Bölüm 219

43 6 0
                                    

Kendisinden önce herkesten daha fazla ülkeyi hızla fetheden İmparator olarak tanınan Ridrian Ferid Lebrooks, başkentten ayrılışından bu yana yalnızca bir ay içinde bir krallığı boyunduruk altına alarak bir başka dikkate değer başarıya daha imza attı.

Ancak o, bu milletleri kargaşadan kurtararak tüm kıtanın hayranlığını ve hayranlığını kazandı demek daha doğru olur.

Iona'nın güzelliğine tanık olma arzusuyla hareket eden Ridrian, yakın zamanda fethedilen krallığın bakımını Kraman'a emanet etti ve Vanmon'a geri döndü.

Kraman'ın üzerine yüklenen ani sorumluluk, kendisini Lucretianus sarayının görkemli salonlarında yalnız bulduğunda onu şaşkına çevirdi ve bunalmasına neden oldu.

Ridrian'ın fetihleriyle ilgili haberler her yere yayılmış, kıtadaki insanlar arasında bir şaşkınlık ve hayranlık dalgasına neden olmuştu.

İnsanlar onu selamlamak için dışarı çıktılar.

"O geliyor."

Tüm gözler, büyüleyici ışıltısıyla büyülenen mistik küreye odaklandı. Birkaç dakika sonra, ışıltının içinde İmparator'un kendisini ortaya çıkaran bir figür belirdi.

Seyirciler, ayrılışından bu yana görünüşünde hafif bir değişiklik olduğunu fark etmeden edemediler; yolculuğundan dolayı dağınık saçlar ve savaştan yıpranmış zırhında kan izleri vardı.

Ivan, karşılama ekibinin başı olarak geldi.

"Tekrar hoş geldiniz Majesteleri. Güvenli bir şekilde geri dönmenizden hepimiz çok memnunuz. İmparatorluk tarihindeki en büyük bölgeyi yönettiğiniz için tebrikler.”

"Ah."

Daha sonra Raven ve Vanmon lordu da onu tebrik etti ama İmparator ilgilenmedi. Gözleri başka bir şeye odaklanmıştı.

'O nerede?'

Ridrian bir an için karşılama partisine baktı ve Iona'nın orada olmadığını fark etti. Onu ilk selamlayanın onun olmasını bekliyor gibiydi. Hasta olabileceğini düşünerek acelesi vardı.

Ridrian, Ivan'a kumaşla kaplı dikdörtgen bir kutu verdi. Şansölye bunu şaşkınlıkla karşıladı. Oldukça ağırdı.

"Nedir Majesteleri?"

“Lucretian kralı ve veliaht prensin başı. Geçen seferki gibi kendine iyi bak."

“A-ah! Evet efendim!”

Neden herkesin önünde kutuyu ona veriyordu? Kafa kesme konusunda asla nazik değildi, bu yüzden muhtemelen kanlıydı.

Ivan, kutuyu, böceğe dokunan asil bir hanımefendi gibi, hemen yakındaki bir şövalyeye verdi.

Ridrian, Raven'ın yardımıyla zırhı çıkardı. Başkalarının elinden hoşlanmasa da bu ağır zırh birinin yardımı olmadan çıkarılamazdı.

Kollarındaki koruyucu kılıfı çıkarırken sordu.

"Iona nerede?"

Ivan, Raven'a baktı ve dikkatlice konuştu.

“Vikont Lesprey şu anda…”

Ridrian onu durdurdu.

"Hayır, önce banyo yapacağım. Sırada Iona var. Böyle gidersem bayılacak."

"Eh, Majesteleri, Bayan Lesprey..."

"Bu iyi. Banyodan sonra gidip onu kendim bulacağım.”

"E, Majesteleri."

Ivan'ın başı dertteydi. Eğer bu zamanı kaçırırsa, bunun İmparatorluk şövalyeleriyle iyi bir yenilgiye uğratılacağına dair bir his vardı. Sonunda sanki içinde bulunduğu pozisyon umurunda değilmiş gibi çığlık attı.

"Kalede değil!"

Bir anlık sessizlik oldu.

"… Ne?"

Ridrian'ın alçak ses tonuyla karşılama partisi hızla soğudu.

"Neden bahsediyorsun?"

"W, peki, Vikont Lesprey Lorkdie malikanesinde."

"Neden?"

Ridrian öfkelenirken Ivan'ın rengi solmaya başladı. Yaralarla dolu vücudu daha da korkutucuydu.

Raven kılıcını çekmeden önce onu hızla sakinleştirdi.

“Majesteleri, birçok kişi dinliyor. Vikont Lesprey hakkındaki bilgiler şu anda çok gizli.”

Ridrian anında sipariş verdi.

"Herkes gitsin."

Herkes emir verdiği anda ayrıldı. Ivan, içinde bulunduğu durumun farkına vararak içini çekerken bir an kıskançlıkla izledi.

"Iona nerede?"

Ridrian tekrar sordu. Nerede olduğunu bilen sadece iki kişi başını salladı ve sessizce ona söyledi.

"Şansölyenin sana söylediği gibi, kendisi şu anda Lorkdie Malikanesi'nde."

“Sana nedenini soruyorum!”

Konu Iona'ya geldiğinde Ridrian sabırsızdı. Onun bağırmasıyla taş zemin çatladı. Raven'ın gözlüğünün bir merceği de çatladı.

“Şu anda Lucretia'da bir salgın var. Lorkdie bölgelerden biridir. Bayan Lesprey bir azizin görevi olarak.”

Raven, Ridrian'a şu anda iblislerden bahsedemeyeceğini hissettiği için Iona'nın ona söylediği nedeni yineledi.

“Neden gitti? Rahipleri gönderebilirdi. Yüzlercemiz var.”

"Bize bunun garip bir salgın olduğu ve sıradan rahiplerin bununla başa çıkamayacağı söylendi."

Ridrian işe yaramaz rahiplere küfretti ve koruyucu kolunu ezdi. Iona onları almayacak kadar nazikti. Ridrian bunu düşünürken dişlerini gıcırdattı.

"Onunla kim gitti?"

"Sör Fortis ve Majesteleri, Ravis de onunla gitti."

Ridrian, Raven'ın cevabı karşısında biraz rahatladı. Her ne kadar onlara hâlâ tam olarak güvenmese de, hâlâ acil durumlarla başa çıkabiliyorlardı. Eğer şeytanlar ortaya çıkmadıkça.

Kolunu indirirken sordu.

"Lorkdie'nin de büyü çemberi var mıydı?"

"Ne yazık ki hayır."

Kolayca elde edilen hiçbir şey yoktu.

“Lanet olsun. Şimdi yeni bir at hazırlayın. Ve değiştirilecek kıyafetler!”

"Lorkdie'ye mi gidiyorsun?"

"Elbette."

"Yakında geri dönecek. Lütfen tekrar düşünün!”

Ridrian her an ayrılmaya hazırmış gibi görünürken Raven çaresizce bağırdı.

Iona'nın neden Ridrian'ın iblisler hakkında bilgi sahibi olmasını istemediğini anladı. Nihayet istediği İmparatorluğu yarattıktan sonra, İmparator'un iblislerle savaşırken ölmesi tartışmalı bir konu olacaktır.

Ridrian, Raven'a baktı.

"Beni geride tuttuğun için pişman olacaksın."

Raven içgüdüsel olarak bir adım geri çekildi. Ivan şimdiden bayılacakmış gibi görünüyordu.

O anda bir asker koşarak geldi ve selam verdi.

"Afedersiniz! Acil bir şey varmış gibi görünüyordu, bu yüzden kabalığıma rağmen içeri girdim!

"… Rapor."

Ridrian, Raven ve Ivan'a baktı ve sipariş verdi. Asker yutkundu ve raporu ona verdi.

“Haçlı ve Başrahip geri döndü. Aziz orada değildi ve sadece Vanmon'un genç lorduyla birlikte geri döndüler."

Üçü kötü bir şey olduğunu anladıkları için donup kaldılar.

"… Ne?"

Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin