Kelimenin tam anlamıyla güney meydanında kimse yoktu. Eskiden en işlek olan meydan tamamen boş olduğundan, sıfır numaralı hasta söylentisi yayılmış gibi görünüyordu. Sadece iki zayıf kedi geçiyordu.
"Ne kadar üzücü."
Beyaz taşlı plazaya baktım.
"Duyduğuma göre, meydanın ortasında rastgele bir hamal çığlık atmaya başlamış ve parmakları kararmaya başlamış. Daha sonra siyah yapışkan bir maddeye değil, bir iblise dönüştü.”
"Bir hamal... Tehlikeli bir şey mi götürmeye çalışıyordu?"
"Duyduğuma göre Larkden tüccarından düşük sınıf cevherler getirmiş."
"Mümkün değil!"
Ravis'e baktığımda başını salladı. Larkden tüccarı Marquis Piett tarafından yönetiliyordu.
'Bir iblis olduğunu mu göstermeye çalışıyor?'
"Önce buraya bir bakalım. Yine de ilk olarak nereye bakmamız gerektiği konusunda biraz endişeliyim.”
Ravis endişeli göründüğü için biraz düşündüm. Doğrusunu söylemek gerekirse dikkatimi çeken bir yer vardı.
"Efendim Dylan."
Bana baktı. Meydanın bir tarafını işaret etmeden önce biraz tereddüt ettim.
“Orada tuhaf bir his var. Orada bir şey var."
Hepsi bana baktı. Sadece bir şeyler hissettiğimi söylüyorum. Lütfen bana yabancı bir varlıkmış gibi bakmayın. Kaybedecek hiçbir şey yok.
Ravis ve Dylan başlarını sallamadan önce birbirlerine baktılar.
"Hadi oraya gidelim."
Dylan ve Adman işaret ettiğim yerde kılıçlarıyla güreşiyorlardı, sonra bir taş kaldırdılar. Sarı kumaşla kaplı bir şey vardı.
“Ah! Bu o olmalı."
Koku bana ulaşınca kolumu kapattım.
Dylan elini ilahi güçle kapladı ve sonra çıkardı. Sonra içinde ne olduğunu göstermek için önümde açtı. Rüyamda gördüğüm o iblisin kalbine benzeyen siyah bir taştı.
“Bu bir şeytan taşı.”
Şeytan taşı! Taş konsantre şeytani güç. Elbette pazarda saklanan bu tür taşlarla insanlar şeytana dönüşürdü. Piett'in bu berbat davranışı karşısında dudaklarımı ısırdım.
“Ben de hissettim ama nerede olduğunu söyleyemedim… İlahi gücünüz bu kadar güçlüyse hissedebilirsiniz.”
"Şaşırdım."
"Gerçekten bir aziz!"
Üçü de gözlerini kırpıştırırken dayanamadım ve avucumla yüzümü kapattım. Sadece hissettiğimi söyledim. Ben tedirgin olduğum için güldüklerini hissedebiliyordum.
Ravis elini taşın üstüne koydu ve güçlü ilahi gücü akıttı. Taş anında gücünü kaybedip ikiye bölündü. Taştan gelen iğrenç his ortadan kayboldu.
“Bundan kurtulduğumuza göre artık başka iblisler çıkmayacak.”
“Fakat bu mülkteki tek şeytani taş olmayabilir. Salgının tüm araziye yayıldığını söylemiştin, değil mi?”
Ben dönüp sorduğumda Adman başını salladı.
“Beni en yüksek noktaya götür. Oradan kontrol etmem gerekiyor."
“O zaman seni saat kulesine götüreceğim.”
"Teşekkür ederim."
Hep birlikte saat kulesine doğru yola çıktık.
***
Aynı zamanda Lorkdie'nin lordunun çalışma odasından yüksek bir ses duyuldu.
“Ne demek sermaye alındı! Anlaşma görüşmelerinin üzerinden sadece iki gün geçti!
"T, seyahat çemberi Ivant ordusu tarafından kullanıldı."
Lorkdie'nin lordu astından gelen mesajdan memnun değildi. Zaten malikanesinde meydana gelen rastgele bir salgınla çok meşguldü.
"Kahretsin. Peki ya kral? Öldü mü?"
Endişeyle bıyıklarını fırçalarken sordu.
“Sadece kral değil. Veliaht prens, başkentteki tüm kraliyet mensupları ve yüksek soylular öldürüldü. Ve Ivant ordusunda krallıktaki tüm yüksek sınıf soyluların tutuklanması emri vardı.”
Marki'nin yüzü solgunlaştı. Ayağa kalktı ve çalışma odasının etrafında dönmeye başladı.
'Bu saçma! Bu çok çirkin! Bu, İmparatorluğun krallığı ele geçirebilmesi için herkesin yerini alacak! Bir şeyler yapmalıyız! Yoksa ben de diğerleri gibi öleceğim.'
“Usta, kale kapısından acil bir mesaj var.”
Uşak gümüş tepside bir mesaj getirdi.
"Şimdi değil!"
"B, ama Ivant'ın azizi şu anda kalede."
"Ne?"
Kahyanın acil mesajı lordun gözlerini irileştirdi.
"Theres grubunun azizi mi? Benim mülkümde mi? Ne için?"
“Sanırım salgın haberini duydu. Kale kapısından geçerken on şişe kutsal su bırakmıştı.”
"Şu pahalı şişeler!"
Ast şaşırdı. Lord sanki bir şeyler düşünüyormuş gibi canlı görünüyordu.
"Bu iyi. Belki aziz, malikanedeki salgını çözebilir.”
"Hayır hayır hayır."
"Bağışlamak?"
"Bu bir şans."
Lord tüyler ürpertici bir şekilde gülerken ast aniden tedirgin oldu.
"İmparatorun azizlere gerçekten değer verdiğini duydum."
"Efendim!"
Lordun düşüncesini fark etti ve rengi soldu. Eğer bu başka biri tarafından öğrenilirse grup ve tüm kıta çılgına döner.
"Bunların hepsi mülk için. Ceylan! Şövalyeleri çağırın. Azizeye eşlik ediyoruz!”
Lorkdie'nin lordu, kahyadan paltoyu alırken kendi yönteminin en iyisi olduğunu düşündü.
'Bununla dük rütbesine terfi ettirilmek iyi olurdu.'
Lorkdie'nin lordu odadan çıktığında aptalca rüyalarla doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
Chick-Lit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...