Bir anda, insan şeklini alan yüksek sınıf iblisler bariyerden ortaya çıktı ve çok sayıda akın etti. Onlarca tane olmalıydı ve varlıkları dokundukları her şeyin ölümüne ve yıkımına neden oluyordu.
Yıkım ve iblislerin ürkütücü çığlıkları karşısında kaşlarını çatan Ridrian, onların oluşturduğu tehdidi öylece görmezden gelemedi. Ancak aynı zamanda sayılarındaki bir zayıflığın da farkına varmıştı; güçleri sayılarından kaynaklanıyordu.
"Kendi mezarını kazıyorum," diye mırıldandı Ridrian alçak sesle, çelik gibi bir kararlılık hakim oldu. Bu ölümcül saldırıyla yüzleşmek için hızlı ve stratejik hareket etmesi gerektiğini biliyordu.
Ridrian hiç tereddüt etmeden daha önce bir kenara bıraktığı çantaya uzandı. Şeytani varlıklara karşı etkili olacağını bilerek grubun kaynaklarından bir sürü kutsal su çıkardı.
Hızla yaprakları bol olan bir ağacın altına doğru ilerledi.
"Iona'nın yaşadığı yerde asidik yağmurun olduğunu duydum."
O gülümsedi.
"Bunu yaratanın ben olduğumu düşünmek."
Asitli yağmur değil, kutsal suydu. Ridrian havadaki kutsal su şişesini hedef aldı ve sihirli oklar yarattı. Büyüyü büyü kullanmadan kullanabilen Ryuga'ya alışkın değildi ama hızı çok daha hızlıydı.
"Ateşli oklar, ateş edin."
Havadaki siyah oklar havadaki tüm kutsal su şişelerine çarpmaya başladı. Yağmur gibi yağmaya başladı. Hiçbiri Ridrian'a dokunmadı.
Her ne kadar birinci sınıf iblisler olsalar da kutsal suyun tamamıyla baş edemiyorlarmış gibi görünüyordu. Bu onları Iona'nın ilahi büyüsü gibi hemen küle çevirmedi ama iblisler çığlık atıyor ve yavaş yavaş hareket etmeye başlıyorlardı.
Zayıf olanlardan bazıları yerde yatıyordu.
"Hareket etmeyen bir şeyi kesmek çok kolaydır."
Tembelce mırıldandı ve kılıçlarını sallamaya başladı. Bütün iblisler küle dönüşmeye başladı.
“N, hayır! Recaldo'nun bana verdiği iblisler!”
Tüm iblislerin bu kadar kolay ölmesini beklemiyormuş gibi görünen Ryuga'nın yüzü solgunlaştı.
Ridrian diğer iblisleri öldürdü ve çığlık atarken başını kaldıran Ryuga'nın yanına geldi.
“Sen sadece ölecek bir anahtarsın!”
"Bu anahtardan bahsettiğin şey çok sinir bozucu. Açıklamaya niyetin yoksa öl."
Ridrian kılıcını yukarı kaldırdı. Ryuga'nın yüzü ilk kez korkuyu gösterdi. Kara kılıç inmeye başladı.
“Ah!”
Büyük bir çatışmanın sesi duyuldu.
"Aman Tanrım, hala çok acelecisiniz Majesteleri."
Saldırısını engelleyen kısa bir hançerdi.
“...Marquis Piett.”
Beklediği iblis ortaya çıkınca Ridrian'ın yüzü döndü. Iona ile tanışmanın önündeki bir engel daha. Sabrı tükenmek üzereydi.
***
"Eris!"
Mavi saçlı çocuğun saldırılarını engellediğini görünce seslendim.
Eris'in yeteneği Dylan'la yaptığı düellodan bu yana çok daha doğaçlamaydı. Ama bir iblisin fiziği bir insanınkinden çok daha üstündü.
Eris ilahi güçle dolu kılıcını savururken mavi saçlı çocukta bir yara oluştu. Çocuk geri sıçradı.
“Ah! Acıtıyor!"
"Lyn, iyi misin? Acıtır mı?"
Kızıl saçlı çocuk sızlanan kardeşinin yanına geldi.
"Lan, o iğrenç kılıç acıtıyor."
“Kötü kılıç! Onu yok edeceğim.” İkizinin yaralanmasına üzülmüş görünüyordu. Ondan yoğun bir iblis gücü akmaya başladı.
“O tuhaf şeyi yok edeceğim.”
Ama Eris alay etti.
“Hayır, ondan önce sizden kurtulacağım, kahrolası şeytanlar.”
Eris kavga ettikçe sözleri daha da sertleşti. Onun nazik sözleri kaybolmuştu.
"Peki ya biz? Biz kötü değiliz! Kötü olanın Theres olduğunu söylediler!
"Sen olmasaydın bu dünyanın sonu gelmezdi. Ridrian ya da Iona ölmeyecekti ve ben de geri dönmeyecektim. Yani sizler kötüsünüz."
Eris inadına mırıldandı ve duruşunu düşürdü. İblis çocukları gerçekten öldürecekmiş gibi görünüyordu.
'Ne yapmalıyım? Eğer sözünü kesersem Eris için dezavantaj olabilir...'
"Hey."
Birisi omuzumdan tuttu.
"Bu yeterli."
Eris ve çocuklar savaşırken iki yetişkin iblisin bize yaklaştığını fark etmedim.
"Iona!"
Eris şaşırmış görünüyordu ve dimdik ayağa kalktı. Özür diledim.
"Eris, özür dilerim."
Siyah saçlı, kaslı bir iblis boynuma bir hançer dayadı. Boğazımda bir ürperti hissettiğimde donup kaldım.
"Iona!"
Eris'in yüzü solgunlaştı.
'Böyle yakalanmak!'
Dudaklarımı ısırdım. Mağaranın çıkışına bile ulaşamadık! Ridrian hemen orada!
Gri saçlı iblisin çocuklara yaklaştığını gördüğümde siyah saçlı iblis rahatlayarak tehdit etti.
"Depoya geri dön. O zaman zarar vermeyeceğiz."
Kızıl saçlı çocuk çığlık attı.
“O kızıl saç Lyn'i incitti! Gitmesine izin vermeyin!”
“Lan, onlar Recaldo'nun getirdiği insanlar. Onlar birlikte her şeyi yapabileceğin biri değil.”
"Ama Lyn yaralandı!"
Kızıl saçlı çocuk, gri saçlı şeytandan kurtuldu ve Eris'e doğru uçtu.
"Affetmeyeceğim!"
"Eris!"
Ve ben farkına varamadan şeytan çocuk Eris'e bir hançer sapladı. Eris'in gözleri büyüdü.
O anda siyah saçlı iblisin kolları şaşkınlıkla gevşedi.
'Şimdi!'
Ne düşünüyordum? Boğazıma dayanan hançeri umursamadım, Eris'in yanına koştum ve onu örttüm. Sırtımda bir şeyin yandığını hissettim ama dikkatim Eris'in irileşen gözlerindeydi.
Uykum geldi sanırken Eris'in arkasında pencere büyüklüğünde bir el gördüm. Dışarısı gökyüzüne benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...