"Bunca şeyden sonra bile sen ortaya çıktın. Zavallı bir insan olduğun halde bizi mi küçümsüyorsun?”
Ben Recaldo'dan bir aura geldiğini düşündüğümde o çoktan Eris'in boğazını tutuyordu. O kadar hızlı oldu ki onun yanına geldiğini fark etmedim bile.
"Eris!"
Hızla koşup Recaldo'nun bileğini çektim. O kadar güçlüydü ki Ridrian'ın kolunu çekiyormuş gibi hissetti. Ama o bana baktı. İnanamayarak bana baktı.
“Bu kadın sana da bir sürü yalan söylemiş olmalı. Ama hâlâ ona yardım etmek istiyor musun?”
Doğrusunu söylemek gerekirse hikayesinin ne kadar derin olduğunu tahmin bile edemiyordum. Ama orijinal roman aracılığıyla onun ilk hayatına dolaylı olarak tanık oldum ve onunla birkaç ay geçirdikten sonra bir şeyler hissettim. Ne pahasına olursa olsun beni korumaya çalıştı ve benimle ilgilendi.
Recaldo'ya cevap verdim.
“O hâlâ benim arkadaşım. Ona dokunma.
"Nasıl isterseniz, sevgili aziz."
Recaldo gülümsedi ve bıraktı. Eris yere düştü.
"Öksürük! Öksürük!"
Hızla sırtına dokundum.
“Eris, iyi misin?”
Bize ilginç bir şekilde baktı ve konuşmaya devam etti.
“Benden o zamanlar İmparatorluğun kahramanı olan imparatoru öldürmemi istediğinde oldukça ilgimi çekti. Ben de onunla çok ilgilendim, o yüzden kabul ettim.”
Bir tabağın kenarıyla oynamaya devam etti.
“Uzun bir aradan sonra Majestelerini kontrol etmek için sarayı ziyaret ettiğimde oradaydınız. Seni kaybettiğimi sanıyordum ama orada olduğunu pek bilmiyordum. Bir şey hatırladım, seni test etmeye karar verdim ve senin cevabın da bunu doğruladı. Majestelerini ilk kez bu kadar tetikte görüyordum."
Neyden bahsettiğini merak ediyordum ama sonra hatırladım.
'O ok, onu atan Recaldo muydu?'
Ridrian'la yürüyüşe çıkarken neredeyse öldüğümü hatırlıyorum. Sırtımda hâlâ bir ürperti hissediyordum. Ravis'in bahsettiği şeytani gücün izi Recaldo'ya ait olmalı.
Omuzlarını silkti.
“Daha önce onu sinirlendirmek için onun bir sürü bebeğiyle oynadım ve o tepki vermedi, ama bunu seninle denediğimde hemen karşılık verdi. Çok ilginçti. Daha sonra birkaç kez denedim ve emin oldum.”
Eris, Recaldo'ya bağırdı.
“Ben sizden Iona'yı değil, Majestelerini öldürmenizi istedim! Iona'yı bildiğini bilseydim sana sormazdım!”
“Ben de Majestelerini ama azizi öldüreceğimi söyledim. Sonuçta bu harika durum yaratıldı.”
"Bunu neredeyse Iona'yı defalarca öldürdükten sonra mı söylüyorsun?"
Saraya ilk girdiğimde yaşadığım ölüme yakın deneyimlerin hepsi Recaldo'ydu.
“...Beni önceden tanıyor muydun?”
Recaldo soruma gözlerini kısarak baktı. Sanki kapana kısılmış bir ava bakıyormuş gibi tatmin olmuş görünüyordu.
"Neden o soylunun sana bu kadar takıntılı olduğunu düşünüyorsun? Sence neden sana ilahiyi söylettirdi?”
Cevap vermek yerine soru sordu ama bu yeterliydi. Gülümsemesine bakınca üşüdüm.
'O topun içinde miydi? Sigara ve uyuşturucu dumanından dolayı bunu söyleyemedim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
Literatura Feminina|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...