. İblislerin ne planladığını umursamak istemiyordu ama eğer Iona ile birlikte yaşayacağı bu toprakları mahvediyorlarsa bu farklı bir hikayeydi.

Ridrian dişlerini gıcırdattı.

“Iona'ya parmak basarlarsa onları affetmeyeceğim.”

Iona'nın öldürmeme konusundaki tavsiyesi yalnızca güvende olduğunda ve gülümsediğinde anlamlıydı. Eğer ona geri dönemezse ne anlamı kalırdı?

O onun dinlenme yeriydi. Onun geleceği. Eğer sonunda gelen mutluluğunu mahvetmek isteselerdi hepsini paramparça ederdi.

Ridrian bütün gün koştu. Normal bir insan için bu imkansızdır. Bu güce ilk kez şükretmişti.

'Bu gücü ancak Iona sayesinde güvenli bir şekilde alabildim. Benim hayatım ancak o varsa var olur.'

Karşısındaki dağı görünce Lotuburu'sunu çıkardı. Şeytani gücünü daha da arttırırken geldi.

Dağ sonsuz görünüyordu. O kadar yüksekti ki, üst kısmı kar, alt kısmı ise kocaman bir ormandı.

'Burası Magalia. Garip aura.'

Bununla ilgili efsaneyi duymuştu ama varmış gibi görünüyordu. Garip bir aura tuhaf bir şekilde duyularını mahvediyordu.

Ridrian, büyü kullanmak için iblisler gibi şeytani güç kullanıyordu, ancak normal insanlar büyü gücü kullanırdı. Şeytani büyü gücündeki eksi büyü gücü ile normal büyü gücündeki artı büyü gücü çatışıyormuş gibi görünüyordu.

'Grubun onu kolayca bulamamasının nedeni buydu.'

Ridrian, duyularını bozan büyü gücünü ortadan kaldırmak için gücünü biraz daha artırdı. Bölgedeki saldırganlığı anında hissedebiliyordu.

Ormanın içinden tembel bir ses geliyordu.

"Sen İmparator musun?"

Ridrian sesin kaynağını buldu. Yukarı baktığında, uzun bir ağacın tepesinde bir iblis vardı.

“Ben Ryuga'yım. Recaldo bana seni durdurmamı söyledi. Çok erken geldin."

'Erken?'

Ridrian onun yorumunu görmezden geldi. Sorarken Lotuburu'yu eline sabitledi.

"Iona nerede?"

"Iona?"

İblis kafası karışmış görünüyordu. Sonra anlamış gibi başını salladı.

“Ah, şu fedakarlığı kastediyorsun. Recaldo ona çok iyi bakıyor.”

Ridrian onun kaba cevabı karşısında dişlerini gıcırdattı. Onun hakkında böyle konuşmaya nasıl cesaret ederdi?

İblis masum bir şekilde parmağını ısırdı ve başını eğdi.

"Zaten onunla birlikte öleceksin, peki sorun ne?"

Ridrian'ın öfkesi o anda patladı. Lotuburu uzun zamandır ilk kez şeytani gücü özümsedi ve heyecanlı görünüyordu.

“Bunun için zamanım yok. Hepinizi öldüreceğim ve Iona'yı kendim geri getireceğim.”

İblis Ridrian'ın öfkesini gördü ve gülümsedi. Gözleri de kızardı ve bir hançer çıkardı.

"İyi. Bu daha çok buna benziyor. Hadi biraz eğlenelim."

Gri saçlı iblis Ridrian'a doğru atıldı.

***

Büyük bir çatışma sesi duyuldu.

"Aman!"

Pembe saçlı iblis yer sarsıntısından dolayı tökezledi ama kısa süre sonra dengesini yeniden kazandı. Pencereden dışarı baktı. Hafif dumanla birlikte patlama sesi duyuldu.

“Ryuga eğleniyor gibi görünüyordu. Bu noktada yuvayı bile yok edebilirler.”

“Ryuga aramızdaki en şeytani çocuk.”

Recaldo'nun sesi duyulabiliyordu. Odadaki onlarca iblis Recaldo'yu kibarca karşıladı.

"Recaldo."

“Evet Wheena. Ayın çarpışmasını erkene getirecek törenin hazırlıkları nasıl gidiyor?”

Sorunsuz bir şekilde. Birkaç yıl içinde kıtadaki tüm şeytani taşların arasından yeterli şeytani güç çıkacak. Anahtar mekana geldiği anda törene başlayabiliriz.”

"Bir B planımızın olması iyi bir şey. Sahada çok fazla yan etki vardı, bu yüzden onu kullanmak istemedim ama başarılı olursak bu dünyaya ne olacağı önemli değil."

"O aptal Theres'ten intikamımızı alacağımıza göre bu iyi bir şey değil mi?"

"Evet."

Wheena her an parçalanacakmış gibi görünen eski kitabı dikkatlice çevirdi. Bir süre okudu ve mor gözleri kıvrıldı.

“Bu eski kitap olmasaydı her şeyi mahvederdik. Büyükbaban harika biri, Recaldo. Bu kitabı birkaç bin yıl öncesinden hazırlamak. O, yeryüzünün şeytani kralı olmaya layık.”

"Her şeyi önceden tahmin ediyordu. Theres'in bir gün bizi sürgün edeceğini. Ve geri dönemeyen iblisler yerde kalacaktı.”

Kitabı eline alıp gözlerini kapattı. Sanki anılarını hatırlıyor gibiydi.

“Şimdi Wheena, töreni hazırla. Bu uzun çileye bir son verelim.”

"Evet Recaldo."

“Ve Pile, Roman, lütfen kurban törenine göz kulak ol. Eskisinden daha aktif hale geldi. Çok sinir bozucu olursa kolunu veya bacağını kırabilirsin.

"Evet!"

"Ah, bunu endişeden söylediğimi biliyorum ama insanlar kolayca kırılırlar, bu yüzden gücünüzü kontrol etmeye dikkat edin. Onu artık öldüremezsin."

"Evet efendim."

Odadaki tüm iblisler parlak bir şekilde gülümsedi.

Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin